Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Cindy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    Shark S 500 Air

    Ik heb binnenkort een nieuwe helm nodig. Op dit moment heb ik een Bayard (Motorport merk), een fijne helm, maar niet echt stil en goed ventilerend. Nu heb ik een andere helm gezien, welke ik erg mooi vind. Maar ik zou graag de ervaringen over deze helm willen lezen van mensen die ervaring met...
  2. C

    Verschil in bouwjaar motor en bouwjaar op kenteken ?

    Hoi hoi, Ik heb dus een CB 650 SC. Op kenteken staat het jaar 1986 als afgiftedatum. Nu hanteert de belastingdienst dit jaartal als bouwjaar. Nu weet ik van toen ik destijds mijn motor kocht, dat deze motor een grijze (import) motor uit Canada is geweest en dat de vorige eigenaar van de...
  3. C

    Ervaringen met een CB 750 Seven Fifty?

    Hoi hoi, Naast mijn eigen, dierbare oude fietsje (bouwjaar 1982) wil ik graag een tweede motor aanschaffen. Onder andere voor woon-werkverkeer tussen Doetinchem en Ede. Mijn oude fietsje is daar toch niet zo geschikt voor. En als pekelfiets is ie (vind ik) gewoon nog veel te mooi, dus deze...
  4. C

    wereldreis op de motor

    Vandaag in de krant las ik een artikel over een wereldreis in 100 dagen op de motor. Reisbureau "Ride On Motortours" onder leiding van Dafne en Rob de Jong uit het Overijsselse Hengelo zou dit gaan organiseren. Ze beginnen in de USA en Canada, hebben Australië en Nepal, Pakistan en Iran op de...
  5. C

    vraagje?

    Ik heb een paar maanden geleden een motoline all weather broek aangeschaft, maar als ik daarmee op de motor zit en eens straf moet remmen voor bijv. een verkeerslicht, zit ik bijna bovenop de benzinetank en wanneer ik een strak bochtje neem, heb ik totaal geen grip op het zadel en schuif ik alle...
  6. C

    Cindy

    Ik ben hier al weer een paar weken, maar had me nog niet voorgesteld. *sorry all, het was me echt door mijn hoofd geschoten* Ik ben Cindy, 36 jaar, heb sinds een aantal jaar een vaste relatie met Jos en ben moeder van 2 zonen die beiden ook helemaal motorminded zijn. We toeren in de zomer dan...
Terug
Bovenaan Onderaan