Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bamidrone
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bamidrone

    Honda NTV en Hawk 650 meetup 07-07-2024 Apeldoorn

    Beste Honda NTV 650 & NT 650 genieter! Op zondag 7 juli zal de jaarlijkse Honda Hawk 650 en NTV 650 meetup weer plaatsvinden! Dit is alweer de derde keer! Wederom op het Zwitsalterrein in Apeldoorn (Vlijtseweg 124A, 7317 AK) Vanaf 10:00 is iedereen welkom en we zwaaien elkaar uit rond 15:00...
  2. Bamidrone

    GRATIS LS2 pioneer evo mx436 Adventure helm maat M GRATIS

    Vanwege het upgraden naar een andere helm mag deze vrijwel ongebruikte LS2 adventure helm weg. De helm is in mei dit jaar aangeschaft en maar enkele keren gebruikt. De helm bleek na aanschaf toch niet helemaal lekker te zitten, vandaar de verkoop. De helm is zelf nog in uitstekende staat zoals...
  3. Bamidrone

    Gezocht: Benzinetank WR250R oversized (IMS, Safari)

    Voor mijn Yamaha WR250R ben ik op zoek naar een oversized benzine tank. Het moet specifiek een tank zijn voor de R, tanks van de F passen helaas niet op dit model. Mocht je nog een mooie tank hebben liggen en is deze nog in een goede staat dan neem ik deze graag van je over.
  4. Bamidrone

    Honda NTV en Hawk 650 meetup 27-08-2023 Apeldoorn

    Beste Honda NTV 650 & NT 650 genieter! Op zondag 27 augustus zal er een meetup voor de geliefde Honda NTV 650 en Hawk 650 plaatsvinden. Wij komen bijeen op het Zwitsalterrein in Apeldoorn. Vanaf 10:00 is iedereen welkom en we zwaaien elkaar uit rond 15:00. Mocht het te gezellig zijn dan is...
  5. Bamidrone

    Motorjas leder maat M

    Wij hebben thuis nog een leren motorjas liggen die al een tijdje niet meer wordt gebruikt, dus deze mag weg. De jas verkeerd nog in een goede staat en ziet er voor zijn leeftijd nog erg goed uit. Zolang wij de jas hebben is die om de zoveel tijd met leerbehandelaar ingevet en in een niet...
  6. Bamidrone

    Gezocht: Offroad kleding

    Hoi! Ik ben op zoek naar offroad kleding, heb jij nog wat liggen en wil je er vanaf dan heb ik mogelijk interesse. Ik ben op zoek naar de volgende kleding: Neckbrace Bodyprotector Shirt Even wat specificaties van mijzelf: 1.98m +/- 80kg Merk kleding maakt mij niet uit zolang het maar...
  7. Bamidrone

    (Gratis) Windscherm geschikt voor stuur van 25mm dik

    Dit windscherm ligt al een tijdje stof te verzamelen en mag dus weg, Het scherm heeft op mijn Honda NTV 650 gezeten, maar past ook op een stuur met dezelfde dikte (25mm). Inclusief bevestigingsmateriaal. Mag zo weg, ik hoef er niks voor. Alleen ophalen in Wezep Groet, Stefano
  8. Bamidrone

    Honda Hawk GT 650 flyscreen bikini kuipdeel

    We zijn bezig met opruimen dus onderdelen van de motorfiets moeten eraan geloven. Ik heb nog een flyscreen over dat past op een Honda Hawk GT 650. Het kuipje past 1 op 1 direct op de motor, je kan de orginele bouten van het bracket van de koplamp gebruiken om de kuip te bevestigen. Dit moois...
  9. Bamidrone

    BSM Vampire uitlaat

    Vanwege het wegdoen van een van mijn motorfietsen heb ik nu deze BSM Vampire uitlaat over. De uitlaat komt van een Honda NTV af en is voorzien van een DB killer. De uitlaat is hard en lekt niet, maar heeft wel een sporfief geluid. Mag weg voor 10 euro of een six pack Hertog Jan.
  10. Bamidrone

