Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: H@nsie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H@nsie

    2 DVD's Suzuka 8hrs 2000 & 2001

    Twee originele DVD's van de 8 uurs races in Suzuka 2000 & 2001 (met o.a. Rossi en Edwards als team op de Cabin VTR SP) samen €20,-
  2. H@nsie

    Optimate III SP druppellader

    Ik heb een druppellader te koop; Optimate III SP, is incl, verlengkabel, wandhouder en kabelset voor aan de motor. In doos met boekjes, schroefjes etc. erbij. Zo goed als nieuw voor maar 30,- ! :)
  3. H@nsie

    Akrapovic titanium R1 linkpipe

    Te koop: Akrapovic titanium linkpijp, past op een Yamaha YZF R1 bj. 02/03 (misschien ook andere?) Vraagprijs: 35,- Meer pics: http://www.xs4all.nl/~nsie/bike/R1_linkpijp Grtz, Hans
  4. H@nsie

    nieuwe, universeel Laser dB-killer

    Te koop: nieuwe dB-killer van Laser. (Nr: 32.1115) Nieuwprijs: 32,- Zoeken - Bike Design webshop Vraagprijs 15,- Grtz, Hans
  5. H@nsie

    nieuwe universele Laser dB-killer

    Te koop: een nieuwe, ongebruikte dB-killer van Laser. (Nr: 32.1115) Nieuwprijs: 32,- Zoeken - Bike Design webshop Vraagprijs 15,- Grtz, Hans
  6. H@nsie

    Akrapovic titanium R1 linkpijp

    Ik heb een Akrapovic titanium linkpijp liggen, past op een Yamaha YZF R1 bj. 02/03 (misschien ook andere?) Vraagprijs: 35,- Meer pics: http://www.xs4all.nl/~nsie/bike/R1_linkpijp Grtz, Hans
  7. H@nsie

    TK: Akrapovic 2in1 VTR1000-SP

    Hier nog iemand interesse aan een Akrapovic 2in1 systeem à la Durbahn? (http://honda-rc51.de/Acra...-1,do%20it%20yourself.htm) Het is helaas niet schadevrij; de demper heeft namelijk een tik gehad! (is wel gasdicht) Er zit ook een dB-killer bij...(niet op foto) maar die 'killed' ook niet...
  8. H@nsie

    valproppen op voor- & achteras

    Hoi, Ik zit eraan te denken om extra valproppen op m'n circuitmotor te schroeven ter bescherming van de voorpoten en de achterbrug. Deze gaan dwars door de holle as (soort draadstang met aan beide zijden valproppen) Het gaat dus om dit soort dingen: De bedoeling is dus dat dit de...
  9. H@nsie

    verschillende onderdelen VTR1000SP1

    Ik heb nog verschillende onderdelen te koop voor een VTR1000SP1: -originele tank (rood/zwart) -originele kuipdelen: top, onder-voorzijde en zijkuipdelen (alles behalve kontje) -kuipdelen met schade (topkuip+rechterkuipdeel) -koplampen -kleine knipperlichten achter -spiegels -achterbrug...
  10. H@nsie

    gezocht: dB-killer 53mm Akrapovic

    Hoi, Ik zoek een dB-killer voor een Akrapovic demper. Uitgang van de demper = 53mm (binnenmaat) Grtz, Hans
  11. H@nsie

    Powercommander II voor SP1

    Te koop: Powercommander II voor een SP1 Zit een map in van een SP1 met Akrapovic pijpen, K&N luchtfilter en flapper-valve mod. Ik heb twee maps: eentje MET en eentje ZONDER ontstekingsvervroeging. Met doos, CD, kabeltje en 9V serie-plug om hem "offline" bij je PC of laptop te...
  12. H@nsie

    Set remschijven Honda VTR1000 SP1 / SP2

    Hoi, Ik heb 1 set originele Honda remschijven te koop voor SP1 of SP2: (schijnt ook op CBR1000RR te passen, op een 2006 CBR1000RR passen ze in ieder geval zeker) 320mm 8-) Ik heb: Set van een SP1 afkomstig : 4,5 mm dik (versleten bij 3,5mm) Set van een SP2 afkomstig : 5,1 mm dik...
  13. H@nsie

    TK voor VTR1000 SP1 Bagster + Tanktas

    Ik heb een zwart/rode Bagster tankhoes met een zwarte Bagster tanktas te koop. In de tas verwerkt zit ook een regenhoes die om de gehele tas past. Samen: 65 euro
  14. H@nsie

    nieuw setje remblokken L+R Suzuki GSX

    Ben de schuur aan 't opruimen en kwam nog wat tegen: Twee setjes remblokken voorwiel Suzuki GSX 1100 F (1988/1993) nog gesealed in verpakking: Lucas MCB 591 SV Je krijgt er ook een doosje met wat GSX1100F onderdelen bij (wat lagers, buffers, pakkingen, klemmen) Vraagprijs: 25 euro...
  15. H@nsie

