Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kawaidioot
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. kawaidioot

    Dutchman motorbikes.....ik vind het prachtig!

    ik schuifel door wat motorplaatjes heen via google, kom ik deze site tegen. Met oranje leeuw...in San Diego. Mooi stuk huisvlijt met 49/80 cc motortjes voorbeeld...
  2. kawaidioot

    TDM850

    M'n TDM 850 is te koop. Zie info op m'n motorstek en motorshopper vraagprijs 2200euro.
  3. kawaidioot

    80 liter Mobil Pegasus 710 Gasmotorolie

    Overschot te koop. 4x 20 liter motorolie voor hoogtoerige gasmotor €300,00 info Mobil Pegasus 710 Gasmotorolie Productbeschrijving Mobil Pegasus 710 is een gasmotorolie met uitstekende prestaties, in eerste instantie bedoeld voor de smering van moderne hoogtoerige...
  4. kawaidioot

    Betutteling? ... snelheidsslot....

    ( Bron: verkeersnet.nl ) [hr] Er komt een proef met het zogenaamde snelheidsmonitor in combinatie met een snelheidsslot. Daarbij krijgt een automobilist die te hard rijdt eerst een paar waarschuwingen te zien op een schermpje en als hij die negeert wordt de snelheid automatisch zo...
  5. kawaidioot

    APK voor motoren komt weer dichterbij.....(?)

    Europese Commissie wil halvering aantal verkeersdoden. Onder het mom van deze stelling zijn diverse plannen goedgekeurd om dit te realiseren. “Op dit moment zijn we aan het inventariseren wat de voorgestelde maatregelen concreet gaan betekenen voor de industrie. De roep om invoering van...
  6. kawaidioot

    Je ziet het gebeuren!...bijzondere weggebruikers.

    Ik zojuist, met de motor naar huis rijdend over de A12. Langs de wegwerken welke al lang gaande zijn tussen Gouda en Zoetermeer (v.v.). Ik rij dus net voorbij Bleiswijk ri. Zevenhuizen en daar maken de rijbanen een lichte verplaatsing naar links ( bij Rotte). Rijdt er op de rechterbaan net...
  7. kawaidioot

    Orginele Honda toptas voor combi met zadeltassen CBR600F2005

    Gezocht dus, een toptas/case, opklikbaar met de org. Honda zijtassen-set. Betreft model 2004/2005 CBR600F.
  8. kawaidioot

    ChristenUnie --> belastingvrij rijden aan banden!

    ChristenUnie legt 'belastingvrij rijden' aan banden (woensdag 26 november 2008)Het belastingvrij rijden in oude auto's wordt aan banden gelegd. De Tweede Kamer heeft een voorstel van de ChristenUnie aangenomen waardoor de vrijstelling wordt bevroren vanaf het moment dat de kilometerbeprijzing...
  9. kawaidioot

    XT660Z Ténéré ,...beste All-Road v/d "middenklasse"

    Winnaar all-road test 2008 ***XT660Z Ténéré*** Tijdens de tests van de Supertest World Association, een internationaal samenwerkingsverband van vooraanstaande motorbladen, werd de nieuwe Yamaha XT660Z Ténéré met ruime voorsprong tot de allerbeste lichte all-road gekozen. De Yamaha was de...
  10. kawaidioot

    Bekeuring door fotoshop! (bron MM)

    Deze week in MotorMagazine/ recht in het geding. Bekeuring door fotoshop! Wanneer je een bekeuring thuiskrijgt van een overtreding die je niet hebt begaan, is dat vervelend. Het wordt nog tragischer als blijkt dat er met de foto's is geknoeid! Michel ontvangt een beschikking voor 9 km...
  11. kawaidioot

    Motorfietsen op AutoRai?

    Motor onder de aandacht te brengen als alternatief vervoermiddel Amsterdam RAI wil gelijktijdig met de AutoRAI 2009 een motorevenement organiseren. Die beurs wordt gratis toegankelijk voor bezoekers van de AutoRAI. “Met het evenement willen we de motor onder de aandacht te brengen als...
  12. kawaidioot

    Olie.....gemaakt door 'Moeder Aarde'.......blijvend?

    Ik lees heel wat af op het internet en daarbij kom je toch heel wat, in het oog springend "materiaal" tegen! Zoals hier onder een paar link's, waarop de Topic-titel is gebaseerd. "Discovery backs theory oil not 'fossil fuel'..." 'Fossil fuel' theory takes hit with NASA finding(2005)...
  13. kawaidioot

    Heb jij TomTom/Garmin oid?--- Heb je routerol over??? aub

    Niet alleen voor mezelf maar ook voor een aantal anderen, die een Digi-nav. te duur vinden. Gaarne hierbij de oproep aan de Digi-rijders die nog ergens een routerol hebben liggen, om deze aan te bieden voor de liefhebbers. Bij voorbaat dank! Aanbieder(s). The Doctor off...
  14. kawaidioot

    Manuals for Download, voor groot aantal motoren...

