Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Postma65
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Postma65

    Demper Fireblade

    Heb sinds vorige week mijn ZX9R ingeruild voor een Fireblade 954 RR . Nu is het geval dat de originele uitlaat er nog op zit en ik graag mijn Laser Deeptone van mijn Kawa die ik bewaard heb onder mijn blade hangen . Nu kom ik er achter dat de gaten van de uitlaat op 7,5 cm zitten en die van de...
  2. Postma65

    ZX9R Probleem met Koelvloeistof slangen

    Hallo , Ik heb mijn blok van mijn Kawasaki ZX9R 1999 laten repareren maar nu heb ik een klein probleempje . Heb afgelopen Zaterdag het blok er weer in gehangen en aangesloten maar nu heb ik 2 slangetjes van de koeling die ik niet meer weet aan te sluiten . 1 slang loopt aan de achterkant...
  3. Postma65

    ZX9R knipperlichten

    Zoek voor mijn ZX9R Kawasaki linksvoor en -achter knipperlichten . Bouwjaar 1999, maar volgens mij zijn die van 98 hetzelfde.
  4. Postma65

    ZX9R Dynamodeksel

    Wegens een schuiver zoek ik van mijn ZX9R van 1999 het zijkapje van het motorblok, Dynamo deksel. Deze is bronskleurig .
  5. Postma65

    Suzuki GSX 750 R 1991

    VERKOCHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Al bijna 4 jaar met veel plezier op gereden gaat in de verkoop mijn mooie Suzuki GSX 750 R van 1991 wegens aanschaf nieuwer model . Originele Suzuki kleuren blauw wit . Blok heeft ongeveer 50.000 Km gelopen ,heeft nieuwe accu ,banden (Michelin) zijn goed...
  6. Postma65

    Benzinetank Suzuki GSX R 1991

    Mijn tank is lek en misschien heeft iemand er nog 1 liggen ? Kleur is blauw / wit zie foto
  7. Postma65

    Gezocht; Blauwe kuipruit van GSX R 750 1991

    Hallo. Ik heb een Suzuki GSX R 750 uit 1991. en ik ben met elfstedentocht op mijn plaat gegaan en nu is mijn mooie blauwe kuipruitje stuk . |( Iemand nog iets liggen of misschien een adres waar ik dit kan kopen ? Verder heb ik ook nog het rechteronderkuip en het gedeelte wat er bovenzit...
  8. Postma65

    Motorblok vol benzine !!!!!!

    Ik heb een Suzuki GSX R 750 van 1991. Tot 2 keer toe is mijn gehele inhoud van mijn tank leeggelopen in het blok . Ik zou mijn olie ff checken en zag alleen maar zwart . Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen gebeuren ? Ik denk zelf dat het aan de carburateur ligt ,maar weet het niet zeker .
  9. Postma65

    Zaterdag 21 Juni Mototour Frieschepalen

    Zaterdag 21 Juni is het alweer de 12e Mototour van Frieschepalen . Waar de rit naar toe gaat is niet bekend ,is elk jaar weer anders, maar zal ongeveer 220 km zijn . De start is bij Muziekcafé Ma Kelly's in Frieschepalen ,er kan vanaf 9 uur tot 11 uur worden gestart. De koffie en broodjes...
  10. Postma65

    GSX blok -r 750 1991

    Zoek nog een blok voor Gsx r 750 1991 .
  11. Postma65

    Motorblok GSX R 750 1991

    Weet iemand nog iets ? Heb hier een blok met defecte versnellingsbak ( schiet soms uit de versnelling als ik gas loslaat en afrem op de motor.) En sinds kort is er een zuigerveer kapot gegaan . Met andere woorden ,blok is te repareren ,maar voor gemak zoek een liever een ander blok . |(
  12. Postma65

    Versnellingsbak schakeld automatisch in de vrij

    1 Maand gelden was mijn versnellingbak stuk gegaan , het lager van de aandrijvende as (waar het kleine kettingtandwiel opzit) was me stuk gedraaid. Hierdoor kwam de as er scheef in te zitten en zijn er enkele tandwielen beschadigd. Ik heb alle onderdelen die beschadigd en stuk waren vervangen...
  13. Postma65

    Gsx blok van 1989 en 1991 wat voor verschil ?

