Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Roadrunner (L)

    Snelheidsbekeuring in Duitsland

    Gisteren heb ik post gehad van onze Duitse vrienden. Situatie: een 4 tal weken geleden zijn we met 4 mensen gaan toeren in de Eifel. Bij het uitrijden van een klein dorpje ging de snelheid er net iets teveel op. Als derde rijder zag ik opeens een BMW motor op de oprit van een woonhuis de...
  2. Roadrunner (L)

    Laser deeptone uitlaat 4-1 carbon

    Hierbij biedt ik mijn laser carbon deeptone uitlaat aan. de uitlaat is nu ongeveer 3 jaar oud en de nieuwprijs ligt rond de 600 euri. Het betret een compleet systeem incl. RVS bochtenset. De uitlaat past standaard op een XJR1300 RP02/06, maar is misschien ook goed voor een...
  3. Roadrunner (L)

    keuring invoer motor

    Hallo, Voor de invoer van mijn motor heb ik een standaard uitlaat gemonteerd. Er ligt een laser uitlaat normaal onder, maar deze is niet toegestaan. Doordat ik er nu een originele uitlaat heb ondergezet sluit deze niet goed aan op het blok. Er wordt valse lucht getrokken bij de aansluiting...
  4. Roadrunner (L)

    XJR importeren // laser deeptone uitlaat

    Hallo, Weet iemand wat de eisen zijn mbt een niet standaard uitlaat bij invoer van motor? Ik ben voornemens een XJR te importeren, maar er zit een laser Deeptone uitlaat op de fiets. Is dit een probleem om bij de RDW door de keuring te komen?
Terug
Bovenaan Onderaan