Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hilco61
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hilco61

    Daytona Roadstar 45 GTX voor 50 euro

    Nog prima motorlaarzen maar ik heb er te veel ik heb maat 44,5 en ik kan dikke sokken aan in de laarzen dus de maat is redelijk correct prijs 50 euro af te halen in Nieuwegein maar kan ook verstuurd worden voor een euro of 7
  2. Hilco61

    knip

    nee
  3. Hilco61

    winterhandschoen Held Nordpol xxl maat 11

    prima handschoen voor in de winter .... als dit niet werkt dan moet je verwarmd gaan rijden ( wat ik dus ga doen ;-) ) vraagprijs 25 euro
  4. Hilco61

    Lookwell motorhandschoen mid-season maat 11 xxl

    leren handschoen, heeft lange boorden en prima protectie ..... voor zomer voorjaar of herfst vraagprijs 25 euro
  5. Hilco61

    Handschoenen Held Classic maat 11 xxl

    fijne klassieke leren handschoen voor de grotere handen . geen protectie vraagprijs 30 euro
  6. Hilco61

    Daytona laarzen maat 45 Roadstar GTX

    Prachtige kwaliteit laarzen maar ik vind de zool te dik , nu moet ik mijn benen nog hoger op trekken. zool is zeker 2,5 cm dik de maatvoering klopt goed ik heb schoenmaat 44/45 en ik kan nog extra dikke sokken in de laarzen aan prijs 95 euro
  7. Hilco61

    Rug protector Xl/XXL Tyronic See+

    Paar keer gedragen maar vind het toch niet fijn rijden dus ik ga weer terug naar de "rubberen plaat in de jas" vraagprijs 85 euro
  8. Hilco61

    a12 utrecht-Den Haag 10 dagen dicht

    https://indebuurt.nl/utrecht/nieuws/verkeer/bereid-je-vast-voor-a12-richting-den-haag-gaat-tien-dagen-dicht~206834/
  9. Hilco61

    Biker112

    iemand al bekend met deze noodgeval app? https://www.biker112.com/
  10. Hilco61

    GSX1100F 1000 euro

    onderhoud gedaan in 2019: nieuwe banden Avon Roadrider nieuwe accu nieuw contactslot nieuwe accu nieuwe ketting kmstand net over de ton SPS verstelbare ruit werkt prima linker spiegel is niet te verstellen verder heerlijke snelle fiets staat in Zeist in de garage hij is wat klein voor mijn...
  11. Hilco61

    Zelfbeheersing ........

    Wat hebben jullie allemaal NIET gekocht ???????
  12. Hilco61

    appels met peren vergelijken :

  13. Hilco61

    Daytona motorlaarzen maat 46 te koop

    je moet echt wel maat 45 hebben enn geen dunnen beentjes.......... prijs 135 euro in prima staat, ze zijn mij gewoon te groot helaas
  14. Hilco61

    Frankrijk verplicht gekeurde handschoenen

    van de ANWB site : ANWB Motor | motorrijlessen, motortrainingen, pechhulp, verzekering en meer
  15. Hilco61

    drukte op de weg zaterdag 3 sept "Wie rijdt stedenrit"

    is maar dat je het weet , kan je er miisschien rekening mee houden of juist gaan kijken , of meerrijden ....... Activities Almere-Stad / Description RIDERS OPGELET: Zaterdag 03 September is de Stedenrit van Wie Rijdt. Meer kilometers dan bij the Ride of the Century en een route waarbij...
  16. Hilco61

    R.O.C. ride of the century 10-07-2016 amsterdam

    vandaag overal filmpjes tegen gekomen van een geweldige happening.. waarom is er op dit forum niets van te vinden ? bijt het elkaar?
  17. Hilco61

    Rockanje Clasic races

    is blijkbaar wat ernstigs mis gegaan ...... Cookies op AD.nl | AD.nl
  18. Hilco61

    Topkoffer nadelig voor zichbaarheid......

    Het is mij (vooral als automobilist) opgevallen dat een motorrijder die prachtig is voorzien van reflectie en fluoriserende kleding en helm vaak geheel achter de (zwarte)topkoffer uit het zicht verdwijnt als je erachter rijdt. is men zich daar bewust van? zo niet ,bij deze .........
  19. Hilco61

    HJC IS-33 jethelm maat L 60 met vizier en schuifzonnevizier

    jaartje oud alleen met mooi weer gedragen dus maar heel af en toe. prijs 90 euro
  20. Hilco61

    Shark S600 no panic integraal helm maat XL

    jaartje oud geen schade dubbel vizier (pinlock) altijd met helmmuts gedragen . ziet er als nieuw uit prijs 90 euro
  21. Hilco61

    cafe racer motor handschoenen gevoerd

    fijne handschoenen voor de wat grotere handen maat 11 -12 lange boorden vallen over de jas dus geen wind in de mouwen prijs 15 euro of doe een goed bod
  22. Hilco61

    lederen motorbroek zonder protectie

    prima lederen motorbroek zonder protectie , altijd goed in het vet gezeten. jeans maat 36 - 36 . lang model 45 euro of doe een goed bod
  23. Hilco61

    Macna Jura AllRoad XXL incl safety jack en verlichting

    Hele fijne motorjas in de maat XXl voor normal langer postuur uitritsbaar regenmembraan en bodywarmer incl safty vision vest inc safty usb licht op rug jaartje oud ............. prijs 225,- euro
  24. Hilco61

    Rev'it Rival H2O waterdichte motorlaarzen maat 11/46

    heerlijke kwaliteits motor laarzen prima voor maat 45 voeten kan je er nog dikke sokkn in aan voor de winter nauwelijks gebruikt jaartje oud 125 euro of doe een heel goed bod afte halen in Utrecht of versturen voor 6,95 euro
  25. Hilco61

    Groeten........

    na 9 jaar afwezigheid in motorland heb ik eindelijk weer een smoes om te gaan rijden ; namelijk 30 km dagelijks woon werk verkeer en ook weer 30 km terug. wegens beperkte stal mogelijkheden is mijn keuze gevallen op een honda PCX 150 cc motor scooter. een witte Shark integraalhelm ,een...
Terug
Bovenaan Onderaan