Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wilco1979
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. wilco1979

    Je grootste blunder op de motor

    Ik zag een dergelijk topic op de facebook groep de motorrijder en heb me suf gelachen. Leek me leuk om hier eens te kijken wat er geblunderd is met de motor. Ik trap af, mijn domste actie op de motor totnogtoe was tijdens mijn 3e AVD examen. Voorafgaand aan de examenrit ging ik na het...
  2. wilco1979

    E10 brandstof ook voor motoren issue??

    Hoi allemaal, Ik las dat voor iets oudere auto's de E10 brandstof die in 2020 ingevoerd gaat worden tot problemen kan gaan leiden. Ik ben benieuwd of dat ook voor motorfietsen zo zal zijn. Zou erop neerkomen dat als je auto/motor geen E10 mag tanken dat je dan automatisch Vpower of...
  3. wilco1979

    Keuze voor helm en kleding

    Hallo allemaal. Ik ben nu tijdens het lessen alvast me aan het orienteren op motorkleding en wil beginnen met een eigen helm. Ik weet al wel dat mijn hoofd maat L heeft. Nu weet ik dat er verschillende soorten helmen zijn, en ook enorm veel merken. Ik neig naar integraal helm, mede vanwege...
  4. wilco1979

    Even voorstellen wilco 1979

    Hello Allen's. Ik ben wilco en ben 38 jr en vader van een tweeling jongens en een dochtertje. Verder werk ik als bouwkundig ingenieur en ben ik door een proefles aangestoken met het motorvirus. Dit forum biedt enorm veel info. Ik hoop er veel van op te steken.
Terug
Bovenaan Onderaan