Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: psycho994
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. psycho994

    Gsxr kind met buddyseat en achterlicht.

    Wegens verkoop motor te koop Achterkont met buddyseat en achterlicht Mag weg voor 150,- Mooi om je streetfighter af te maken.
  2. psycho994

    achterlicht fireblade 954 rr

    Te koop led achterlicht van een fireblade 954 rr. het is een smoke achterlicht met ingebouwde knipperlichten. gekocht voor een project maar uiteindelijk niet gebruikt. voor 20 euro mag deze weg.
  3. psycho994

    niergordel te koop.

    Te koop nieuwe en ongebruikte niergordel van DAMEN doe een goed bod en mogelijk is hij voor jouw. maat is M
  4. psycho994

    Kont Suzuki GSXR met achterlicht en buddyseat.

    Kont gsxr van een gsxr 750 wegens verkoop motor te koop. leuk voor een nieuw project. compleet met buddyseat en achterlicht. 125,- (vaste prijs)
  5. psycho994

    Arrow uitlaat Suzuki gsxr 750 k1

    Arrow uitlaatsysteem suzuki gsxr 750 k1 dus bochten stel met einddemper. mochten stel is of rvs of titanium. compleet met veren en wel klinkt super onder je k1. Vraagprijs 150 euro.
  6. psycho994

    Buddy cover Suzuki sv650 2003

    Te koop wegens verkoop motor. buddy Seat cover. Origineel Suzuki. Komt ook met de beugel en inzet stukjes om hem mooi strak te maken. Zie foto. Voor 40 euro is hij van jou
  7. psycho994

    Suzuki gsxr 750 K1

    Te koop Suzuki gsxr 750 Hij heeft 53400 gelopen maar rijd nog als een zonnetje Er zit een hurric uitlaat op met uitneembare demper voor het betere geluid Verder zitten er valblokken Verstelbare goude hendels Hugger Donkere verhoogde kuipruit Buddy seat Wat kleine gebruiksschade. (Krasjes)...
  8. psycho994

    Te koop Suzuki gsxr 750 k1

    Te koop Suzuki gsxr 750 vraagprijs 2250,- Hij heeft 53400 gelopen maar rijd nog als een zonnetje Er zit een hurric uitlaat op met uitneembare demper voor het betere geluid Verder zitten er valblokken Verstelbare goude hendels Hugger Donkere verhoogde kuipruit Wat kleine gebruiksschade...
  9. psycho994

    Te koop gsxr 750 uit 2001

    Te koop Suzuki gsxr 750 uit 2001 Rijd heerlijk en is super snel. Alleen zomers mee gereden. Km stand 52000 Met leuke race uitlaat van hurric waar db killer nog uit kan Crash pads En verstelbare goude hendels. En donkere verhoogde kuipruit Vraagprijs 2250 of doe een aannemelijk bod
  10. psycho994

    BMW r1200gs. Vs Yamaha fjr1300 voor woon-werkverkeer

    Goeden dag mede motorrijders. ik rij nu al 4 jaar woon werk verkeer en doe dit met een sv650 uit 2001. Nu heb ik de laatste tijd wel wat last van een tennisarm. Dit helpt dus niet dat ik op de sv best op de armen hang. nou zit ik te kijken om mijn twee motoren te kopen en dan een woon werk en...
  11. psycho994

    Suzuki gsxr k4 of k6 kont compleet met subframe.

    Ik zoek voor ombouw een complete kont van een gsxr k4 of k6 met subframe compleet. Dit voor ombouw van een gsxr k1
  12. psycho994

    Honda cb1 streetfighter 1989

    Te koop Honda cb1 streetfighter. 400cc Is behoorlijk verbouwd van origineel. Hele achterframe opnieuw gemaakt Kont van een Yamaha r6 Ander superbikestuur Andere uitlaat R6 zadel Bougies en olie en oliefilter pas vervangen. Recentelijk alle pakkingen carburateurs vervangen. (Loopt wel...
  13. psycho994

    aansluiten koso DB-01RN op een honda cb1

    Goeden dag mede motorsleutelaars. Ik ben bezig om op mijn honda cb 1 een koso db01rn te bouwen. Nu had ik hier voor een aliespress teller op mijn honda gebouwd en deze deed het tijdelijk goed. De snelheid en toeren teller werkte beide goed. Echter is deze teller overleden. Nu heb ik dan...
  14. psycho994

