Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TacoRR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TacoRR

    Te koop: KTM 950 SM

    :] Te Koop :] : merk: KTM type: 950 Supermoto bouwjaar: 2006 basiskleur: zwart kilometerstand: 8500 km Vraagprijs: 10.250,- Nu met regenkorting: 9.500,- *D Mooie KTM 950 SM, verkeerd in zeer goede staat. Opties & assecoires: -Acrapovic dempers (originele zitten er ook...
  2. TacoRR

    Te Koop: GSX-R 750 K4

    Let wel, de motor heeft een belgisch kenteken. De BPM voor het invoeren is ongeveer 900 euro. De motor is in zeer goede staat en helemaal standaard, dus de keuring komt ie zo door. De motor heeft zoals het hoort de echte suzuki kleuren blauw en wit. Hij heeft 9000 km gelopen en er zit een SCM...
  3. TacoRR

    RSV of 999?

    Na enkele viercilinder sportmotoren te hebben gehad, ben ik nu opzoek naar een dikke 2 cilinder. Nu zit ik te twijfelen tussen een RSV-mille uit 2004 en een Ducati 999 uit 2003. Qua prijs is de duc iets duurder, maar ik ben zwaar aan het twijfelen. Al vele tests opgezocht op google, maar nog...
  4. TacoRR

    Akrapovic dempers XT660X gejat!

    Afgelopen nacht hebben twee gasten mijn uitlaten van mijn motor gestolen in Amsterdam. Mijn broer zag ronde half drie al twee jongens in de straat, maar legde toen niet de link dat zij wellicht op uitlatenjacht waren. Toen ik vanmiddag mijn roes had uitgeslapan en beneden kwam, zag ik dat de...
  5. TacoRR

    TDM 900 fijne motor??

    zijn er mensen die een TDM 900 hebben en daar wat meer over kunnen vertellen? Is het een goede motor, hoge funfactor :? en wat voor soort uitlaten geven het mooiste (hardste) geluid? 8-) graag lees ik jullie reacties, enne mooie piccies zijn natuurlijk ook welkom!! :Y :] :Y
  6. TacoRR

    TDM op achterwiel??

    Hallohallo, de TDM 900 lijkt mij een erg fijne motor, beetje allround en genoeg vermogen. Nou vroeg ik mij af of zo'n TDM een beetje makkelijk op het achterwiel te krijgen is. :] En ook welke dempers het mooiste geluid geven! ;) Verder ben ik ook benieuwd naar jullie ervaringen en mooie...
  7. TacoRR

    rode duke of limegroene duke??

    Hallootjes, ik heb nu een limegroene duke maar ben er over aan het denken om een rode kappenset te kopen... Goed idee?? :Y :? :N :? :Y :? :N :? Bijlage: rode duke.jpg
  8. TacoRR

    VRO3

    Zijn er nog MF leden die zaterdag 9 april ook VRO3 gaan volgen?? :] 8-)
  9. TacoRR

    1000RR of ZX7R??

    Hallo, ik heb (alweer) een vraagje..... ik ga begin april VRO3 volgen en 18 april ga ik de TOMS cursus doen. Da wil ik ook met de ZAC meedoen. Nu heb ik een 2004 Blade, maar aangezien de kans op een glijer op t circuit aanwezig is, zat ik te twijfelen wat ik t best kan doen: -een race kuip...
  10. TacoRR

    ZX7R

    hallohallo weet iemand hoeveel vermogen een zx7r heeft? En of het fijn rijdt op het circuit.... wil er eentje aanschaffen want het blijft een heel vet en uniek model!! dus als het ook nog goed rijd.... heb zelf een zx9r gehad en die reed wel erg fijn vond ik :]
  11. TacoRR

    KTM DUKE2 te koop!!!!

    Te koop lime groene duke uit 2001. ongeveer 22.000 km gelopen in goede staat met kettingsmeersysteem en motorhoes van KTM erbij. :] voor urenlang wheely plezier moet je deze duke hebben. :] foto volgt snel, prijs 4950 euro
  12. TacoRR

    KTM 950 SM

    Wie heeft er nog meer info, tests, filmpjus etc. van de ktm 950 supermotard??? 8-) :] :P :9
  13. TacoRR

    bmw 1150 Gs of KTM 950 Supermotard???

    Ik woon in de stad, maak daar veel kilometers maar wil af en toe ook lekker lange stukken kunnen scheuren. Heb nu een ktm duke2, die is in de stad perfect, maar op de snelweg niet echt. Nu zit ik te twijfelen of ik de GS moet aanschaffen, of de KTM 950 SM :9~ Heb geen stalling dus om nou een...
Terug
Bovenaan Onderaan