Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: blue-eyes
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. blue-eyes

    Originele Toxico GSXR K6/7 600 - 750 remklauwen (voor)

    Over wegens verkoop beide motoren. Komen van GSXR600 K6, indertijd wegens ombouw naar een racer, Brembo remmen. VP 50 euro.
  2. blue-eyes

    Demper GSXR 600 / 750 K6/7 origineel VP 50

    Demper GSXR 600 / 750 K6/7, origineel. 50 euro, ophalen.
  3. blue-eyes

    Motor paddockstand vaste prijs 15 euro

    Wegens verkoop beide motoren over een paddockstand, zwart, gebruikt maar goed. Vraagprijs 50 euro, ophalen
  4. blue-eyes

    Ongenoegen mbt KNMV . . . . opzeggen, gaat niet lukken..

    Ik ben (tijdelijk gestopt met motor rijden en heb derhalve alle zaken opgezegd om geen financiele verplichtingen te hebben voor zaken waar ik even niets mee doe. Zo ook KNMV, 60 euro per jaar. Motor begin november verkocht, in de week erop opgezegd.... Ik was een week te laat. Kan weer een...
  5. blue-eyes

    TK: Suzuki GSX6600/750R K6/7 duo zitje met voetsteunen

    Origineel Suzuki, met voetbeugels (aluminium) erbij. 60 euro.
  6. blue-eyes

    TK: SW mototech tanktas, met tankbeugel

    ZGAN, weinig gebruikt. Kleine versie. Dmv onderste rits los te ritsen kan inhoud van de tas vergroot worden Klein en handzaam. Super gemakkelijk voor geld, eten en drinken tijdens ritjes, evenementen, etc. Incluis beugel (quick lock) en regenhoes. 75 euro. Nieuwprijs zoals afgebeeld...
  7. blue-eyes

    TK: gebruikte Arlen Ness pak, overall mt 54 zwart / rood

    Pak met ervaring, en een mooie prijs :) Kneesliders moeten vervangen worden. Pak in goede staat. Vraagprijs 225 euro.
  8. blue-eyes

    TK: zgan Forma ICE pro motorlaarzen, maat 46 VP 175

    Plaatje van het internet. Gebruikt: 1 Seizoen met weinig KM's. Zwarte uitvoering. 100 euro vaste prijs.
  9. blue-eyes

    Demper, Achterbrug / remklauwen GSX750R K7, stands

    Demper: 55 euro Achterbrug: 55 euro Remklauwen: 60 euro Bij voorkeur afhalen, prijzen exclusief verzenden.
  10. blue-eyes

    Kar, 2 motoren met stands VP 650 euro

    Wegens niet meer in gebruik (gestopt met circuit rijden): Enkel asser, met bak en 2 inrij stands. Zie de foto's. Bak is zelfbouw. Reservewiel ook inbegrepen (thuiskomer, andere dan op de foto). Kar meer dan prima in orde. 1 Lampje is defect, deze wordt nog gerepareerd. Zie de foto's voor...
  11. blue-eyes

    TK: Schubert S1 helm

    Ex helm IDM rijder, nooit mee gevallen, in goede staat. Weinig gedragen. Wordt geleverd met diverse viziers: zwart, blauw en blank. Let wel, zwart is echt donker bij Schubert! Ik moet nog wel even goed zoeken of ze allemaal nog aanwezig zijn. Het blauwe vizier is nu gemonteerd. Schubert SR1...
  12. blue-eyes

    TK: Rev-it Hunter overall, maat 50

    Te koop wegens stoppen circuit activiteiten. Uitvoering zoals op de foto (van het internet gehaald). De maat is 50. Ik ben zelf 88 kg, 1,87. Het pak past mij exact, erg strak, maar eenmaal op de motor super! Nieuwprijs vorig jaar 899 euro. Vraagprijs 475 euro.
  13. blue-eyes

    GSX750R (600) K7 velgen, NIEUWE regenbanden

    Te koop, vraagprijs 625 euro GSX600/750R K7 velgen, kleur wit. 180/55/r17 en 120/70/r17 - NIEUWE regenbanden van Continental ContiRaceAttack Rain (gemonteerd) - 2 Stuks Metzeler racetec circuitbanden; goed voor behoorlijk aantal sessies (los beide achterbanden 50 euro) - Kettingdrager...
  14. blue-eyes

    Diverse stands, demper, HD drift, brug, rain lights, brakes,

    Te koop, alleen af te halen in Lelystad: Originele demper: 50 euro Achterbrug GSX750R; 100% in orde, vervangen omdat mijn andere er iets netter uitzag: 100 euro Originele GSX600R Tokico remklauwen: 125 euro (met extra setje remblokken, Brembo) Datona voor en achter stand: 60 euro...
  15. blue-eyes

    Te koop: Suzuki GSX600R K7, zeer compleet!

