Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: zx6-er
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Z

    Braking remschijven zx6 (2000)

    Heb oude motor verkocht en originele schijven terug geplaatst. Hierdoor nu in de verkoop 2x braking wave-remschijf. Past zowieso probleemloos op jaren 2000-2002, maar ook op andere modellen zie website brakin.. Linkje Prijs - doe een bod en wellicht komen we eruit. Rene
  2. Z

    Te Koop ZX-6R (2000)

    Na lang dubben zet ik toch mijn zx6 te koop. Dubben over waarom, ik vind het nog steeds een heerlijke motor om op te rijden, maar ben na 4jr ook een beetje toe aan wat anders - en wellicht minder supersport meer sport-toer. Het gaat om een mooie zilveren zx6 van 2000 - met 46500km maar er...
  3. Z

    zx6 - 2000 - Fading

    Hi, Ik rijd dus op een zx6r van 2000 met oa stalen remleidingen. 2jr geleden ben ik begonnen met een circuitdag bij motorsportschool.nl (niveau 1), deze is gevolgd door een 1+ (in de regen) gevolgd door een 1+ droog. Afgelopen weekend samen met een maatje voor het eerst op zolder...
  4. Z

    zx6-er (Rene) stelt zich voor

    Hallo Allen, Ik ben Rene 33jr en heb vandaag een kawa zx6 (zilver) uit 2000 gekocht. Sinds 94 ben ik in het bezit van m'n rijbewijs. Na het behalen van m'n rijbewijs kocht ik een Honda CB550K4 ('78) waar ik ca. 25k/km mee gereden heb voordat de bak vast sloeg. Gelukkig voor mij gebeurde dit...
Terug
Bovenaan Onderaan