Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jaspah
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jaspah

    Honda cb1000r abs extreme 2014

    Hallo, Het punt waarvan ik dacht dat ik het nooit zou bereiken, ben ik zojuist op beland.... Ik rij praktisch nooit meer met mijn motor, en ik denk dat het zonde is om hem alleen maar in de garage te laten staan :( Dus, te koop: mijn cb1000r abs extreme met een paar leuke goodies er op zoals...
  2. Jaspah

    Honda fireblade 929 / 954 achterwiel + band

    Te koop: 1x oem achterwiel van een fireblade 929 (2000/2001). Past 1 op 1 op een 954 (2002/2003) Wiellagers zijn goed, evt met tandwielhouder/tandwiel/rubbers. De band is een 190/50 pirelli diablo De velg is niet heel netjes, zie velgrand op de foto hieronder. Wel recht en niet lek...
  3. Jaspah

    Fireblade 929 SC44 circuitbike

    Te koop wegens te weinig gebruikt: Super goed lopende 929 blade uit 2000. Het blok is net als de uitlaat altijd standaard geweest en onderhouden. Ding start en loopt heel zuiver en sterk. Km stand is 27700, waarvan ongeveer 2000 circuit km's. Originele kuipen etc is allemaal niet meer...
  4. Jaspah

    Gezocht! mooi setje 120/190

    Heeft iemand een mooi gebruikt setje banden liggen voor me? Ik zie dat er zat 180ers aangeboden worden, en wat ''oude'' 190's. Liefst metzeler/pirelli slick of sc. Ik ben te bereiken op 06 8379 8280 Bedankt vast! Gr Jasper
  5. Jaspah

    Veel fireblade 929 / 954 onderdelen

    Deze onderdelen heb ik nog liggen. Hele zooi in 1 klap weg voor een super prijs uiteraard. Veel onderdelen passen ook op een blade 954, vraag het ff aan me als je twijfelt. - 100% goede velg + tandwiel + houder + as etc: 75 euro - 929 Motorblok, alleen dynamo kapot (30k gelopen): 350 euro...
  6. Jaspah

    Extra radiateur blade 929

    Hoi, Mijn racer krijgt het vaak aardig warm (constant 100+ graden).... de olietemperatuur zal ook ongetwijfeld te hoog liggen. De oliekoeler van een blade 929 zit op het blok, waar het oliefilter op zit bevestigd. Op de oliekoeler zitten 2 kvs slangen. 1 voor in en 1 voor uit. Nu kwam ik...
  7. Jaspah

    Progressieven voorveren CBR 929/954 gezocht

    Titel zegt al genoeg :) Iemand een setje goede veren liggen voor m'n 929 ? 954 voorvorkpoten zijn hetzelfde, dus ook goed. Mijn voorkeur gaat uit naar ohlins, maar mocht je een ander merk hebben liggen, hoor ik het ook graag. Bedankt vast. Jasper
  8. Jaspah

    VTR SP1 A12 bijna ongeluk vandaag ? Anyone ?

    Vandaag iets voor 17.00u was ik op weg van werk naar huis en ik kwam bij Prins Clausplein (A4 -> A'dam over naar A12 -> utrecht) een vtr sp1 tegen die iets verderop reed. Precies op het punt waar 2 banen samenvoegen in 1 rijbaan, en waar het ook nog eens begon op te hopen voor de file die...
  9. Jaspah

    Gezocht: MSL 14 sept. SPOED

    Hoi hoi, Net te laat voor dat vorige topic waarin iemand hem te koop aanbood helaas. Maar ik zoek dus nog voor a.s. maandag (14 sept) een groepje 3 of 4 die ik over mag nemen van iemand. Let me know. Thanks. Jasper
  10. Jaspah

    V6 / V8 cilinderblok

    Hallo, Beetje rare oproep misschien op een motor-forum, maar ook hier kan ik het proberen natuurlijk. Ik ben opzoek naar een cilinderblok van een auto. V6 / V8 / V10 / V12 allemaal prima, zolang het geen 6 in lijn is. Het hoeft niet in goede staat te zijn, maakt niet uit van wat voor...
  11. Jaspah

    GSXR 600 K4 5450 euro!

    Mooie gixer 600 2004, in de juiste kleurstelling. Kettingset is nieuw, michelin 2ct's zijn nog in goede staat, 28k gelopen. Start en loopt perfect, geen rare geluiden of iets... gewoon een top ding. Hij is volledig schade vrij en origineel (op de knipperlichten en wheelstriping na)...
  12. Jaspah

    Conti Race attack 120/190 30 euro

    Ex circuitbanden Continental is zelfs nog te lezen op de voorband, dus nog goed voor veeele straat km's! Maak me los, ze liggen in de weg. 3 tientjes, af te halen in Zoetermeer.
  13. Jaspah

    Fireblade 929 stuurdemper

    Hoi. Ik ben op zoek naar een stuurdemperkit voor een fireblade 929 (2000/2001) Het maakt me niet uit hoe ie eruit ziet, hij hoeft de schoonheidsprijs niet te winnen, als ie maar werkt. Gr Jasper Oja 1 ding nog: het gaat dus om type fireblade SC44. Die van een 954 (sc50) past...
  14. Jaspah

