Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bramkooij
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Gezocht: 320mm remschijf Yamaha YZ/WR

    Zoals de titel al aangeeft ben ik opzoek naar een 320mm remschijf geschikt voor een yamaha wr/yz.
  2. B

    Wielspacer YZ426?

    hoi allemaal, Ik ben opzoek naar een onderdeel voor mijn YZ 426F project. Ik heb in principe alle onderdelen al behalve nummer 3 (zie foto) ik heb me rot gezocht op internet maar kan het helaas niet vinden. Kan iemand mij helpen? Groeten, Bram
  3. B

    GEZOCHT: YZ naaf

    Ik ben opzoek naar een yamaha yz naaf afkomstig van een 250-450cc vanaf het bouwjaar 2000
  4. B

    XT 600e met yz 426 voorvork?

    Dag allemaal, Ik ben recentelijk begonnen met een project. Ik heb een standaard XT 600e uit 2002 (standaard) en wil deze voorzien van 17inch velgen en een USD vork uit een YZ 426. Daarnaast komen er nog wat andere kleine dingetjes bij zoals een digitale teller etc. Wat ik me afvroeg is...
  5. B

    Gezocht supermoto velgen / YZ voorwiel

    Dag allemaal, Voor mijn project ben ik opzoek naar een setje zwarte supermotard velgen met de afmeting 17x3.5 en 17x4.25. Daarnaast ben ik opzoek naar een voorwiel voor een YZ 426F met de afmeting 17x3.5, het liefst ook in het zwart. Voor beide zoekopdrachten maakt het merk in principe...
  6. B

    Yamaha xt 600e nieuw achterlicht

    Hallo medeleden, Daar was ik weer.. de handige man die alles kan... Nee helaas dat nog verre van niet! Maar ik ben wel weer bezig met mijn volgende 'project'. Ik heb de vorige keer mijn knipperlichten vervangen en hier en daar wat gesoldeerd en nu ben ik ook begonnen aan die gigantische...
  7. B

    Past deze demper op mijn XT?

    Hey medeleden en XT'ers, Ik wil binnenkort een nieuwe uitlaat op mijn Yamaha xt 600e uit 2002 monteren. Het is best lastig om een mooie uitlaat hiervoor te vinden.. Persoonlijk vind ik de Leovince X3 model dempers het mooist. Nu vond ik deze uitlaat op ebay.de. Er staat echter bij dat de...
  8. B

    Knippers vervangen Yamaha xt 600E hellup!

    Beste mede leden, Onlangs ben ik in het bezit van een yamaha xt 600e *O* . Het is tevens mijn eerste motor. Zoals jullie, met name de mede XT'ers, weten zijn die originele knippers echt om te kotsen. Ik denk dat ze oorspronkelijk op een onderzeeër thuis horen zo groot zijn ze. Ik had een...
  9. B

    Yamaha xt 600 2002 - olie in het luchtfilter huis

    Beste forum leden, Ik ben helemaal nieuw op dit forum en dit is tevens mijn eerste motorfiets waar ik nu een week de trotste eigenaar van ben. Ik ben redelijk nieuwsgierig aangelegd en ik vind het leuk om goed voor m'n spullen te zorgen. Zo begon ik vandaag mijn eerste sleutel klus (ook...
Terug
Bovenaan Onderaan