    SP1/2 adapterplaten voor verstelbare voetsteunen

    Met deze adapterplaten kan je de originele voetsteunen van je SP1 of SP2 verstelbaar maken: hoger en verder naar achteren over een raster van 3x4 gaatjes. Ik heb ze nooit op m'n motor gehad want voordat ik ze had heb ik toch maar besloten een geheel vervangende rem-schakelset van Moriwaki te...
  16. H@nsie

    Bagster tankhoes voor SP1 met zwarte tanktas

    Ik heb een Bagster tankhoes met een zwarte tanktas over. Vraagprijs: 85 euro Zo eentje dus :) Je kan reageren in dit topic of me ff mailen op:
  17. H@nsie

    Bijna nieuw setje Dunlop Sportmax Qualifier

    Omdat ik niet meer op de openbare weg kom met de motor heb ik te koop: Zo goed als nieuw setje banden: (350 km max.) Dunlop Sportmax Qualifier D209 120/70/17 & 190/50/17 De banden zijn van april dit jaar en hebben 1 weekje op de motor gezeten. prijs: 200 euro (nieuwprijs was 384 euro) Je...
  18. H@nsie

    1 Akrapovic carbondemper VTR1000SP1

    Hoi, Ik ben op zoek naar 1 Akrapovic carbondemper voor een VTR1000SP1 Akrapovic type: Evolution M-TCE1 Bij mijn huidige set is 1 demper helaas aan vervanging toe.... -O-
  19. H@nsie

    Tank lekkage te repareren ?

    Mijn VTR1000SP1 heeft een lekke tank :( De beste oplossing is natuurlijk een nieuwe tank maar ik ben erg benieuwd OF zo'n ding eigenlijk te repareren is en wat de bevindingen zijn op lange termijn. Is een tank wel te repareren, krijg ik door een slechte coating een roestende tank ? -Ik heb...
  20. H@nsie

    Overstap van Blackbird naar VTR1000SP1 ?

    Ik ben benieuwd of er mede-motorrijders zijn die een dergelijke overstap hebben gewaagd en zou graag wat ervaringen willen horen. Even wat achtergrond-info: Na twee jaar een lichtelijk gemodificeerde blackbird te hebben gereden ben ik nu eigenlijk op zoek naar iets anders. Mijn rijstijl heeft...
  21. H@nsie

    voorkruipen bij stoplicht met agent achter je ?

    Laatst is me het volgende overkomen en ik vroeg me af in hoeverre dit legaal is: Zoals gewoonlijk met de motor lekker voorkruipen bij een stoplicht met de bedoeling om eens lekker weg te trekken bij het GO signaal. 8-) Beetje langs en tussen de auto's doorslingeren en eenmaal voor aangekomen...
  22. H@nsie

    vizier voor BMW SportIntegral helm

    Ik ben van plan om op korte termijn een BMW SportIntegral helm aan te schaffen bij een BMW dealert in Duitsland. (kost daar 315 EUR) Ik was tevens van plan om een spiegelend of auto-tintend vizier erbij te kopen maar de duitse handelaar verklaarde dat deze wegens produktie en/of...
  23. H@nsie

    RK of DID of... ketting

    Heb voor m'n BB een nieuwe ketting nodig. Het zal wel een X-ring of XW-ring worden maar de vraag is, van welk merk ? Welke kettingen zijn nu beter, DID of RK (of nog een andere ?) en waarom ? (minder wrijving, betere afdichting, duurzaamheid/sterker, stiller ?) :?
  24. H@nsie

    tweewieler ? eeehhhh neuh......

    Zoiets had ik nog niet eerder gezien en vandaar dat ik dit in volle verbazing even met jullie wilde delen ;) Wheelie ? Stoppie ? niks van dat alles ! deze dude zit continue op 1 wiel :) sorry, groter kon niet... ;) edit: wat zijn jullie f*kking snel ! (of ik zo traag...) mocht zeker...
  25. H@nsie

    dof & bekrast ruitje polijsten

    Hoe & waarmee kan ik het beste een dof ruitje weer polijsten ? Ik heb nu een ruitje liggen met hele vage doffe plekken en heel ondiepe krasjes. (je kan ze niet voelen maar wel duidelijk zien) Ik had al wat gelezen over tandpasta (lekker fris *D Heb ik ff getsjekked maar het leek me niet echt...
Terug
Bovenaan Onderaan