Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Berend_Botje

    te koop: ZTechnik VStream windscherm voor Suzuki VStrom 650 en 1000

    Wegens overcompleet te koop: een zo-goed-als-nieuw windscherm. Geschikt voor VStrom 1000 én VStrom 650 modellen 2004 - 2011 Het VStream-model buigt de wind af, zodat je geen last hebt van turbulentie op je helm. (zie foto 2) Voor de maten verwijs ik je naar de laatste foto. Onbeschadigd, geen...
  2. Berend_Botje

    Relive

    Een paar weken geleden tipte iemand me over het programma Relive. Een programma dat een video maakt van je gereden ritten. Je installeert het op je telefoon en zet het programma aan als je begint met een rit. Tussendoor heb je de mogelijkheid om - in het programma - foto's te maken, die dan...
  3. Berend_Botje

    Verkocht, kan verwijderd worden

    verkocht
  4. Berend_Botje

    TK/TR: Schuberth C3 Basic helm, maat 60-61

    Verkocht
  5. Berend_Botje

    TK / TR: HJC Sy max III helm

    .
  6. Berend_Botje

    Nieuw kussen voor de topkoffer maken

    Ik heb een kussentje gemaakt voor de topkoffer. Online kosten deze kussens ergens rond de € 230, ik heb 'm voor € 8,50. Tijdens het maken heb ik foto's gemaakt, dus als je ook zo'n kussen wilt: benodigdheden: - 1 emmer - 4 boutjes, 4 mm x 16 mm - 4 moeren, 4 mm, zelfborgend - 12...
  7. Berend_Botje

    DIFI doorwaai-jas, maat L / M

    Verkocht
  8. Berend_Botje

    muziek én navigatie in de - bedrade - in-ears?

    Ik zoek en zoek, maar kan het niet goed vinden. Kunnen jullie me helpen? Een paar weken geleden heb ik in-ears laten aanmeten bij CBShop in Overloon. Die wil ik gaan gebruiken voor de navigatie én om via de telefoon/mp3-speler/radio muziek te kunnen beluisteren. Er zijn apparaatjes genoeg...
  9. Berend_Botje

    Set zadeltassen IXS Manhattan universeel

    Set zadeltassen van ixs. Passen prima op een sportieve motor. Instelbaar en goed vast te zetten. Koffers met rits af te sluiten. teab
  10. Berend_Botje

    Leren motorpak, maat XL (broek en jas) met veel extra's

    zie advertentie van 5 juni
  11. Berend_Botje

    1 jaar Virago, pieken en dalen

    Op 5 mei 2015 kocht ik mijn eerste motor, een Yamaha Virago 535. Hij was van een beroepsmilitair die zou gaan emigreren en van de motor af moest. De motor had, toen deze militair uitgezonden was naar het buitenland, netjes alle beurten gehad. Dat kon hij laten zien met rekeningen die hij had...
  12. Berend_Botje

    Zadel opnieuw laten vullen

    Ik wil het zadel van mijn Virago graag opnieuw laten vullen. Weten jullie een adres (liefst in de Achterhoek) waar ik dat kan laten doen? En hoe gaat dat in z'n werk? Moet je je zadel opsturen of kun je er ter plekke op wachten? Hoe lang duurt zoiets? Ik hoef geen toeters en bellen, gewoon...
  13. Berend_Botje

    Hoeveel CC heb je nodig ?

    Ik hoop binnenkort mijn rijbewijs te halen en ben stiekem aan het kijken naar motoren. Het liefst wil ik een chopper (Honda Shadow / Suzuki Intruder) waar ik toertochten mee wil gaan maken. Maar ik wil ook op de snelweg kunnen rijden zonder steeds vol gas te hoeven geven. Hoeveel CC heb je dan...
Terug
Bovenaan Onderaan