Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gerwald
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Gerwald

    Wie kan er wat RVS stripjes voor me maken?

    Hallo :) , De claxonsteunen van mijn BMW R100 zijn hard aan het wegroesten. Nieuwe zijn daarom gewenst, en wel van RVS! Wie kan deze voor me maken? De steunen (2 stuks) bestaan beiden uit twee dunne RVS stripjes. Zie foto. Lengte 88mm Breedte 22mm Dikte: ong. 1.5mm per stripje...
  2. Gerwald

    Klassieke raceoverall jaren '70 Yamaha (Kenny Roberts)

    Wat oudere motoroverall, in seventies-Yamaha kleuren (Kenny Roberts) Leuk voor op klassieke racer / caferacer / een andere oude Yamaha Merk: TT Leathers Maat: L (ik ben 1.76m en 55kg. De lengte van de overall is prima, maar qua kilo's kan er zat bij, zie foto) In goed gebruikte maar...
  3. Gerwald

    Zeer mooie Yamaha SR500 caferacer 1978

    Yamaha SR500 2J4 1978 500cc eencilinder, optisch en technisch in topstaat. Kilometerstand: 30.300 and counting 25kw, dus ook voor ‘klein rijbewijs’ geschikt! Banden: achter goed, voor redelijk Ketting en tandwielen: goed Remschoenen achter: goed Remblokjes voor: goed In 2007 is...
  4. Gerwald

    Vizier Premier Helm

    Ik ben voor mijn Premier helm op zoek naar een vizier. Getint vizier is ook welkom! Zie voor nadere info Vizier Premier Helm - Waar te vinden? ;-) Hartelijk dank alvast!
  5. Gerwald

    Vizier Premier Helm - Waar te vinden?

    Dag iedereen :W , Het vizier van mijn Premier helm is onbruikbaar geworden doordat de 'hoekjes' waardoor hij aan de zijkanten op z'n plaats wordt gehouden afgebroken zijn. Ik heb dus een nieuw vizier nodig. Helaas pindakaas weet ik niets af van het type en productiejaar (schatting...
  6. Gerwald

    -zgan- Rev'it leren broek kleine maat

    Aangeboden: Rev'it broek, damesmaat 38. Ben zelf een meneer, en pas 'm ook prima. Schat hem op herenmaat 44, komt overeen met spijkerbroekmaat 28 / 30. Ongeveer. Weinig gedragen (was mij eigenlijk te klein). Uitneembare knieprotectie. Aanritsbaar. Is een vrij dure broek geweest, maar...
  7. Gerwald

    Streetfighter stuur o.i.d

    Ik zoek een zo goed als recht (vlak) stuur, maximaal 72cm breed. Geen rare blauwe/rode/paarse/gouden gevallen, maar chroom of aluminium/grijstinten. Bedoeld voor mijn SR500. Alvast vriendelijk bedankt :W
  8. Gerwald

    Gezocht: persoon die een paar busjes voor me kan draaien

    Hallo, Is er iemand die voor mij een paar busjes kan draaien (om M8 gaten in een tandwiel om te toveren tot M6 gaten) ? Het zou gaan om 5 busjes, -buitendiameter 8mm -binnendiameter 6mm -dikte 4mm Ik hoor het wel! Groet, Gerwald
  9. Gerwald

    Jaren ´70 motorjack - mooi voor op de caferacer!

    Hallo, Heb deze jas zelf gekocht via Marktplaats, maar zit me net te groot. Ben zelf 1.75m en 55kg, jas is me te ruim, dus iemand met wat meer kilo´s zal deze jas goed passen! Maat zal dus M oid wezen? Is uiteraard gebruikt en ziet er ook zo uit, maar verder in prima staat! Ritsen prima...
  10. Gerwald

    Mooi caféracer stuurkuipje

    Gekocht voor mijn SR500, maar vond hem zonder toch mooier. Mooi universeel kuipje, smoke ruitje, RVS boutjes, als nieuw. Diameter zo´n beetje 18 cm. En eentje op de SR (let niet op de elastiekjes ;) ): Misschien voor de wat ouderen met een caféracer onder ons die al die wind...
  11. Gerwald

    Handige Harry om alu ring te maken

    Hallo, Is er iemand die een ring zoals op de foto voor mij uit aluminium kan maken? Wil graag andere remschijven op mijn SR500 monteren en heb hiervoor zo´n afstandsring nodig. Maten: diameter 100mm binnendiameter 64 mm steekcircel 80mm, 6 gaten van 8.5mm (heel precies 8.1mm) dikte...
  12. Gerwald

    Stationair lopen probleem - Yamaha SR500

    Hallo, Goed, ik post het hier ook maar even (staat ook al in het SR topic in ´brikken en klassiekers´) Ik heb een probleempje met mijn SR500 uit 1978 (zelfde blok als XT500). Normaal loopt hij stationair zo´n 1200 toeren oid. Dat doet hij nog steeds, alleen als ik een draai aan het gas...
  13. Gerwald

    Megaton dempen (?)

    Hallo iedereen, Vraagje! Heb onder mijn SR500 een megaton uitlaatdemper (en een dikkere bocht) zitten. Nu wist ik wel dat daar een bak herrie uit zou komen, maar het is me nu eigenlijk iets te veel van het goede. Niet dat ik het niet mooi vind }) maar om geen problemen te krijgen met de...
  14. Gerwald

    Gezocht: Oliekoeler

    Ik zoek voor mijn Yamaha SR500 Caferacer een mooi klein oliekoelertje! Iemand wat liggen? Groet, Gerwald
  15. Gerwald

    SR500

    Hallo, Zoek voor mijn yamaha SR500 '78 een rem-schakelset. Alles aanbieden s.v.p.! M vr gr Gerwald
Terug
Bovenaan Onderaan