Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: superfrog
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. superfrog

    KTM 890 Duke R

    Heeft iemand al ervaring met de 2020 KTM 890 Duke R? Zit er toch met een schuin oog naar te kijken, het lijkt mij echt de ideale motor voor op-de-weg-en-af-en-toe-circuitdagje 8-)
  2. superfrog

    Te Koop: 2008 Fireblade - veel extra's

    Voor een vriend van mij: Racekuip bij JVP voor 450 Carbon kuipsteun voor 100 MRA verhoogd ruitje 80 Rizoma beugel om omgekeerd te kunnen schakelen 80 Powercommander3 voor 400 Vering voor en achter aangepast bij Rooske, Ohlins Race aanpassing, 500 eu Stalen remleidingen a 150 eu...
  3. superfrog

    Dynamodeksel ZX6R 1998

    Zie topictitel. Dynamodekseltje gezocht voor een Kawasaki ZX6R uit '98. :)
  4. superfrog

    Kawasaki ZX6R 2003

    Te koop: Kawasaki ZX6R 2003.. 20.000 km 125pk Met naar keuze: HotCam/DuoTech (stil)/std uitlaat Stalen remleidingen Nieuwe banden (500 km op gereden) Nieuwe ketting/tandwielen (achter 2 tandjes meer) Een berg reserveonderdelen (kuip,tandwielen,setje SC's,enz..) Altijd goed...
  5. superfrog

    WAAROM!

    Waarom mag het topic "Now playing" op 2 forums wel (nl., Wegraceforum en motormaf) maar op dit forum niet? Now Playing Ik snap dat het off-topic is, maar dit is nog een beetje interessant... Soep ??? Dit soort topics, wat gaat over f***cking soep mag dan weer wél! Wat kan mij het nou...
  6. superfrog

    Primeur! Rossi's fiets voor 2004!!!!!

  7. superfrog

    Waarom mag dit niet?

    Waarom mag dit niet? Ik moest voor mezelf spreken, dus bij deze. :+
  8. superfrog

    Wanneer SM op bedrijfstemp.?

    Met mijn kawa rijd ik ongeveer 15 km rustig aan om het blok en de olie lekker op temperatuur te krijgen. Hoe lang moet dat met de Husky? Hmmm 1 cilinder, 2 liter olie... Zal wel minder dan 15 km zijn? Meestal houd ik iets tussen de 8 en 10 km aan. Is dat genoeg of moet dat langer?
  9. superfrog

    21 Juli Assen: bandenservice vraagje

    Mijn voorband is redelijk op, ik heb zelf nog wel eentje liggen. 21 Juli moet ik op Assen rijden (net als half MF :+ ). Is daar een bandenservice aanwezig (weet het haast wel zeker)?? Enne, wie heeft daar ervaring mee met hoe snel ze banden erom gooien? Is het een groot probleem als je niet met...
  10. superfrog

    Dodelijk ongeval Raalte? Wie weet meer?

    Van racesport.nl: .......het zal toch niet waar zijn........ '(
  11. superfrog

    GP in Qatar???????

    Van motogp.com: Pfffffffff, Qatar.....wat hebben we daar te zoeken...
  12. superfrog

    Superkikker heeft er een trekker bij!!!!!!!!!

    Jahaaaaaaaaaa Na máánden van zoeken was het dan eindelijk zover: IK HEB EEN SUPERMOTARD GEKOCHT!!!!!!! Echt fantastisch! :) Ik ga me hier nog vele uurtjes op vermaktn :P Hier wat plaatjes. Dit issem 8-)
  13. superfrog

    MegaMeeting Veenendaal juni 2003: Hoe vond je het?

    8-) Alvast voor morgen. Post hier hoe je het vond, ennnnnnn alle plaatjes/filmpjes natuurlijk. ZIE JULLIE MORGEN 8-) [edit Sigma] Er is een apart topic aangemaakt om je pics te posten zodat deze threat snel en 56k vriendelijk blijft. MegaMeeting Veenendaal: De foto's only
  14. superfrog

    De bezem door oude topics?

    Jajajaja ik weet het, ik had de grootste lol om een zo oud mogelijk topic te zoeken en die vervolgens omhoog te schoppen. :X Sorrie sorrie sorrie :9 Maar wat ik wil vragen, kan het niet zo zijn dat het forum sneller wordt als stokoude topics misschien worden verwijderd? Ik denk dat er zát...
  15. superfrog

    11 mei, ONK Hengelo, gaat je mee?

