Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Forwie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    nieuwe Kymco Agility 125cc

    =
  2. F

    Nieuwe Burgman 125/ 200 is het wat?

    =
  3. F

    Nieuwe Honda SH300i

    =
  4. F

    Plaats hier je vakantie motorbike

    =
  5. F

    Afstand bewaren

    Valt mij weleens op dat hoe drukker het op de weg is, hoe dichter verkeersdeelnemers op elkaar gaan rijden. Nu woon ik toevallig aan een rondweg waar tijdens de spits kop aan kont wordt gereden. Ik vraag me werkelijk ook af waarom hier niet meer aandacht aan wordt geschonken tijdens de...
  6. F

    Goedkope leren combinatie!

    =
  7. F

    Mijn BMW 316i eventueel ruilen tegen motor

    BMW 316i Bwj 1993 KM stand 216000 Kleur blauw Benzine Met Sony Stereo met minidiskplayer Electrische spiegels. Verstralers. APK tot oktober 2007 Goed onderhouden en in zeer nette originele staat. Dus geen verlagingen of gekke fratsen. Zeer nette bekleding! De auto staat op zeer goede Michelin...
  8. F

    Foto's Elfstedentocht

    Hier een paar foto's van de Elfstedentocht. Motorrijders in aktie!
  9. F

    Motorclub. Niet voor mij!

    ik rij al heel wat jaartjes motor, maar heb in mijn kennissenkring geen echte motorfreaks. Na het behalen van mijn motorrijbewijs in militaire dienst had ik eigenlijk nooit meer in een groep gereden. Ooit met vriendin achterop naar Spanje gereden wat een prachtig avontuur was. Maar voornamelijk...
  10. F

    Lease-motor van de baas

    Zo slecht hebben die jongens van de KLPD het niet. Op kosten van de baas lekker uit toeren! Deze foto's heb ik vandaag gemaakt tijdens het staatsbezoek van de Groot-Hertog en Hertogin van Luxemburg aan Friesland. Stralend weer, dus ideaal om er met de motor op uit te gaan. Dit zou World...
  11. F

    Mijn Yamaha XJ 900

    Wie heeft er belang bij mijn Yamaha? Motor staat al tijden binnen en ik doe hem weg wegens ruimtegebrek. Accu is defect maar hij loopt nog prima. Banden en uitlaat zijn nog prima en de kofferset hoort er ook bij. Hij is van 1984 en heeft zo'n 90.000 km gelopen. Bieden of interesse...
Terug
Bovenaan Onderaan