Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Suikermuis
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Suikermuis

    waar gaan Total Loss motoren heen?

    Wie kan mij verklappen waar Total Loss verklaarde motoren heen gaan? Ik zoek een motorblok en wellicht vind ik er daar een....
  2. Suikermuis

    Gezocht: compleet blok Triump 955i

    Wie heeft er een compleet motorblok liggen voor een Triumph Daytona 955i? Als jij die hebt dan wil ik graag effe met je babbelen. Stuur maar PM.
  3. Suikermuis

    Zonder rijbewijs op motor

    Iemand vertelde mij doodleuk dat hij al tientalle jaren zonder rijbewijs op een motor reed. Geloof me, hij rijd netjes en is geen snelheidsduivel. Maar ik dacht dat verzekeringen ALTIJD een rijbewijs wilde 'zien' al sje een verzekering afsluit. Dus eigenlijk is deze man nu niet verzekerd...
  4. Suikermuis

    Welke snelheid GPS of dashboard?

    Jawel, ik ben een paar dagen geleden geflitst op de A12 vanuit Den Haag. Volgens mijn dashboard reed ik 155 waar 120 is toegestaan. Als ik mijn Miep-Miep navigator op mijn motor zet en 155 km/u rij volgens het dashboard geeft Miep aan dat ik maar 146 km/u rij. Wie kan me uitleggen waar...
  5. Suikermuis

    bijnaam

    Helaas voor de trotse eigenaren van de motorscooter...... die dingen worden bij ons gewoon rijdend chemisch toilet genoemd..... Ik kan er ook niets aan doen. Zie het nut er ook niet van in om hier eigenlijk ook nog op te gaan reageren..... toch succes. _O-
  6. Suikermuis

    Donder en Bliksem

    Laatse tijd vrij vaak in gereden.... hmmm.. de donder doet mij niet zoveel, de regen is lastig maar ook niet het probleem. Maar dan die bliksem. Persoonlijk heb ik het er niet zo op als ik door de polder rij en het onweer breekt los. Mij is altijd geleerd dat je in een koekblik vrij veilig...
  7. Suikermuis

    Theorie boek omgeving Amersfoort

    Maatje van mij wil motorlessen volgens en is op zoek naar een theorie boek. Nee, heeft nog niet veel lef om op Motor-forum zelf iets te plaatsen.... :? Ik heb geen boeken (toen ook via-via geleend). Is er iemand in de omgeving van AMersfoort die een maandje zijn theorie boeken kan missen...
  8. Suikermuis

    Carberateur Honda XBR 500 uit '87

    Wie heeft er een carberateur (werkend uiteraard) voor een Honda XBR 500 uit '87.
  9. Suikermuis

    Loslaten van de tankbeschermer

    Ik heb een zwarte Triumph Daytona 955i. En daar zou een carbon beschermer op moeten zitten. MAAR... de motor staat overdags geparkeerd en vangt zonnestralen. Hierdoor laat de tankbeschermer los. Ik heb al een anders soort plaktape geprobeert maar ben net even wezen kijken en het mag niet helpen...
  10. Suikermuis

    Boete in Frankrijk

    Ik ben pasgeleden op de A1 van Lille naar Parijs aangehouden door 2 motoragenten die mij in het gebrekkig engels duidelijk maakte dat mijn motor mooi is maar toch wel iets te hard reed. Boete 90,= voor 151 km/u ipv 130 km/u. Collega vertelde mij dat je als buitenlander maar 3 snelheidsboetes op...
Terug
Bovenaan Onderaan