Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sjoerddl
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sjoerddl

    twee olie soorten bij elkaar?

    Ik heb nog twee olie soorten staan 5W 40 en 10W 40 beide van het merk Eurol en vol synthetisch, kan ik deze bij elkaar in doen. 'k wil namelijk mijn olie verversen. Het is voor mijn Kawasaki ER5. en heeft 27.000 km gelopen. groet, Sjoerddl
  2. sjoerddl

    er5 kan ik niet met de sleutel uit schakelen

    Dag er5 rijders. Ik heb sinds drie maanden een er5 gekocht met 24.800 km op de teller. K heb er nu 2000 probleemloze km mee gereden. Alleen krijg ik de moter niet meer uit met de kontaktsleutel. Moet het uitdien met de rode aan/uit schakelaar. Kan ik het slot demonteren en repareren of kan...
  3. sjoerddl

    schroefdraad doorgedraaid

    Ik heb de olie van mijn motor ververst en bij het weer indraaien van de olie aftapschroef, met nieuwe ring is het schroefdraad in het carter min of meer door gedraaid. Nu lekt het rondom de schroef een klein beetje. (4 tot 6 druppen per dag) Wat is hiervoor de beste oplossing om het weer...
  4. sjoerddl

    Welke olie in Pegaso 650 IE

    Ik wil de olie gaan vervangen van mijn Aprilia Pegaso 650 IE en heb nog twee soorten thuis staan, Castrol Power RS 4 T 10W50 semi synthetisch en Eurol Sport Bike 5W40 vol synthetisch. Wie kan me zeggen welke van de twee het beste kan gebruiken en waarom. Kunnen beide merken voor de Pegaso...
  5. sjoerddl

    Sinds een week een Pegaso

    Ik heb sinds een week een Pegaso aangeschaft, een 650 IE van Bj 2004. Nu ben ik op zoek naar een set sportief klinkende dempers. Zijn deze dempers gebruikt te krijgen of zijn ze ook nog nieuw te koop voor dit model en waar, of heeft iemand er toevallig nog een set liggen en wil verkopen...
  6. sjoerddl

    Witte bougies

    Ik heb van mijn Honda CB 400 twin een café racer gemaakt, maar nu loopt ze niet helemaal lekker en blijven de bougies wit van kleur, zou mooi zand bruin moeten zijn. 'k heb er powerfilters op gezet, de balanspijp was doorgeroest en dus is deze komen te vervallen, uitlaten zijn origineel en heb...
  7. sjoerddl

    Wel of geen balanspijp

    Ik heb en Honda CB 400 Twin, en heb er een cafe racer van gemaakt. Maar 'k heb nu nog een probleem met de afstelling van de motor, de bougies zijn aldoor wit van kleur, terwijl ze zandbruin zouden moeten zijn. er horen NGK, DR8ES bougies in, werden spier wit, dus te weinig brandstof, met NGK...
  8. sjoerddl

    Honda CB 400T

    'k heb het afgelopen weekend een CB 400T, Bj 1977, aangeschaft voor restauratie, heeft 10 tot 12 jaar ongebruikt in een schuur gestaan. Nu mis ik nog wat onderdelen en er zij wat doorgeroest. Ik ben op zoek naar de volgende onderdelen; de Balanspijp. Gashendel + bijbehorende startknop en...
  9. sjoerddl

    Le Mans 1000

    Was een originele Le Mans 1000. Na wat sleutelwerk en aanpassingen is dit het geworden.
  10. sjoerddl

    Documentatie Gilera 124 5v Strada

    Wie kan mij helpen aan dokumentatie van een Gilera 124 5v, bouwjaar 1968 BV. een werkplaats handboek of een instructieboekje, folders o.i.d. Kan deze motor op Loodvrije benzine rijden of moet er een loodvervanger in de benzine, of kan ik de kop beter laten aanpassen. Welk soort olie en...
  11. sjoerddl

    problemen bij het terug schakelen

    Mijn dochter heeft het volgende probleem met haar ZXR 400. Bij het terug schakelen kan zij niet in één keer door naar de eerste versnelling, zij moet hem eerst in de vrijloop zetten, een keer de koppeling loslaten en weer intrekken, daarna gaat ie wel in de eerste versnelling. Dit moet toch ook...
  12. sjoerddl

    schakelen R6

    Bij een proefrit met een R6 deed het volgende probleem doet zich voor, bij het terug schakelen van bv. de vierde versnelling naar de eerste, kwam het steeds voor dat ik bij het terugschakelen van de vier, drie,twee niet in een keer naar de eerste versnelling kon schakelen. De dealer zij mij dat...
Terug
Bovenaan Onderaan