Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: LulKoek
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. LulKoek

    Aprilia SXV 550

    Hierbij biet ik mijn SXV aan Heeft wat probleempjes Daarom de prijs vsn 2500 euro Deze motor mag weg SXV 550 van 2006 *D verkocht *O* *O* *O*
  2. LulKoek

    nekbrace

    ik wil dit jaar een nekbraise aanschaffen. Ik ben een fan van een lederen pak, omdat deze naar mij mening meer bescherming opleverd. Misschien kunnen we er hier over discusieren. Ik draag ook een losse rugprotektor onde mijn pak. Ik heb begrepen dat de braise dicht op de huid gedragen...
  3. LulKoek

    knie brace?

    ik lijk wel gek maar de vraag is heb ik die nodig met circuid rijden ? alleen trainingen voor nu dan ik begrijp det je je zelf enstig kan blesseren is het nodig alls je alleen traningen rijd? wil mezelf niet blesseren ook jullie niet ben er wel ff mee bezig wat vinden jullie ervan...
  4. LulKoek

    supermotard kleding

    Ben op zoek naar sm kleding. Velen van de wetstijd rijders rijden met MvD kleding 2 delig. Maar er zijn ook andere kledingmerken. ik zit zelf te denken aan een Alpinastars sm lederen pak uit 1 stuk, omdat daar ook de knie protectie is geitregeert in het pak. Jammer genoeg zijn er weinig of...
  5. LulKoek

    bescherming zolen crosslaarzen supermotard

    ik vraag mij af of er losse bescherm delen zijn voor de buitenkant van mijn laarzen heb alpistars tech6 laarzen en met master trainingen dit jaar versleten de zijkanten wel er hard weg |( zijn hier losse delen voor te krijgen of moet ik gewoon speciale sm laarzen kopen? hoe beschermen...
  6. LulKoek

    sxv topic III = 3

    Alweer deeltje 3. Sorry voor somige van jullie, maar ik kon het niet laten. moet ff opnieuw beginnen want mijn eerste wijzeging ging fout en moet nu ff opnieuw. ;( Aprilia SXV [supermotard],RXV [enduro] en de MXV [cross] lijken op elkaar, maar dat is dan ook alles. Zo heeft de SXV een...
  7. LulKoek

    wie en wat en waar gespot

    maak hier uw gespotte sm's of ofroaders bekend :} en als er een forrom gebruiker op de motor zit of zat :Y :} :]
  8. LulKoek

    "Hoe te driften"

    hoe te driften\sliden heb ik me eigenlijk altijd afgevraagt :? misschien een keer een zinvolle diskussie gr koekeroe ps vertaling was klote lees het maar in het engels :W url How to back it in SM style
  9. LulKoek

    Aprilia SXV deel 2

    deze topic gaat vooral over sxv succes luitjes :Y :W
  10. LulKoek

    Aprilia SXV550

    :Z :z :z :z :z :W word een andere keer verkocht
  11. LulKoek

    Patric van Lee gaat naar Dakar

    Patric van Lee gaat naar Dakar Hier kunnen julie posten Ook hier natuurlijk, maar de links staan op het andere topic
  12. LulKoek

    Patric van Lee gaat naar Dakar

    http://www.aprilia-dakar.com/ Motorfreaks: Patrick van Lee bereidt zich voor op Le Dakar http://www.maaswaaltv.com/films/Dakar%202007_01.wmv Gaat hij het halen, ondanks dat hij op een aprilia rijd? Ik wens hem veel succes. Laten we het houden op dat hij ver komt. Dakar halen is al moeilijk...
  13. LulKoek

    Te koop: Husqvarna in orginele uit 2005

    De husqvarna is in orginele staat 2005 met blinkers en een spiegel. De motor heeft zo,n 5000km gereden. hij is in bijna nieuwstaat [gebruiksporen]. er is een mikuni vlakschuif carborateur op gemonteerd met akcelleratiepomp ik wil hier *- 5000euro voor hebben en er is te onderhandelen via...
  14. LulKoek

    Superbiker 13 14 15 oktober

    Gaan jullie nog kijken bij de superbiker supermotard wetstrijd in belgie? Of meedoen mischien? Meer info
  15. LulKoek

    Aprilia SXV

    is er ook iemand die de nieuwe aprilia sxv heeft vertel je ervaringen dan kunnen we daar voordeel mee doen :Y je gal spugen liever niet :r ;( :( |( houd het wel sxv 8-) :] rxv is ook welkom :}
Terug
Bovenaan Onderaan