    Voor degene die zelf onderhoud willen doen en / of het betreffende naslagwerk niet hebben. *D ........zoek uit,....klik!,.....verificatiecode intikken (cijfers/hoofdletters)...., bevestig,....klaar! ***Manuals for Download*** <---( wel ff klikken!....werkt't wat makkelijker... O-) ..)...
  15. kawaidioot

    Uitlaat voor ZZR 600 1989

    Zoekende via deze weg, voor een collega, een complete uitlaat van ZZR600 bj.1989.
  16. kawaidioot

    bord Route66

    Gevraagd, een bord/roadsign van Route66 ....hout? alu?.... maakt niet uit.... heb je zoiets in een hoek liggen.....laat het ff weten....
  17. kawaidioot

    Beloon de motorrijder in het verkeer!.......wannéér!

    Beloon de motorrijder in het verkeer! Bron: De Telegraaf, KNMV-site. [hr] KNMV pleit voor belonen van de motorrijder in woon- werkverkeer Directeur Martin de Graaff van de Koninklijke Nederlandse Motorrijders Vereniging (KNMV) reageert op de berichten uit de Ministerraad...
  18. kawaidioot

    How to.....De Benzinekraan....

    Kleine simpele 'dingetjes' die zo gewoon lijken te werken, maar waar , vooral de wat oudere motoren, soms hoofdbrekens van komen. Dit is een veel gebruik type benzinekraan, welke bediend wordt middels een vacuumklep en de standen 'ON' / 'PRI' / en 'RES' kent. Soms zitten klep en kraan wel...
  19. kawaidioot

    Met de motor onderweg,....de niet alledaagse dingen....

    Heb jij een ervaring van net ff andere (ongewone) dingen/ toevalligheden/momentopnamen, die jou tijdens je rit ergens heen gebeuren/overkomen......? Dit had ik vandaag....... Vanmiddag,...onderweg naar m'n werk op't brikkie. Aangekomen in DenHaag rij ik richting Scheveningen, zie ik dat het...
  20. kawaidioot

    Slechte ervaring met ME-Z6 Roadtec??

    Via m'n collega, vraag ik hier om ervaringen mbt de: MEZ6 Roadtec Steel Radial Front 120/70ZR17 (58w) Het volgende. Mijn collega heeft een BMW1100RT, had dus een ME-Z6 als voorband. De band zit er al (pas..) 14.000 km op. Tijdens een tour door de Tarn( Fr.), gaf de motor vanaf de voorzijde...
  21. kawaidioot

    Te koop ZZR1100 remblokken complete set

    Aanschafprijs was 97,00 €uro.... Verkoop van dit set wegens andere motor, voor afhaalprijs van 60,00€uro! Is ook geschikt voor meerdere motoren van Kawasaki/Suzuki/ Husaberg/Hyosung. Zie SBS-brakes
  22. kawaidioot

    ZZR1100 te koop aangeboden....

    ZZR1100, bouwjaar 1990, km-stand 99.500..., voorband 6000km / achterband NIEUW, remblokken zijn goed ( nieuwe kun je erbij krijgen), ketting en tandwielen als nieuw ( 1500km), sebring racepijp,....motor mét ervaring! De motor heeft gebruikssporen , (mag ook wel na bijna 16 jaar). Is voorzien van...
  23. kawaidioot

    andere bandkeuze voor HD

    vraagje aan andere Harley liefhebbers,... Ik heb hier een paar wielen waar andere banden op moeten, maar welk merk en type daar ben ik nog niet echt uit. Het achterwiel heeft op dit moment een Conti-K112-MT.90.H16T.71H, deze band is te breed! en te hoog voor de Harley, waar deze straks in...
  24. kawaidioot

    BMW F800R en F800GS preview

    Het BMW-huis zelf laat nog niet echt iets zien van eventuele verdere uitbreidingen, maar de verwachtingen in de modellenlijn zijn op diverse site's al wel neergezet... ( o.a. vanaf Moto|blog.it en raptorsandrockets.com ) Het spreekt mij iig wél aan.
  25. kawaidioot

    Internationale Motorbeurzen ( Europa)

    Bij gebrek aan Nederlandse inbreng, en toch zin in een 'uitje', kun je ook je heil zoeken op andere beurzen. Heb je nog zin in een leuke najaarsrit, dan zou je bijv. een lang weekend Italie kunnen plannen. Met als bezoekadres Milaan. 15-20 Nov. 2005-->Milaan En begin volgend jaar in...
Terug
Bovenaan Onderaan