Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: acerspacer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Sleutelruimte in Zwolle

    Zijn er mensen rond of in Zwolle die een sleutelruimte hebben of willen? Woon zelf in een studio in zwolle waar ik niet kan sleutelen en zoek een hobbyruimte voor in het weekend en eventueel een keer 's avonds. Interesse's zijn sleutelen, tig lassen, leren werken met polystermallen etc, leren...
  2. A

    Kawasaki kle 500 1999 in onderdelen

    Hallo, Ik verkoop mijn kawasaki kle 500 in onderdelen. In het verleden heb ik wat aan het frame gelast waardoor ik niet alles terug kan bouwen naar origineel. Laatste paar jaar heb ik er erg weinig mee gereden waardoor ik heb besloten om alles te verkopen. Prijzen liggen redelijk vast, bieden...
  3. A

    Gezocht sportuitlaat vfr800 1999-2001 rc46

    Ben op zoek naar een sportuitlaat voor een vfr800 uit 1999. Voorkeur gaat uit naar highmount, e-keur en met db killer. Paar krasjes etc maakt niet uit.. Bedankt! uitlaat gevonden
  4. A

    Gezocht: WR450 voorwiel, remklauw (2004)

    Hallo allemaal, Voor mijn xtz 750 project ben ik op zoek naar een wr450 voowiel met as. De voorvork waar het wiel in komt is van bouwjaar 2004. De velg ga ik zwart poedercoaten dus kleine beschadigen/krasjes maakt niet uit. Ook ben ik op zoek naar een remklauw voor deze voorvork...
  5. A

    Lenen motoraanhanger zwolle

    hey, Ik heb een paar weken geleden wat onderhoud gepleegt aan mijn motor voor de eerste keer (kleppen stellen en de koelvloeistof vervangen). Vanmiddag was het mooi weer dus een ritje gemaakt naar apeldoorn. Helaas kwam ik erachter dat de koeling niet goed werkt. -O- Fan slaat niet aan en...
Terug
Bovenaan Onderaan