Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Strikkie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Strikkie

    Landmarkrally Noord-Holland 2019

    1 Mei 2019 begint ie; de Landmarkrally Noord-Holland 2019 voorheen de Be-He Landmarkrally Een Landmarkrally is een kruising tussen een puzzel en een toerrit; Eerst zoek je uit waar dat Landmark staat, daarna rij je er naar toe en je maakt een piccie van je motor waar het Landmark ook op...
  2. Strikkie

    Landmarkrally-Noord-Holland-2018

    Landmarkrally Noord-Holland 2018
  3. Strikkie

    Landmarkrally Noord-Holland 2018

    1 Mei 2018 begint ie; de Landmarkrally Noord-Holland 2018 voorheen de Be-He Landmarkrally Dé Landmarkrally van Noord-Holland Waarom zou je gaan Landmarken? De meeste motorrijders hebben twee of drie vaste rondjes, met als variant hetzelfde rondje linksom in plaats van...
  4. Strikkie

    Be-He Landmarkrally 2017

    De inschrijving voor de Be-He Landmarkrally 2017 is geopend *O* Iedereen die zich suf wil zoeken in Noord-Holland mag meedoen!
  5. Strikkie

    Be-He Landmarkrally 2017

    1 Mei 2017 begint ie weer; de *O* *O* *O* Be-He Landmarkrally 2017 *O* *O* *O* Dé Landmarkrally van Noord-Holland *D Waarom zou je gaan Landmarken? De meeste motorrijders hebben twee of drie vaste rondjes om te :] , met als variant dat ze hetzelfde rondje linksom :] in plaats...
  6. Strikkie

    BE-HE Landmarkrally 2016

    De BE-HE Landmarkrally 2016 gaat van start. De Landmarkrally zal lopen van Mei 2016 tot en met September 2016. Wat is een Landmark Rally? De bedoeling is om plaatsen/punten naar aanleiding van foto's op te zoeken en er naar toe te rijden en er een foto van te maken met je motor erop...
  7. Strikkie

    Blauwe cirkels in Heerhugowaard

    "Looptrein" zet schooljeugd veilig over (citaat Alkmaarse Courant 13-7) Heerhugowaard vervult een trekkersrol bij het Octopus-project van Veilig Verkeer Nederland (VVN) Met felgekeleurde figuren, straatmeubilair, het logo van de (roze) Octopus en FELBLAUWE CIRKELS op het wegdek wordt de...
  8. Strikkie

    Aangeschoten

    Een chauffeur van vervoerbedrijf Connexion heeft in Amsterdam vanochtend een verkeersruzie met een vuurwapen beslecht. Dat meldt de Amsterdamse politie. De inmiddels aangehouden man wordt ervan verdacht dat hij een motorrijder heeft beschoten.
  9. Strikkie

    Nieuwe Strik

    Ik ben Cor Leegwater, 48 jaar, Ik wil al sinds mijn 18e motorrijden, maar het is er pas dit jaar van gekomen. Ben in september in het bezit van rijbewijs :] en bejaarde Soes GSX750 es 1983 :) Noem het Midlife crisis, Ik voel me net weer zo'n snotneus op m'n brommer. Mijn vrouw en zoons vinden...
Terug
Bovenaan Onderaan