Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: -Jelmer-
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. -Jelmer-

    Sport-band veiliger?

    Jawel, weer een banden-vraagje! Je voelt de Modjes alweer aan komen huppelen met de slotjes. Ben via de search even bezig geweest, maar kon niet echt een antwoord vinden op mijn vraag. Wat ik mij afvraag, is of een sportband beter of veiliger is dan een niet sportband. Ik ben weliswaar niet...
  2. -Jelmer-

    Is die pekelzooi alweer weg?

    Het heeft redelijk geregent hier vandaag. Gisteren zagen de wegen nog wit van de pekel. Zal die troep al verdwenen zijn na een buitje? Verwachting de komende dagen is dat de nachtvorst eerst weer even is gebeurt. Dus de bike kan weer gebruikt worden :]
  3. -Jelmer-

    Slecht starten als de motor binnen heeft gestaan.

    Vreemd genoeg krijg ik mijn motor erg slecht aan de praat nadat ie bijvoorbeeld een nacht heeft binnen gestaan. Met binnenstaan bedoel ik in de huiskamer, met een lekker temparatuurtje van 21,5 a 22 graden. Als ik de motor dan 's ochtends buiten zet en wil starten, sta ik echt een keer of 5 op...
  4. -Jelmer-

    R6 vs E55 AMG

    Klinkt leuk op papier, maar wat een lachertje op TV. Hoe lang heeft het geduurd? Twee minuten? Nederlandse flut-amateur-tv-makers. Dit soort werk moet je aan TopGear overlaten.
  5. -Jelmer-

    MotorRAI, alleen kijken, of ook kopen?

    Weet iemand wat info over de motorrai eind deze maand? Of je ook spul kan kopen daaro, of is het alleen kijken? Wil nog oa een achterspatbord hebben, en een ander kuipruitje. Zal dit daar te kopen zijn?
  6. -Jelmer-

    Max km-stand bij verzekering

    Weet iemand hoeveel het uitmaakt hoe "nauwkeurig" je km-stand moet zijn die je opgeeft bij het aanvragen van een verzekering? Dit scheelt nogal namelijk. Ik wil m'n verzekering bij KNMV onderbrengen, het scheelt zowat 300,- Euro als je of tot max 15.000 p/jaar selecteerd, of meer dan 15.000 per...
  7. -Jelmer-

    Bye-bye lease-bakkie

    Yep, ik heb het gedaan. Definitief afscheid genomen van het autorijden. Ik reed in een klein lease-bakkie voornamelijk woonwerk verkeer van Almere naar Amsterdam, dus twee keer per dag in de file. Ik heb er genoeg van, ik wil vanaf nu voornamelijk met de motor naar het werk, en bij echt koud...
  8. -Jelmer-

    Dodge Tomahawk te koop

    Deze: Kost maar 550.000 Dollar. Je moet snel wezen! Zie ook Telegraaf bericht: http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=16013
  9. -Jelmer-

    Last van me kont op de Hornet!

    Ok, eerst even ter info, sinds 1 mei dit jaar me motorrijbewijs gehaald, en dus net een maand of 5 wat aan het tuffen op een CB600S Hornet. Ook voor het eerst op vakantie geweest dus met de motor, 2 weken naar Zwitserland, echt SUUUUUUPER!! Mooie route heen door de Eiffel gemaakt, op de...
  10. -Jelmer-

    Is dit een mooi route naar Zwitserland?

    Deze week nog werken, en dan voor het eerst met de motor op vakantie! Wheee!! Ik kan niet wachten!! Nou is de Eiffel natuurlijk een duidelijk verhaal, daar moet je gewoon doorheen, ga ik dus ook doen. Ook even rondkijken op de Nurburgring. Verder rij ik dan door richting Basel (Duits/Zwitserse...
  11. -Jelmer-

    Hornet - ketting te slap (?)

    Lo, Ben niet zo technisch verder, me Hornet heeft er nu een kleine 5500km opzitten, en ik maak me wat zorgen over de ketting. Volgens mij hangt ie veel te slap. Als ik de ketting van onderen omhoog duw, raakt ie de onderkant van het frame, zoveel speling zit erin. Met een meetlint gemeten...
  12. -Jelmer-

    Nieuwe Fazer model 2004...?

