Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: maxisport
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. maxisport

    supermoto honda crf450 met kenteken

    een originele hm supermoto, ook wel een crf450r met kenteken te noemen, dus het kenteken hoort ook werkelijk bij deze motor en komt niet van een andere af zoals de helft van de crf's op marktplaats. bouwjaar is 2002 en hij is zo goed als nieuw. 3jaar in bezit gehad deze motor is...
  2. maxisport

    mengselschroeven zxr400

    weet een van jullie hoever de luchtmengsel schroeven van een zxr400 uit '93 op de carbs uitgedraaid moeten worden?
  3. maxisport

    vfr750F to R

    ben sinds kort eigenaar van een vfr750f echt een super fijne fiets met veel koppel en een vet geluid. hiervoor had ik een gsxr750 en die heb ik lkkr weggedaan omdat honda toch beter is :} de vfr stuurt ook beter, maaaar nog niet goed genoeg. het is al een oud beestje en het is allemaal...
  4. maxisport

    gsx-r 750 w

    een suzuki gsx-r 750 w perfect lopende motorfiets, heb er veel plezier van gehad. maar wegens overstap op een andere motor te koop. hij komt uit juni 1993 de kilometerstand is nu 36.783km hij is laatst weggebracht voor de volgende werkzaamheden -de bougies zijn vervangen...
  5. maxisport

    suzuki gsx-r 750 w 1993

    en suzuki gsx-r 750 w perfect lopende motorfiets, heb er veel plezier van gehad. maar wegens overstap op een andere motor te koop. hij komt uit juni 1993 de kilometerstand is nu 36.783km hij is laatst weggebracht voor de volgende werkzaamheden -de bougies zijn vervangen...
  6. maxisport

    naaf kleuren

    hoi weet iemand het adonisatie kleurnummer of ral nummer van de kleur goud als is, goude talon naven. bvd pim
  7. maxisport

    husaberg onderdelen

    afkomstig van een husaberg
  8. maxisport

    vakantie belgië

    Hey In de zomer willen een maat en ik op motorvakantie. Omdat we allebei nog bezig zijn heb het rijbewijs en niet zoveel ervaring hebben gaan we niet ver. We hebben gekozen om naar België te gaan, de Ardennen dus. Nou hebben we al in allerlei boekjes gebladerd om te kijken wat er in de omgeving...
  9. maxisport

    new member

    hey ik ben pim en kben 19 jaartjes oud en ik kom van BF :9 duss brommers wil ik vanaf en wil heel graag moto gaan rijden :] heb alleen nog geen motorbw B| maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik tot die tijd zonder motor ga zitten. ben dus opzoek naar een all-road motortje om op te...
Terug
Bovenaan Onderaan