Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vanhout
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. vanhout

    Velgen kz440 gratis

    Gratis af te halen in Erp (Veghel). Set velgen, komen uit een Kawasaki kz440. Zie foto. Banden zijn op. Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken. Anders gaan ze binnenkort in de oudijzerbak.
  2. vanhout

    Aprilia RSV Mille onderdelen

    Diversen onderdelen te koop van een Aprilia RSV Mille bj 2002. -achterlicht €25,- -tank zonder dop €100,- -achterkap/kont €50,- -cover voor op achterkap €30,- -Tellerunit €60,- -Zadel €25,- -Koplamp in goede staat €140,- -Koplamp verweerd glas en een barst €25,- -Spiegels links en...
  3. vanhout

    Aprilia RSV Mille frame+kenteken

    Frame van een Aprilia RSV Mille bj 2002 te koop. Compleet met Nederlands kenteken en plaat. Frame is in goede staat, niet krom of beschadigd. Prijs €150,- Bij interesse of meer info, mail naar: mcmacsen@hotmail.com
  4. vanhout

    Koplamp RSV mille

    Ik ben opzoek naar een koplamp van een aprilia rsv mille model 2002. Hoeft niet compleet te zijn. Als het glas maar onbeschadigd is. Gr Mark.
  5. vanhout

    Arlen ness titanium leren combi

    Arlen ness combi te koop. Maat 50 deze valt wat kleiner uit. Ik ben zelf 174 cm en weeg 70kg. vraagprijs €130,- bij interesse of vragen het liefst mailen naar: mcmacsen@hotmail.com
  6. vanhout

    enkelzijdige achterbrug

    te koop: enkelzijdige achterbrug uit een Aprilia RST Futura. Was bedoeld voor een project. Deze brug past ook in een RSV Mille model 01/03 vraagprijs: €150,- voor meer info of bij interesse graag een mailtje.
  7. vanhout

    onderdelen Speed triple

    Te koop diverse onderdelen voor een Triumph Speed Triple, model 2007. -seat cover mat zwart Triumph €50,- -koppelingsdeksel licht beschadigd €30,- -korte kentekenplaathouder €25,- -valdoppen €20,- -rem en koppelings hendel, beetje verkleurd en remhendel is beetje beschadigd €20,-...
  8. vanhout

    eigenbouw Markus 01

    Hallo, sinds enige tijd ben ik bezig met mijn tweede motor project. Mijn eerste project (Kawasaki kz440) is inmiddels afgerond. Zie hier nog een keer het eind resultaat: Maar nu is het tijd voor iets totaal anders. Vorig jaar heb ik een RSV mille van 2002 met lichte glij schade...
  9. vanhout

    Aprilia RSV Mille 2002 diverse onderdelen

    Diverse onderdelen te koop: zie foto voor vragen mailen naar: mcmacsen@hotmail.com
  10. vanhout

    Kawasaki KZ440 project

    ongeveer 2 jaar geleden heb ik een kz440 gekocht om er een cafe-racer van te maken. De bedoeling is om zo weinig mogelijk te besteden en zoveel mogelijk zelf te maken. zo was ie toen ik hem kocht.
  11. vanhout

    wielen kawasaki KZ440 1981

    Ik heb hier een setje wielen voor een KZ440C van 1981. Ook heb ik er nog 2 voorpoten bij. Omdat ik ga verhuizen wil ik er snel vanaf. T.e.a.b. stuur maar een mailtje naar mcmacsen@homtail.com mvg Mark
  12. vanhout

    Boete, maar da was ik nie!

    Kreeg vanmiddag een boete thuis, van 103,- euro. 18km/h te hard binnen bebouwde kom. Ik lees ff verder datum, plaats. Maar dat kan niet. Daar ben ik nog nooit geweest en op die dag was ik gewoon aant werk. Heeft iemand dit ook ooit gehad? ik weet zeker dat dit niet klopt maar hoe bewijs ik...
  13. vanhout

    unieke uitlaat Speed Triple 1050

    te koop uitlaat voor een Triumph Speed Triple 1050 bj 2007 Eigenbouw compleet van RVS met uitneembare dB-killer. prijs: bieden vanaf 175,- euro graag mailen naar mcmacsen@hotmail.com mvg Mark
  14. vanhout

    speed triple 1050 dempers tekoop

    tekoop: 2 superpole dempers voor een triumph speed triple 1050. Dempers zijn zo goed als nieuw. Zit E-keur op met uitneembare dB-killers. vraagprijs is 500,- euro nieuw waren ze 670,- euro.
  15. vanhout

    Te Koop: 2003 Honda Hornet 600

    Honda hornet 600 (eerste eigenaar) bj 2003, 10 sept 2004 pas op kenteken. ongeveer 19.000 KM -nieuwe remblokken voor, achter (los erbij) -nieuwe ketting+tandwielen (los erbij) extra`s: -laser uitlaat met e-keur en db-killer. -undertray -kleine knippers -blauw afam stuurtje -radiateur cover...
  16. vanhout

    Hillclimb Rachau

    Gaan er dit jaar nog mensen naar Rachau? wij gaan er voor de 3e keer weer lekker feesten! :9 Het is wel een hele rit naar Oostenrijk maar zeer de moeite waard.
  17. vanhout

    ff voorstellen.....

Terug
Bovenaan Onderaan