VRO3

Jammer!!!





Het zou vast en zeker heel gezellig en leuk zijn als er iemand bij zou zijn die zulke goeie grappen maakt als jij!!!!!!!!!!!!


:P
 
Zijn er nog MF leden die zaterdag 8 april ook VRO3 gaan volgen?? :] 8-)

Ik ga hem (nog) niet volgen maar ben wel heel erg benieuwd naar je ervaring.

Heb zaterdag VRO1 gedaan en wil 2 en 3 ook nog gaan doen. Vandaar 1 beviel in ieder geval goed!
 
yep ik volg m bij de knmv


enne Red69, ik laat je wel ff weten hoe het was!
Jij had wel lekker weer bij je VRO1 afgelopen zaterdag!! Top!
Ik hoop dat 't deze zaterdag net zulk mooi weer wordt!
:]
 
VRO3 was erg NAT!!! ;(
Wel weer veel geleerd. Alleen heel erg jammer dat het zo nat was, we konden niet echt hard rijden en ik had steeds het gevoel dat m'n voorband wat wegglipte.
We begonnen de dag met elf man, bij 1 van de eerste oefeningen de 'noodstop' was er een onderuit gegaan. Erg vervelend voor hem. Hij had een ZX-12 en kon de cursus niet meer vervolgen... Gelukkig had hij wel een dagverzekering, dus dat verzachtte de pijn wel iets.
Verder waren er twee naar huis gegaan omdat ze het te hard vonden regenen...
Ik was ook wel blij eigenlijk dat ik om vijf uur weer naar huis mocht rijden. Op zich veel oefeningen van VRO2 herhaald, zoals remmen in de bocht, remmen en uitwijken. Ook de bermvlucht ging met een steeds hogere snelheid. 65 km/uur is toch best hard als je een berm in rijd!! *D
Het was een leuke dag, maar ik denk dat ik m volgend jaar nog wel een keer wil doen met droog weer!!
8-)
 
Balen dat het regende maar aan de andere kant heb je dan weer een hoop geleerd wat betreft remmen op nat wegdek. Always look on the bright side of life ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan