Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Marc Keijsers

    Supercorsa in de winter

    Heren, Is het gevaarlijk om met Supercorsa's in de winter te rijden op mijn CBR600RR? En zijn die dingen legaal op straat? Alvast dank voor antwoord
  2. Marc Keijsers

    CBR600RR 2003 dikte voorvorkolie ????

    Wie weet de viscositeit van de voorvorkolie van een CBR600RR van 2003 (geen upside-down) Bvd Marc
  3. Marc Keijsers

    Ten Kate supersport 2012?

    Wellicht dat ik afgelopen maand iets gemist heb, maar stopt ten kate na dit jaar met supersport? Ik hoor niets van nieuwe rijders !!!! marc
  4. Marc Keijsers

    lak cbr600rr

    Ik moet een klein plekje op mijn rode 03 600RR bijspuiten. Is al voorbewerkt. Weet iemand een zelfde kleur spuitbus in autolak, of is folie ook nog verkrijgbaar? marc
  5. Marc Keijsers

    Accu defect?

    Ik hang met dit weer iedere week accu aan lader. Ik rij iedere dag 2x 10 kilometer. Motor start steeds goed, behalve als hij 5 minuten heeft stilgestaan met warme motor bv na tanken. Startmotor krijgt motor dan niet rond. Vreemd dat de koudstart wel lukt want dan is olie veel dikker. Wie weet of...
  6. Marc Keijsers

    Handschoenen en pak inspuiten met spuitbusje?

    Heeft hier iemand ervaring met inspuiten van lederen kleding met spuitbusje ipv invetten met leervet? Is namelijk stuk gemakkelijker en staat toevallig nog in de kast! Marc
  7. Marc Keijsers

    Supersport gemist !

    Ik heb helaas de supersport gemist. Is deze nog ergends te zien? Groet, Marc
  8. Marc Keijsers

    Waterdichte zomerhandschoenen (zw/wit), waar?

    Hallo, Ik zoek een paar sportieve zomerhandschoenen in zwart wit die tevens waterdicht zijn. Heb al liggen te zoeken maar nog niets gevonden. Wie heeft er een tip voor mij? Bedankt, Marc
  9. Marc Keijsers

    12v aansluiting navigatie, wie bekend met deze?

    Heb een foto van een mooie oplossing voor aansluiting van navi op mijn CBR600RR. Weet iemand waar deze te krijgen is, en/of ervaring met dit ding? Bvd Marc
  10. Marc Keijsers

    Gore tex wassen

    Heb een Dainese combi met gore tex. Hoe kan ik deze het beste wassen. Gewoon met een wasmiddel of alleen spoelen? Grwoon in de wasmachine of met de hand? Bvd Marc
  11. Marc Keijsers

    Site met onderdeeltekeningen / fishes ? Wie weet er een?

    Hallo, Wie weet voor mij een site met onderdeeltekeningen voor een CBR600RR. Ik had een site, maar die werkt niet goed meer. Bvd, De Kale
  12. Marc Keijsers

    slepend geluid CBR600RR

    Als een CBR600RR van 2003 een slepend, snelheidsafhankelijk geluid laat horen, hoorbaar als motor rolt met ingetrokken koppeling, wat kan er dan aan de hand zijn. Bekend bij iemand ? Ketting en tandwielen in orde en ook geen speling/zwaar punt in achterwiel. Groet, Marc
  13. Marc Keijsers

    Ral kleur Honda ?

    Weet iemand een (redelijk) overeenstemmend ral code voor honda kleur R157 (italian red) voor mijn CBR600RR (klein stukje bijspuiten) De Kale
  14. Marc Keijsers

    Jonathan Rea topic

    Is er al een topic voor Rea. Wat een rijder, niet geheel constant maar wat een vechter. Vandaag de inhaalactie in Kyalami. Twee man buitenom voorbij in 1 keer. Ook de tweede manche fantastisch gereden !
  15. Marc Keijsers

    Poetstip

    Effe een tip, Volgende keer als je bij de Ikea bent, 2 afwasborsteltjes voor 1 euri. Erg handig om verliggende delen te wassen/poetsen. (zoals bv bij achterschokbreker of binnenzijde acterbrug. Die dingenhouden lang vol en beschadigen niets !
  16. Marc Keijsers

    Michelin power pure?

    Schijnt een nieuwe band van michelin te zijn. Ienamd meer info hierover? Groet, Marc
  17. Marc Keijsers

    Goede heuptas

    Zoek een goed heuptasje voor op de motor. Iemand tips/aanraders. Het is voor woon/werk (bammentrommeltje/sleutels/gsm/motorpapieren en portemonee, je weet wel, de usual stuff). Groet,
  18. Marc Keijsers

    Witte knipperlenzen CBR600RR

    Wie weet adresje voor witte lensjes voor de knipperlichten van een CBR600RR 03 Groet, De Kale
  19. Marc Keijsers

    Trillende remmen / anti piepplaatjes

    Heeft iemand hier al eens remblokken vervangen door niet originele? Heb recent een 600RR gekocht die trilt met remmen. Je kunt wel door de trilling heen knijpen. Schijven zijn recht en dikte op div. plekken gemeten. Geen dikteverschil groter als 0.01MM (tolerantie fabriek is 0.03mm) Met remmen...
  20. Marc Keijsers

    Onderdelenfisches CBR600RR

    Bij mijn vorige motor had ik een site gevonden met alle fisches en prijzen van onderdelen voor mijn VTR. Heeft iemand zo'n site voor de CBR600RR? Bvd De Kale
  21. Marc Keijsers

    Trilling met remmen / schijven vast?

    Heb een CBR600RR van 2003, met 20.000km op klok. Trilt nogal met stevig remmen tussen 80/120km/u. Ik merk dat de schijf nogal vast zit tov het hart, maw bussen vuil? Zou dirt de oorzaak kunnen zijn? En hoe krijg ik de troep uit de bussen? Groet, De Kale
  22. Marc Keijsers

    Geanodiseerde kleur aluminium verwijderen mogelijk?

    Ik heb van die doppen om de motor op te bokken aan de achterbrug vast zitten. Dit is dacht ik rood geadoniseerd aluminium. De kleur is leip rood, en dit vloekt op een felrode CBR600RR. Is deze rode laag op het alu te verwijderen? Groet, De Kale
  23. Marc Keijsers

    Magnetische tanktas op kunststof tank ?

    Heb net een andere motor gekocht, maar mijn zeer makkelijke magn. tanktas kan ik niet meer gebruiken op kunststof tank. Zit eraan te denken om ijzeren ringen op kleur te spuiten en op tank te monteren, maar dit zal niet mooi zijn. Heeft hier iemand een geniaal idee ? Groet, De Kale
  24. Marc Keijsers

    Trillende voorrem / kromme schijven????

    Heb net een CBR600RR 2003. Met fors remmen tussen 80/120 kmu trilt de voorkant fors. Echter boven de 200 merk ik geen trilling. De vorige eigenaar heeft 1500 km geleden bij een motorzaak de remblokken aan de voorzijde laten vervangen. In eerste instantie zou ik denken aan kromme schijven. Hebben...
  25. Marc Keijsers

    Wie is die commentator naast v/d goorbergh bij Superbikes?

    Ik weet niet wat hij gerookt heeft, maar dat lijkt me wel lekker.................
Terug
Bovenaan Onderaan