    Wegens oppakken van mijn eerste hobby (audio) te koop: Suzuki GSX600R K7. Incluis reserve wielen met nauwelijks gebruikte regenbanden. Vraagprijs 4600 euro, incluis Starlane Athon GPS RW (zonder minus 200 euro) Zeer goed onderhouden motor (door "OW circuit" monteur), zeer smooth...
  16. blue-eyes

    Dainese Cromo - lederen combi - zwart rood/wit - maat 52

    Te koop nette lederen combi, Dainese Crono in de maat 52, gekocht in het voorjaar van 2014. Vraagprijs 175 euro. 1 Schuiver mee gemaakt op Assen. Met name optische schade. Ergste beschadiging is het linker schouderplaatje, deze is te vervangen voor een paar tientjes. Overige schade is...
  17. blue-eyes

    Gezocht: remblokken voor Brembo HPK M4 monoblocks (108)

    Zie titel, wie heeft er een setje liggen?
  18. blue-eyes

    Gezocht: totall loss zijkappen GSXR600/750 K6-7

    Iemand die zijn total loss kappen kwijt wil? Ik ben op zoek naar de grote zij kappen van een GSXR 600/750 K6/7. Hoe meer beschadigd hoe beter (goedkoper :P), ik wil voor mijn circuit kuip een aanpassing maken en daarvoor heb ik iets nodig van de originele kuip. Het gaat om het balletje /...
  19. blue-eyes

    Gezocht: totall loss kappen GSXR600/750 K6-7

    Ik ben op zoek naar kuipdelen van een GSXR 600/750 K6/7. Hoe meer beschadigd hoe beter, ik wil voor mijn circuit kuip een aanpassing maken en daarvoor heb ik iets nodig van de originele kuip. Het gaat om het balletje / rondje / hoe je noemt, te zien op de foto. Iemand die zijn total...
  20. blue-eyes

    Gezocht: RAM air rubbers Suzuki GSXR 600/750 K7/7

    Voor mijn racer zoek ik 2 stuks (L + R) Ram Air Rubbers. - Suzuki van het type GSXR 600 750 K6/7. Wie kan me helpen?
  21. blue-eyes

    RAM air rubbers GSXR 600 / 750 K6/7

    Ik zoek 2 stuks (L + R) Ram Air Rubbers voor een Suzuki van het type GSXR 600 750 K6/7. Wie kan me helpen?
  22. blue-eyes

    Gezocht: vrij rijden zaterdag 5 september Assen

    Mocht iemand niet kunnen? Ik wil graag! Langzame groep, sessie 1 heb ik al geboekt. Thx!
  23. blue-eyes

    TK: diverse GSXR750 K6/K7 onderdelen, kuip, vork, tank, etc

    Veel onderdelen te koop wegens complete ombouw (visueel) en revisie van de motorfiets. De vorige eigenaar heeft een klein schuivertje gemaakt. Het kuipwerk (bijna volledig: o.a. de grote zijschermen, koplamp scherm, onderscherm lamp, tail (met werkende lampen, zonder tail cover), buddy...
  24. blue-eyes

    TK Pro-biker PRX-4 mt 54 combi zwart / wit VP 125 euro nieuw

    TK Probiker PRX-4 mt 54 combi zwart / wit - nieuw! In een deal gekregen, ik heb zelf het pak nooit gedragen. Dit pak is volgens de winkel helemaal nieuw, echter heeft dit pak jaren in het rack gehangen en/of op zolder stof gehapt. Daarom een mooie prijs van 125 euro, ophalen.
  25. blue-eyes

    Even netjes voorstellen, Blue-Eyes uit de Flevopolder

    Ik ben blue-eyes (ook vaak BE genoemd). Ik droom al jaren van motor rijden en heb dat ook illegaal gedaan door op een omgebouwde brommer te rijden met 80 of 125 cc, gedurende een jaartje of 4. Op mijn 16e al veel blaadjes gekocht en verliefd geraakt op de Fireblade. Nu nog steeds, samen met de...
Terug
Bovenaan Onderaan