Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: derossi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. derossi

    Het grote TT (2008) topic

    aangezien er nog geen groot tt topic is heb ik er ééntje opgestart. want het begint serieus te naderen. schrijf alles wat je wil,als het maar met de tt temaken heeft.
  2. derossi

    oficiele test jerez 17 febbruari

    yes yes yes,het gaat weer beginnen. wie rijd met de bmw naar huis volgens u en waarom?
  3. derossi

    brno moto gp 12e ronde

    eindelijk is het bijna weer zover. na een lange zomerstop gaan we weer racen. wie wint er volgens u de gp van tsjechie?
  4. derossi

    moto gp van frankrijk (20mei)

    hier een topic over de komende gp van frankrijk die vereden zal worden op 20 mei. ik gok alvast op the doctor. op wat gok jij?
  5. derossi

    wie zal het meeste vooruitgang boeken?

    alweer 2 races gereden. jammer dat het nu ff stil ligt,maar welk merk of piloot zal volgens u het meest progresie gemaakt hebben in de komende 30 dagen. en waarom denk je dat??
  6. derossi

    moto gp jerez

    hallo. wat denken jullie voor de gp van spanje?alle reacties die je kwijt wil i.v.m de gp van spanje mag je hier achterlaten thx stem gerust op de poll
  7. derossi

    wie weet de nieuwe sponser van valentino rossi

    hallo mensen.bij deze wens ik iedereen een gezond en wel 2007 toe. nu we 1 jan 2007 zijn zou het mss kunnen zijn dat er iemand iets gehoord heeft van de nieuwe sponser van valentino rossi. wie weet hier iets meer over. laat gerust u reactie achter. :z :z
  8. derossi

    test

    [igmatt] Bijlage: b9[1].jpg
  9. derossi

    pocketbike valentino rossi

    hallo. ben bezig aan een pocketbike van rossi. zie foto.(moet wel nog bestickerd worden) heeft iemand ook z'on pocketbike? laat eens zien als je wil many thx Bijlage: pocketbike rossi 016klein.jpg
  10. derossi

    Laatste ronde Jerez Rossi vs Gibernau '05

    Heeft iemand dit soms staan? Many thanx ! *D
Terug
Bovenaan Onderaan