    Datona motorfiets bok (paddockstand)

    Bij het opruimen in de kelder kwam ik mijn oude paddockstand tegen, en deze mag weg. Het is van het bekende merk Datona dus de kwaliteit is dikke prima. Er zitten wat krassen op, maar daardoor werkt de bok niet minder. Afhankelijk van de plaatsing van je bobbins kan je de bok aanpassen (smaller...
  11. Bamidrone

    Klepspeling regelen Honda NX 250

    Op het moment ben ik bezig met het stellen van de kleppen van een NX 250. Dit heb ik nog nooit eerder gedaan dus het is nog een beetje uitzoeken hoe alles werkt. Ik heb een tweetal vragen voor jullie. De eerste gaat over de juiste dikte van de shim ringen die ik nodig heb, en een...
  12. Bamidrone

    Gezocht: XL250r of XL350r achtervelg

    Ik ben op zoek naar een vervangende achtervelg voor mijn Honda NX 250. Als vervanging voor de standaard 16 inch velg wil ik er een 17 inch velg in plaatsen. De achtervelg van een Honda XL250r of XL350r van bouwjaar 1984 tot 1987 is 1 op 1 over te zetten. Heb jij zo'n velg liggen en is die in een...
  13. Bamidrone

    Honda NTV en GT 650 meetup 07-05-2022 Apeldoorn

    Beste Honda NTV 650 & NT 650 genieter! Op zaterdag 7 mei zal er een meetup voor de geliefde Honda NTV 650 en Hawk plaatsvinden. Wij komen bijeen op het Zwitsalterrein in Apeldoorn. Vanaf 10:00 is iedereen welkom en we zwaaien elkaar uit rond 15:00. Mocht het te gezellig zijn dan is er de...
  14. Bamidrone

    Gezocht: valbeugels BMW R1100GS

    Hoi, Ik ben op zoek naar valbeugels voor mijn BMW R1100GS om de cilinder koppen te beschermen. Kleur maakt mij niet uit, zolang het maar net is en niet al te veel roest heeft. Heb je iets liggen wat je voor een reële prijs van de hand wilt doen, dan hoor ik het graag via een DM of een bericht...
  15. Bamidrone

    Originele of e keur uitlaat Honda NTV 650 gezocht

    Hoi allen. Ik ben op zoek naar een originele/ e keur uitlaat voor mijn Honda NTV 650. Mag met bochten, maar heb liever een losse demper. Kan eventueel geruild worden voor mijn Vampire demper die er op het moment op zit.
  16. Bamidrone

    Shuh tourkoffers

    Bij deze bied ik 2 nette tourkoffers van het merk shuh aan. Betreffen twee nette witte koffers met genoeg inhoud. Maten van de koffers zijn: Breedte: 18cm Hoogte 24cm lengte 38cm De koffers verkeren nog in een goede staat en worden geleverd met 1 sleutel waar je ze mee op slot kan doen...
  17. Bamidrone

    MZ TS 150 onderdelen

    Enkele MZ TS 150 onderdelen te koop aangeboden, de onderdelen verkeren in een redelijke staat, maar zijn zoals te zien is op de foto zijn het niet de netste meer. De volgende onderdelen worden aangeboden: Tank Achterspatbord Achterspatbord houder Luchtfilter behuizing Buddyseat Zijstandaard...
  18. Bamidrone

    Speling schakelpedaal Triumph Street triple

    Beste lezer, Afgelopen zondag zag ik dat mijn schakelpedaal nogal wat speling heeft, de speling zit voor zover ik kan zien op 2 punten, het punt waar het schakelpedaal scharniert en op het uiteinde van het pedaal. Ik heb geprobeerd de gouden ring aan te draaien om te kijken als de speling...
Terug
Bovenaan Onderaan