    11 mei starten de coureurs op het stratencircuit van Hengelo. Erg spectaculair om te zien, en weer eens wat anders dan Assen. Ik ga er zeker heen, wie komt ook? Misschien leuk om een tijd af te spreken, zodat je alle forummers bij mekaar hebt om effe te kleppen ofzo. Nou? Wie kan ik nog meer...
  16. superfrog

    Verslag Nordschleife vakantie + crashpics!

    Ik kom nét terug van een geweldige 5 dagen ! Lekker op de Ring gereden en zelfs op de GP baan! Maar laat ik bij het begin beginnen. Zaterdag vertrokken richting deutschland, na een hele tijd rijden begon het echt te HOZEN en zagen Garfield en ik geen hand meer voor ogen! 100km per uur gereden...
  17. superfrog

    Komen de brikkers ook?

    Komen jullie ook in Veenendaal voor de meeting? Lijkt me leuk hoor! Ik had namelijk nog niet veel inschrijvingen gezien in het topic ( MegaMeeting Veenendaal: Wie gaat er mee? ), dus ik dacht: ik ga het ze eens vragen! KOMEN JULLIE OOK? GRoeten, Superfrog (ook voor één dag brikker geweest :9 )
  18. superfrog

    MegaMeeting Veenendaal: Wie gaat er mee?

    1 JUNI Dan is het zover, de langverwachte megameeting. Dit topic is er voor de deelnemers lijst, om voor iedereen een inschatting te maken hoeveel mensen je daar kunt verwachten. En hoe meer, hoe beter natuurlijk. Te zijner tijd zullen er meer topics volgen met de vervolg tochtjes die vanuit...
  19. superfrog

    Wie gaat nog meer naar de paasraces?

    Zoals in topictitel. Als het een beetje mooi weer is, is superfrog er (alweer) bij. Let op: eerst zouden de 250's niet starten, maar na een slimme zet (ipv schrappen wedstrijd hebben ze één warmup minder) hebben ze het toch weten te regelen dat er alsnog een kwartliter race komt! :} :} :}...
  20. superfrog

    Spontane MF meeting in Sneek (@ Rev's)

    Heeeeeeeel toevallig kwamen een hoop MF'ers elkaar tegen in Sneek O-) Revolution had denk ik wat gezelschap nodig om zijn nieuwe appartement wat op te vrolijken. Wij (Superfrog, Scarface, Inky, Rage, Skoezie, Maximum, Daisy, Cycle, Hellracertje, Sander en 6gear) hadden daar natuurlijk...
  21. superfrog

    Wanneer weer mega-meeting? (a la V'daal)

    Het seizoen begint weer langzaam en de temperaturen naderen weer het niveau dat ook de mooi-weer rijders hun pak aan willen trekken. Aangezien de laatste grote meeting al meer dan een half jaar geleden is (13 oktober) begint bij mij de vraag alweer te rijzen: WANNEER IS DE VOLGENDE GROTE...
  22. superfrog

    6 April 1e ONK race, wie gaat mee?

    Ja ja ja, deze zondag gaat naast het motogp seizoen ook het nederlands kampioenschap weer los! Het zou droog blijven zondag dus de vraag is: = Wie gaat er nog meer naar de ONK race in Assen deze zondag? = Leuk deze keer is: dat het gratis is! *D Da's dus alweer een reden om ook te komen...
  23. superfrog

    Dillemma? Doorrijden of niet?

    Ik vroeg me wat af, sinds ik hoorde dat Mavuh vandaag zijn rijbewijs kwijtgeraakt is tijdens het ritje in het Noord'n. Stel je rijdt met een mannetje of 5, en eentje (bijvoorbeeld de achterste) wordt staande gehouden omdat jullie allemaal te hard gereden hebben. Stop je dan, met het risico dat...
  24. superfrog

    van den Goorbergh JUNIOR!

    Onze raceheld heeft er een kleine bij!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd! Dit stond op de site: *************** Beschuit met roze muisjes 10 maart, MC Vol trots kunnen we je melden dat we sinds zaterdag-middag de trotse ouders zijn van een prachtige dochter, die we Quincy Tamara noemen! Alle...
  25. superfrog

    Puntjes waar ik op moet letten bij aanschaf SM?

    Ik dekn er al heel lang over om een SM voor drbij te nemen... De meesten zullen me hier voor gek verklaren ("je hebt net een nieuwe"), maar ik wil nu nog even van mijn centjes genieten (nu nog geen eigen huishouding, geen partner, geen extra dure onzin). Dus er moet binnen nu en nog even een...
Terug
Bovenaan Onderaan