Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RVZ Motors
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Magazijnverkoop motoronderdelen (Honda VFR 750 en 800)

    Goedenmiddag Motorliefhebbers! Hierbij bied ik mijn 'hobby'/werk te koop aan. Het betreft een klein magazijn aan Motoronderdelen. Afgelopen 5 jaar heb ik naast mijn studie Honda VFR onderdelen verkocht om de kost te verdienen en nu heb ik een baan aangeboden gekregen waarbij dit helaas niet...
  2. R

    Wat zijn goede navigatiesteunen voor een 28 mm stuur?

    Goedenmorgen Dames en heren, Voor mijn streetfighter wil ik graag mijn navigatie (tomtom rider 410) als snelheidsmeter gebruiken. Nu heb ik het idee om deze midden op mijn 28mm stuur te zetten. Nu zijn er heel weinig steunen te vinden voor een normale prijs. Deze hieronder kost bijvoorbeeld...
  3. R

    OPDRACHT: Subframe bouwen!

    Goedendag Motor-Forummers! Ik ben Robbert en ik ben bezig met het bouwen van mijn eigen streetfighter. Het gaat om een Honda VFR 750 RC36II En heb daar al leuke onderdelen voor verzameld. Nu vind ik de onderdelen zoeken, monteren en reinigen en eventueel wat aanpassen voor de motor...
  4. R

    Honda VFR 800FI schokdemper met HYPERPRO veer!

    Goedemorgen Motorforummers, Hierbij biedt ik een schokdemper aan met Hyperpro veer er in. De progressieve veer zorgt voor comfortabeler rijgedrag waardoor er meer plezier is tijdens het rijden en daar gaat het natuurlijk allemaal om. Prijs: 100 euro U kunt contact opnemen met : mail...
  5. R

    Mag je alleen een TomTom als dashboard gebruiken?

    Goedemiddag Motorliefhebbers! Ik heb een vraag. Ik ben bezig met het opbouwen van mijn VFR streetfighter en nu kennen jullie het denk ik allemaal, daar hoort een mooi dashboardje op. Nu ben ik veel wezen zoeken maar vond nooit echt iets moois totdat ik dacht, waarom bouw je niet gewoon...
  6. R

    Honda VFR / CBR achterbrug ENKELZIJDIG!

    Goedendag Motor-forummers! Ik ben sinds een tijd bezig met het demonteren van mijn uitgelopen hobby, Honda VFR's. Ik heb er inmiddels 30 gehad en ben net een half jaar 20 jaar oud. Ik heb daarom ook veel onderdelen opgespaard waar onder achterbruggen. Nou weet ik dat ze erg in trek zijn...
  7. R

    Yamaha MT-03 Koplamp GEZOCHT

    Goedendag, Voor mijn streetfighter project zoek ik een MT 03 Koplamp. Heeft iemand die nog liggen en gebruik jij die niet? Je zou mij er heel erg blij mee kunnen maken. Prijs komen we wel over uit. Alvast bedankt! Mvg, Robbert RVZ Motors
  8. R

    VFR 750 RC36II (1996) Ombouwproject! #Jongenmethettuinhuisje

    Goedendag Motor-Forummers! Ik ben nieuw hier dus introduceer mij bij deze gelijk. Ik ben Robbert, net 20 jaar geworden en woon sinds februari in Putten (GLD). Hiervoor heb ik mijn hele leven in Lelystad gewoond. Ik ben op mijn 14e begonnen met motorcross en moest op mijn 17e alles zelf...
Terug
Bovenaan Onderaan