Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dirruk
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Freewind houd in bij 3000 tpm

    Ik ken iemand met een Suzuki Freewind uit 98 met 18000 op de teller. Het beestje doet het prima op 1 ding na: bij rustig rijden bij zo'n 3000 tpm houd hij steeds heel even in /bokt. Behoorlijk ook; alsof je over een drempel rijd. En alleen maar bij dat toerental. Bij vlot rijden merk je...
  2. D

    Hoe uitlaten los te krijgen?

    Ik heb een probleem : Ik wil mijn uitlaten vervangen maar krijg de Imbusbouten van de uitlaten niet los. Het probleem is dat het verchroomde bouten zijn die er van buiten smetteloos uitzien...alleen.... van binnen niet ! volkomen verroest (alleen vanbinnen).De imbussleutel is er door de roest al...
  3. D

    Gevraagd: uitlaaten voor een diversion

    Hallo allemaal, Ik zoek een setje uitlaten voor een XJ600s diversion van '95, heeft iemand deze toevallig nog liggen? Heel misschien? Ik zie het wel :?
  4. D

    TDM met motorproblemen ?

    Is er misschien bij iemand iets bekend van de TDM 850 die vaak last zou hebben van ernstige problemen als het blok met (veel) te weinig olie zou hebben rondgetuft ? Het is zo dat een vriendin van mij te horen heeft gekregen dat ze aan een nieuw blok toe is nadat ze stil is komen te staan...
  5. D

    How-to plaatsen hoe doe je dat?

    Ik hou toevallig eea als ik sleutel goed bij (incl foto's ed )in de vorm van een verslagje geschreven in "MS Word" , waarvan ik denk dat hier meer mensen een hoop gemak kunnen hebben (het lijkt altijd moeilijker dan het is...). Is het dan mogelijk om een word-bestandje gewoon te kopieren naar...
  6. D

    technische help-onderwerpen

    Is het niet mogelijk om (in plaats van forum-topic's) een rubriek te maken met oplossingen van bekende (opgeloste) problemen. Dan doel ik op het stukje van euh dinges met zijn artikel over het reviseren van een voorvork (nou weten we allemaal vast waar ik het over heb. Met die mooie plaatjes...
Terug
Bovenaan Onderaan