Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

jullie nemen THE DOCTOR van mij over whahahahah![]()

ik denk dat we een volledig michelin podium krijgen en anders zoiezo 2 michelin coureurs..(Edwards kan ik geen hoogte van krijgen)
Hoop dat Hopkins ook goed presteerd. een spannend gevecht tussen pedrosa/rossi mischien ook nog wel. hoop dat stoner zich ook in de strijd kan mengen.
ik gok maar weer eens.
1. Pedrosa
2. Rossi
3. Hopkins
4. Stoner
en nu maar afwachten![]()
Jochie toch, wist niet dat je helemaal over je toeren zou raken van een post.
Je zou zelf ook eerst is beter kunnen lezen en zien dat het gewoon een vraag is en geen commentaar wat ik post.
Bovendien is het een vraag aan iemand anders en niet aan jou.

Ik denk dat we wel is een soortgelijk podium kunnen krijgen als in China.
Rossi is ijzersterk op Le Mans, en Stoner kan tegenwoordig op elk circuit wel vaart maken.
Ook Hopkins heeft al aangegeven dat dit '' naar meer smaakt '', dus dal ook wel optimaal gemotiveert zijn.
Ik gok daarom op een sterke kopgroep van een mannetje of 6 , 7 waaronder Pedrosa,Edwards,Melandri, Capirossi & Barros goed vertegenwoordigt zullen zijn.
De meest logische prognose zijn dan ook zijn :
1 Stoner
2 Rossi
3 Pedrosa ( was vorig jaar de winnaar van Le Mans toch? )
4 Hopkins
Maar het is toch écht racen, en dan kan er veel gebeuren dus kan ik het ook helemaal mis hebben.. heb er zin in!![]()
Klopt dat was die wedstrijdmaar pedrosa had toch een verkeerde bandekeuze gemaakt??
want hij was in het begin van de wedstrijd ijzersterk.
of was dat een andere wedstrijd![]()