    Ik heb een Suzuki van 1991 en nu is mijn lager van de as waar het kleine kettingtandwiel aanzit stuk gegaan . Meerdere Tandwielen van de versnelling zijn beschadigt. Nou kan ik deze tandwielen vervangen ,maar lijkt me makkelijker om compleet nieuw motorblok te vervangen . Nou heb ik een blok...
  14. Postma65

    Motorblok GSX R 750 1991

    Mijn versnellingbak is defect door een stuk gelopen lager van de aandrijfas . Complete lager was eruit en nu zijn de tandwielen van versnellingen dusdanig beschadigt dat er nieuwe in moeten ,maar lijkt me verstandiger om compeet ander blok eronder te zetten . Dus wie bied er aan Motorblok voor...
  15. Postma65

    Bekeuring niet juist uitgevoer ,hoe verder

    Mijn maat en ik zijn 6 Mei aangehouden door een onopvallende politieauto (videosurviellance). 38 km/uur te snel ,we reden op een 80 km weg 122 (na correctie 118). We waren in afwachting van deze bekeuring ,volgens de agenten zouden we over ongeveer 3 weken bericht krijgen want de officier van...
  16. Postma65

    Honda Bol'Dor CB 900 F Knipperlichten

    Heb hier nog 2 knipperlichten voor Honda liggen . Vraagprijs €25. A.Postma 0612262390.
  17. Postma65

    Achterlicht streetfighter

    Heb hier nog een mini achterlicht liggen voor o.a. een streetfighter . 2 Lichtjes gecombineerd. Vraagprijs € 20,- 0612262390. Dokkum
  18. Postma65

    Honda Bol'Dor CB 900 F

    Honda CB 900 F Bol'Dor. Bouwjaar 1980. Boddywork polyester Inclusief benzinetank . Nieuwe Streetfighterkoplamp + Stuurkuipje Banden z g a n . Ketting en tandwielen in goede staat . Accu niet goed meer wegens 2 jaar stilstaan . Vraagprijs € 750 ,- 0612262390 Dokkum Á.Postma
  19. Postma65

    Motorbroek Lookwell

    Wegens te klein, herenmotorbroek merk Lookwell. Maat 54 / Xl. Met rits om aan jas vast te maken . € 40,- A.Postma Dokkum 0612262390
  20. Postma65

    Seatcover voor Gsxr 750 1991

    Seatcover voor mijn Suzuki GSXR 750 uit 1991. A.Postma Dokkum
  21. Postma65

    Wie word er wereldkampioen in de motoGP ????

    Wie word er wereldkampioen in de motoGP ???? *O*
  22. Postma65

    Dokkum & Omgeving

    Hallo. Ik ben een motorrijder uit Dokkum en zoek motorrijders uit deze omstreken met wie ik kan rijden . Ben altijd maar alleen wat aan het rijden en zoek motorrijders die uit deze buurt komen . Heb een Suzuki GSX 750 R. Tot ziens ! :]
  23. Postma65

    Vermiste motorrijder verongelukt

    Vermiste motorrijder verongelukt maandag 17 juli 2006 Warfstermolen Een vermiste motorrijder uit de gemeente Smallingerland is vermoedelijk zondag al verongelukt aan de Gruijtsweg bij Warfstermolen. Een collega ontdekte maandagavond rond 18.30 uur dat de motor in de sloot lag. Hij had...
  24. Postma65

    Mototour Café 1913

    Morgen (17 Juni) is weer de jaarlijks terugkerende mototour van Café 1913 in Frieschepalen. Inschrijving vanaf 9.00. Deze toertocht is deze keer in Friesland en is ongeveer 250 Km lang. Na afloop is er een bierbeque en er is Live muziek. Komt allen . Kosten € 7.50 .na afloop een leuke...
  25. Postma65

    K&N Luchtfilter Wat is het verschil??

    Heb ff een vraagje over K&N Luchtfilters. Wat is het verschil met een "normaal" luchtfilter ,krijg je echt meer vermogen ? en moet je de instelling ook ergens van veranderen om eventueel meer vermogen te kunnen krijgen . Ik heb een Suzuki GSX - R 750 van 1991.
Terug
Bovenaan Onderaan