Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Razr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Desmosedici RR

    Duacti heeft weer een nieuwe bike, geïnspireerd op de MotoGP-machine. Helaas gaat ie waarschijnlijk zo'n €65.000 kosten, en worden er maar 200 p/j gemaakt. Maar hij ziet er wel :9~ :9~ :9~ uit. Hij is te krijgen zonder en met bestickering.
  2. R

    MotoGP-seizoen 2006

    Wie gaat er dit seizoen het hoogste eindigen, welke teams bakken er niets van etc.
  3. R

    Exclusieve Tuono

    Ik las ergens in een autoblad dat er een nieuwe Tuono is, en dat er maar 24 van naar Nederland komen. Ik ben helaas vergeten om wat voor model het ging , maar het was er in elk geval een met rooie velgen ( :Y ) en hij kosste iets van 14.000 € Zijn er misschien mf-ers die hier meer van weten, en...
  4. R

    MotoGP naar 800cc

    Het was toch zo dat de MotoGP-klasse naar de 800cc ging?? Volgend seizoen?? Zou dat trouwens veel verandering met zich meebrengen?
  5. R

    Hét grote MOTOGP - 250CC - 125CC Topic

    Geef hier in het algemeen je mening over de motogp,250cc,125cc. Wie er gaat winnen, etc. Over elke race kan je het hebben!!Post hier dus alle nieuwtjes waarvan het niet de moeite is een topic voor te openen!! :)
  6. R

    Het grote Sportmotor-foto-topic

    Laat hier je eigen sportmotor zien, alle merken en alle modellen. ( Ik hou niet zo van al die losse topics) Show your bike!!
  7. R

    Het 25 kw foto-topic

    Plaats hier de foto van jouw 25 kw
  8. R

    Foto's crashes

    Laat hier je mooiste
Terug
Bovenaan Onderaan