    Welke buizen gebruiken voor frame

    Goeden dag mede motorrijders. Ik heb even een vraag over wat voor buizen ik moet gebruiken om mijn frame aan te passen. ik ben bezig om een cb 1 streetfighter te maken en wil de kont verhogen. Wat voor buiswerk kan ik hier voor het beste gebruiken. het originele frame is 23 mm en...
  15. psycho994

    Wie kan er helpen carborateurs cb 1 schoon/reviseren

    Wie in de buurt van Zoetermeer kan mij helpen mijn carborateurs van een Honda cb 1 schoon te maken. Hij heeft het goed gedaan. Maar na de winter stil loopt hij op 2 cilinders. Wie kan mij helpen?? Wil ook wel een stukje rijden om naar jou te komen.
  16. psycho994

    Hulp gevraagd Honda cb1

    Goeden dag forum genoten. Ik heb een Honda cb1 welke ik rijdend heb gekocht. Nou heb ik er voor het laatst voor de winter er nog mee gereden. Echter ben ik hem toen gaan ombouwen. Ander kontje enz. Maar afgelopen week wilde ik hem starten en hij wilde niet lekker lopen. Kwam er achter...
  17. psycho994

    Cb1 wil niet starten na ombouw stuur

    Hallo mede motorliefhebbers Gisteren heb ik op mijn Honda cb 1 een superbikestuur gezet. Nu wilde ik hem starten maar hij wilde niet starten. Ik heb alle kabelverbindingen nagedrukt en hij deed het nog steeds niet. Accu al extra opgeladen. Ook niks. Nu net gekeken of de...
  18. psycho994

    Motor spijkerbroek maat 36 dames

    Motorbroek met kniebeschermers en kevlar in belangrijke plekken. Te koop wegens net te klein gekocht. Hij mag voor 50 euro weg. Kniebeschermers Kun je via de voorzijde uitnemen.
  19. psycho994

    Goede beunhaas voor 50000 beurt

    Goeden avond forumgenoten. Mijn Suzuki sv 650 komt binnenkort op de 50000 km Nou moet er een grote beurt met kleppenstellen worden uitgevoerd. Wie weet er een goede beunhaas omgeving zuid Holland. (Bij hans van wijk zou ik rond de 1200 uit komen) Kleine beurt kan ik zelf maar...
  20. psycho994

    4 seasoen bearing vectrom evo maat m

    Te koop wegens toch te klein gekocht. En kan de bon nergens meer vinden. Jas kost nieuw 170,- Slechts 5 maal gedragen. Maat: m Ideaale lengte is tussen de 1,70 en 1,76 Ik ben 1,80 maar met een trui er onder is hij net te krap. korte 3in1 (alle seizoenen) jas uitneembare...
  21. psycho994

    leuke upgrade voor motorlamp

    Zat even via dx.com te kijken en zag toch wel een leuke manier om je enkele lamp up te grade. Wat vinden jullie ervan. mzzl psycho perfeito - Review - DX
  22. psycho994

    Laser X-treme Exhaust GP-style

    Wie o wie is er op zoek naar een mooie streetfighter uitlaat. Ik heb nog een Laser X-treme Exhaust GP-style liggen welke in de verkoop mag. Hij is te koop voor 300,- Hij heeft 2 maanden onder mij motor gezeten maar maakt voor een 2 cilinder toch te veel geluid. Hij heeft een...
  23. psycho994

    Laser X-treme Exhaust GP-style

    Te koop Zo goed als nieuwe laser gp extreme met db killers. Hij is van een yamaha r6 maar ik had hem tijdelijk 3 weken met een verloopstuk op mijn SV650. Zo kort omdat hij helaas te veel geluid produceert en dat ik de politie te vriend wil houden. Daar om is hij te koop. Hij...
  24. psycho994

    Helm vervangen na 3 jaar

    Zoals velen van ons weten moet je officieel je helm na 3 jaar vervangen. Dit omdat het piepschuim in onze helmen hard wordt en niet meer de demping geeft die hij moet geven bij een ongeluk. Nu wilde ik eens weten wat jullie mening hierover is???? mzzzlll psycho
  25. psycho994

    Accu loopt leeg na inbouw xenon

    Ik heb even een vraagje aan alle rijders met xenon. Ik heb een bi xenon setje ingebouwd. Nu is het alleen zo dat mijn accu leeg wordt getrokken door het setje. Heb gewoon de + op de accu aangesloten, 2 minpunten op het frame en meer niet. Wie o Wie heeft het ook gehad. En mijn enige...
Terug
Bovenaan Onderaan