Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stender
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Stender

    Welke demper voor Bandit 1200n uit '97?

    Ik was vandaag met mijn Suzuki Bandit 1200n uit '97 bezig omdat er een rammel in de uitlaat zat. Helaas zijn de bouten bij het terugmonteren van de einddemper afgebroken. Tijd voor een nieuwe demper dus. Dit zat er onder: Hij zit vast met drie bouten. Is dit een standaard demper? Opzich...
  2. Stender

    Suzuki Bandit 1200n ('97) verbeteren

    Ik heb sinds ongeveer een jaar een Suzuki Bandit 1200n uit 1997 met ongeveer 70.000km op de teller. Hij rijdt fijn maar ik hoor om me heen toch vaak dat deze motorblokken niet optimaal lopen. Tijdens het rijden merk ik ook dat hij (bij lage toeren) niet soepel loopt, ondanks dat ik 'm heb laten...
  3. Stender

    Triumph Bonneville T120 uit 1969 restaureren

    Hallo, Ik ben begonnen met de restauratie van de Triumph Bonneville T120 van mijn vader, een 650cc motor uit 1969 welke bijna 20 jaar heeft stilgestaan. Inmiddels heb ik het motorblok eruit gehaald en bijna helemaal uit elkaar gehaald. Ik ga nu zoeken naar onderdelen. Ik ben op zoek naar...
  4. Stender

    '97 Suzuki Bandit stuurslot

    Hallo, Deze week mijn eerste motor gekocht, een Suzuki Bandit 1200n uit 1997. Nu heb ik een vraag over het stuurslot. Het lukt mij niet om de motor op stuurslot te zetten. Als ik helemaal naar links stuur krijg ik de sleutel wel ingedrukt maar niet naar links gedraaid. Is hier wat aan te...
Terug
Bovenaan Onderaan