    Conti Race attack 120/190 30 euro

    2 bandjes die ik weg doe: Conti race attack, gebruikte circuitbanden... gewoon goed spul, eventueel nog wel voor een circuitdag. Ik zou ze lekker voor op straat gebruiken, er zit nog zat profiel op namelijk. Maten: 120/70/17 + 190/55/17 3 tientjes, liefst alleen ophalen...
  15. Jaspah

    Honda fireblade 954 (02/03) achterbrug

    Te koop: Achterbrug compleet met ophanging (veer sys + as) en de rest wat je op de foto ziet. Hij komt van een 954 af, maar past ook in een fireblade 929. (leuke upgrade misschien voor je 929 :) ) Gaat weg omdat ie overcompleet is, ik ga hem komende maanden toch niet gebruiken en hij ligt...
  16. Jaspah

    Achterband

    Hallo, Gister ben ik voor het eerst met mijn circuitmotor wezen scheuren. Ging best lekker allemaal. Maar na de eerste sessie al viel me op dat de achterband het aardig zwaar kreeg te verduren. Hier is een foto van de rechterkant. Ik kreeg een tip om de bandenspanning van 2.2 naar...
  17. Jaspah

    Gezocht: circuitdag juli groep 3 zandvoort

    Aangezien ze allemaal al volledig vol zijn (in groep 3) waag ik hier even een poging. Ik ben wel op vakantie van 13-25 juli :) Mocht er iemand zijn die niet kan, of geld nodig heeft. Voor de kostprijs neem ik je circuitdag over. Bedankt. Jasper
  18. Jaspah

    Hulp gezocht, draaier/frezer

    Hoi, De bus die de afstand bepaalt van m'n achtervelg (zit nog in m'n tandwieldrager) moet 2mm worden ingekort. Geen gekke randjes of iets... gewoon een aluminium bus die ingekort moet worden. Mijn vaste draaibank-adresje heeft het op het moment heel erg druk, en ik moet het het liefst...
  19. Jaspah

    Snelsluiters gezocht

    Hallo, Tijdje terug heb ik een circuit kappenset op de kop getikt... alle snel-sluit-clipjes zitten er nog op, alleen mis ik de sluitertjes zelf nog. Heeft iemand nog een paar van die dingen liggen voor me ? Ik heb er 5 nodig. Plaatje: Ik heb geen zin om zo'n heel setje a 50...
  20. Jaspah

    330mm OEM honda remschijven (954 / 929)

    Hallo. Deze remschijven heb ik te koop. Ze komen van een fireblade 954 af uit 2003, nog geen 17k gelopen... geen extreem of circuit gebruik oid, gewoon nog hele goede staat. Geen groeven of iets. Ze passen op de fireblades 929 en 954. Qua bout afstand passen ze ook op de 1000rr, dan heb...
  21. Jaspah

    Wheel striping

    Hoi :) Er kwam hier nog wel eens een linkje voorbij van een zaakje die mooie wheel stripings kon maken precies naar wens van de klant. Heeft iemand dat linkje nog voor me ? Ik wil namelijk een wheel striping a-la de nieuwe cbr600rr 2009 model wit/lichtblauw. Kleur moet zwart zijn...
  22. Jaspah

    Kawasaki ZX10R 2004

    Hallo, Prijs aangepast!! Slechts 6400 euro! Deze prachtige kawasaki ZX10R bied ik te koop aan. Hij is echt in topstaat! Starten doet hij (warm/koud) altijd perfekt, nooit gebreken getoond. Hij rijdt ook als een zonnetje. Bouwjaar: eind 2004. De kilometerstand is slechts 7200km...
  23. Jaspah

    Paddock kaarten MotoGP 09

    Hallo, Vorig jaar wilde ik echt ontzettend graag het paddock op met de MotoGP... net als met de superbikes. Nou was het gewoon onmogelijk voor mij om naar binnen te komen, ik denk dat alleen vaste klanten van bepaalde sponsors die kaarten krijgen ofzo :) Ik heb iig geen flauw idee hoe ik...
  24. Jaspah

    Remschijven

    Hallo, 9 v/d 10 mensen die hun remschijven vervangen voor een mooier/beter exemplaar, pakken de braking schijven. Ze zien er goed uit en zijn betaalbaar... logisch dus. Nou wil ik eigenlijk weer wat speciaals ( :P ) omdat ik het gewoon te afgezaagd vind om braking schijven te monteren...
  25. Jaspah

    ZX6R 636 2003

    Hallo, Bij deze bied ik een zeer mooie Kawasaki zx6-r uit 2003 aan. De motor is volledig origineel en in absolute topstaat! Geheel schade vrij en is altijd origineel geweest. Pas geleden zijn de olie + filter, remblokken, remvloeistof, tandwielen + ketting nog vervangen. De motor loopt...
Terug
Bovenaan Onderaan