    Zat even op www.fazer.nl rond te neuzen, stond deze pic: EDIT: De pic was weg, nu eentje van http://www.foc-u.co.uk/ (leuke url ja) gepikt.
  13. -Jelmer-

    Digitaal fiets klokje/snelheidsmeter/tripmeter

    Ik heb van het weekend een digitaal klokje/snelheidsmeter/tripmeter dingetje gekocht voor de motor. Is eingelijk bedoeld voor fietsen, maar deze zou je kunnen gebruiken op de motor, teller schijnt tot 300km per uur te gaan. Ziet er leuk uit, maar weet niet echt precies hoe ik het nu het beste...
  14. -Jelmer-

    Me motor-forum-website-pc-bureaustoel

    Ok, eindelijk digitaal cameratje kunnen lenen. Heerlijk browsen zo :+ (ja, ik heb geen garage, en dit slaapt toch wel een stuk beter zo)
  15. -Jelmer-

    Nieuwe CB600S rijdt (nog) niet helemaal super

    Afgelopen vrijdag me nieuwe Honda CB600S Hornet opgehaald, en heerlijk rustig de eerste kilometers gereden dit weekend, alweer 422, wat gaat dat toch snel :] Rijdt absoluut NIET boven de 5000 toeren. Heel rustig schakelen, rustig door bochies. Het is het beste om dit tot 1000km vol te houden...
  16. -Jelmer-

    Oliespoor A6 Almere, doe voorzichtig

    Weet niet of het het posten waard is. Ik rij dus lekker richting huis op de A6 op me hagelnieuwe CB600S, wordt ingehaald door een Duitser in een Mondeo die me daar toch een partij olie-lekkage had. Het rookte er gewoon van. Gigantisch spoor achterlatend op de snelweg, en ja ik zat er ook onder...
  17. -Jelmer-

    Eerste kilometers.

    Yes!! Sinds 1 mei het rijbewijs, nu eindelijk een motor kunnen huren voor het weekend (ik probeer altijd op vrijdag wat regelen, meestal te laat natuurlijk) Goed, mooie Honda CB600S Hornet, de motor die ik wil hebben, gehuurd, en vandaag de eerste kilometers achter de rug. Oooh, wat een genot...
  18. -Jelmer-

    Vanochtend, gele motor, Almere, wheelie snelweg op

    Rij ik daar rustig via de A6 langs Almere naar m'n werk in Amsterdam, 120km per uur (jaajaa in het koekblikkie) was niet druk. Enfin, de oprit voor mensen vanuit Almere-Stad verschijnt. Zie ik een gele motor en bestuurder met ook een geel pak, beetje traag de oprit oprijden. Ik denk, uuuh...
  19. -Jelmer-

    Is het "Safe Zomer Plan" wat?

    Zie http://www.safe.nl -> Actueel -> Acties Even van de site geripped: Want met het Safe Zomer Plan rijd je op een spik splinternieuwe motorfiets 6 maanden lang voor een vast bedrag per maand. In dit bedrag zitten alle vaste lasten inbegrepen. Buiten de benzine die je zelf moet betalen, zijn...
  20. -Jelmer-

    Al tijden wil ik posten "Geslaagd!!"..

    Sinds januari ofzo ben ik bijna dagelijks dit forum aan het afstruinen, toen begonnen met rijlessen namelijk. Gek werd ik van die berichten constant van mensen die geslaagd waren. Erg misselijk ;) Maar!! Vanochtend om 11.00 uur mocht ik in Bussum laten zien wat ik kon, en jawel, ik kreeg na...
  21. -Jelmer-

    Grootste motorzaak van Nederland?

    Waar zit in de buurt van de Randstad echt een JOEKEL van een motorzaak? Die tenminste flink wat machines op voorraad heeft. Ik woon zelf in Almere, en met Motoport heb je eigenlijk wel beetje gehad. Ik zoek dus zeg maar zo'n bedrijf waar je op zaterdagochtend om 10.00 uur naar binnen loopt, en...
  22. -Jelmer-

    Motor kwijt als je geen rijbewijs hebt?

    Ik ben nog bezig met m'n rijbewijs, 15 april eerst theorie (nog tips?) maar ga waarschijnlijk motor alvast aanschaffen, ik kan niet wachten! Nou ken ik mezelf, het lieve apparaat zal wel getest worden voordat ik m'n rijbewijs heb. Stel nou, dat oom agent me aanhoudt, en vraagt om een rijbewijs...
  23. -Jelmer-

    Doet u maar 2 motoren graag

    Stel dat je bij de dealer naar binnen loopt, en je zegt "graag 1 Honda CB600F2 in het grijs graag" Verkoper: "Anders nog?" Je antwoordt "Doe er ook nog maar een CB1300 erbij." We hebben niks in te ruilen, kun je dan een aardige korting bedingen? Of is het handiger om ze bij motorgoedkoop.nl te...
  24. -Jelmer-

    Vieze motorrijders

    Met plezier kijk ik \'s ochtends in de spits (Almere -> Amsterdam) naar die motorrijders die tussen de file doorrijden. Probeer zo goed mogelijk te observeren hoe ze zich gedragen in het verkeer. Heb net zelf 2 lessen achter de rug, dus leuk om te zien. Jaajaa, ik maak altijd zoveel mogelijk...
  25. -Jelmer-

    Motor leasen?

    Weet iemand hier iets van? Wil me lease-bakkie eigenlijk wel inleveren, en mezelf een mooi TDM leasen ofzo :9~
Terug
Bovenaan Onderaan