Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SensLike
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SensLike

    GSX-F 600 ('04) aftermarket uitlaat

    Opzoek naar een GSX-F 600 bouwjaar 2004 aftermarket uitlaat voor mijn vriendin haar motor, wil het als een cadeautje geven en persoonlijk vind ik een nieuwe wat prijzig.. Misschien iemand die een 2e hands op de plank heeft liggen? Alvast bedankt! :)
  2. SensLike

    Geen rijbewijs, wel verzekeren

    Heren een spoedje, Ik zoek een verzekering die mij de motor laat verzekeren ondanks dat ik geen rijbewijs heb, suggesties? Het liefste een verzekeraar die mij de keuze geeft om hem als 'les-motor' te verzekeren zodat ik erop mag lessen.. Bedankt! :W
  3. SensLike

    Buell forum (2.0?)

    Ongepast, slotje erop en verwijderen
  4. SensLike

    VRAAG: Universele DB-killers

    :W , ik heb een vraagje mbt db-killers, gisteren heb ik mijn eerste motor opgehaald (Buell XB9S Lightning) en ik weet zeker dat hij over zijn DB-limit heen zit.. Op de ID-tag van de motor mag hij 97 dB(a) bij 3700 t/min produceren. Nu kan ik alleen op de demper geen indicatie krijgen...
  5. SensLike

    Weer een nieuwe!

    Beste MF'rs, binnenkort hoop ik mijn rijbewijs te behalen, omdat ik wat vragen had mbt motorkeuze etc heb ik alvast een account aangemaakt, dat terzijde; Mijn naam is Jordy, 25 jaar oud, en woonachtig in Meppel. Heb nog geen flauw idee wat voor een motor ik zou willen rijden dus zou...
  6. SensLike

    Tips/Suggesties eerste motor

    Beste motorforum'rs, binnenkort mag ik voor mijn AVD en hopelijk behaal ik daarmee dan mijn rijbewijs. Langzaam maar zeker ben ik natuurlijk aan het rond snuffelen voor een motor, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat voor een motor ik zou moeten kopen en daarom zou ik jullie om...
Terug
Bovenaan Onderaan