Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. K

    plaats startrelais xs 65 bj.1985

    wie kan mij helpen aan een afbeelding van de rechterzijde van een xs 650 bj.1984 waar de plaats van het startrelais goed zichtbaar is. weet nl. niet meer hoe het zit
  2. K

    clip ons 35mm

    wie kan mij helpen aan een setje chromen clip ons 35MM
  3. K

    koppelingshendel

    ben in een onbewaakt moment in de schuur met motor en al omgevallen,op de koppelingshandle na geen schade.Iemand een idee waar,buiten de dealer om zo'n handle is te bestellen???
  4. K

    iridium bougie's

    heeft iemand ook ervaring met montage van iridium bougie's??? en zo ja heeft dit een positief effect op bijv.motorvermogen koppel ed.?????
  5. K

    klepspeling W650 bj.2000

    wie kan mij vertellenwat de klepspeling is van een w650 vam bouwjaar 2000
  6. K

    Yamaha TX650 type 366 bouwjaar 1973

    Motor is door de vorige eigenaar geheel gerestaureerd en verkeert in zeer nette en originele staat. Afgelopen voorjaar zijn de cilinders geboord en gehoond,2 nieuwe zuigers gemonteerd en de cilinderkop is gereviseerd. De motor is verder geheel nagezien en heeft na revisie nu zo'n 1000 km...
  7. K

    ik ben op zoek naar een Yamaha XS650 van jaren 70

    ik ben op zoek naar een yamaha xs650 en heb zelf een kawaski vn800 classic uit 1997 met vele optie's(zie foto's op forum) met wie kan ik een leuke deal maken martin tel.06-13816616
  8. K

    kawaski vn800 classic bj.1997

    zeer nette vn 800 classic bj.1997 kilometerstand 39000 Motor heeft zojuist een grote beurt gehad en rescent zijn beide banden en ketting en tandwielen vervangen. Motor is voorzien van een half open uitlaat van highway hawk een breed stuur en een mustang zadel voor de perfecte zit. Voor foto's...
  9. K

    carburateur afstelling

    heb de oe.uitlaten van mijn vn800 classic vervangen,door half open exemplaren van Higway hawk.Heb daarna de hoofdsproeier vervangen door een 2 maten grotere. Naar mijn idee loopt de motor zowel warm als koud als een zonnetje en pakt ook onderuit veel beter op. Zijn er nog andere noodzakelijke...
  10. K

    werkplaatshandboek kawasaki vn800

    ik zoek een werkplaats handboek van een vn800 classic uit 97. liefst een nederlandstalige,dit zal wel een probleem worden dus met een engels- talige versie ben ik ook al heel blij
  11. K

    zware koppeling

    ik zit met een suzuki gs550e uit 84 met een koppeling die zeer zwaar gaat. Nou heb ik gehoord dat hiervoor hulpmiddelen zijn die je tussen de kabel kunt monteren,waardoor het allemaal wat makkelijker gaat. Is dit nou onzin of moet ik het probleem elders zoeken???
  12. K

    even voorstellen

    Hallo ik ben Martin en woon in een klein dorpje in de buurt van Groningen. Ik rijd sinds ongeveer een jaar op een Kawasaki vn800 classic en heb hiermij al menig zeer tevreden km.afgelegd. Ik zou het wel leuk vinden om met chopperrijders uit de regio in kontakt te komen om wat te praten of zo afe...
  13. K

    carburateurafstelling kawasaki vn 800 classic

    Ik heb via highwayhawk een half open uitlaat gekocht(street legal). Is het nu ook raadzaam om de carb.dmv een andere sproeier bezetting opnieuw af te stellen???????????????
  14. K

    (half )open uitlaat kawaski VN800 classic bj.1997

    Wie kan mij helpen aan een dergelijke uitlaat,merk vind ik niet zo belangrijk,moet wel in nette staat zijn
Terug
Bovenaan Onderaan