Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
in 2007 komen ze.jah alleen ik weet alleen ff niet meer of het KOMEND seizoen is of die daarop.
KTM was der iniedergeval niet zo vrolijk mee.
die hadden het begin van het seizoen een start gemaakt met de ontwikkeling van hun blok en ineens komen ze op het idee om er 800cc van te maken. zegmaar dag tegen al je reseach en je investeringen.
Ik vind het in iedergeval minder bijzonder de GP.
Bedoel, vond het wel gaaf die pk monsters.
Maar vanwegen de veiligheid gaan ze de cc's minder maken.
So what, ze gaan met die dingen makkelijk over de 300. Dat kunnen ze straks met die 800cc's ook.
Over een jaar of wat rijden die 800cc motoren even hard als die motoren van nu.
De techniek staat nooit stil.
geld zegt niks over het bouwen van de motoren he2007, dat dacht ik ook al.
Ja er waren ook nog een stel amerikanen bezig met een motorfiets waarvan het blok in de lengte richting lag.
Denk dat de gene met het meeste geld het beste blok neer kan zetten.
Wat je straks gaat krijgen is dat Superbikes meer vermogen hebben dan een MotoGP fiets...
geld zegt niks over het bouwen van de motoren he
De meeste fietsen zijn al geknepen wat vermogen betreft
Veel vermogen is 1 ding, al dat vermogen op het asfalt krijgen een tweede. Ze hebben nu al niet voor niet traction-control in de superbikes (misschien in de GP al wel langer), wat ik jammer vind... Ik bedoel, een coureur moet het toch zonder al die poespas kunnen
Dus ik zeg, 800cc erin, electronica eruit en gaan
Zo onwaarschijnlijk is het niet. Een Alstare Suzuki GSX-R1000 heeft nu al zo'n 220 PK waar de MotoGP zo rond de 250 PK zit. Als ze teruggaan naar 800cc zullen de vermogens het eerste jaar ook wel een PK'tje of 20/30 dalen terwijl de Superbikes nog best wat kunnen doorgroeien qua vermogen. Enige echte grote voordeel van een MotoGP fiets zijn dan de banden en het gewicht.Een MotoGP motor minder vermogen dan een superbike..
Dat denk ik niet, met de technologie van tegenwoordig hebben ze die 800cc's zo weer met meer vermogen rond rijden dan de superbikes...
Zo onwaarschijnlijk is het niet. Een Alstare Suzuki GSX-R1000 heeft nu al zo'n 220 PK waar de MotoGP zo rond de 250 PK zit. Als ze teruggaan naar 800cc zullen de vermogens het eerste jaar ook wel een PK'tje of 20/30 dalen terwijl de Superbikes nog best wat kunnen doorgroeien qua vermogen. Enige echte grote voordeel van een MotoGP fiets zijn dan de banden en het gewicht.