Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: zzz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. zzz

    Naar politie trappende scooterrijder

    Iemand van hier? :+ DPG Media Privacy Gate
  2. zzz

    Suzuki Burgman AN400ZA 3500km

    Ik heb deze Burgman nieuw gekocht in 2009 maar gebruik 'm te weinig -wat blijkt uit de km stand van 3500km-, daarom nu te koop. Heeft ABS, handvatverwarming, originele Suzuki spoilerruit is prettig om uit de wind te zitten, acculader aansluiting in dashboardkastje, Burgman is pro-tech behandeld...
  3. zzz

    BMW C400X

    BMW's nieuwe 25kW middenklasse scooter voor 2018
  4. zzz

    Burgman Pakezel

    Wat je allemaal mee kan nemen met een Burgman. Leuk, cool filmpje. Tevens enkele interessante accessoires 8-) http://www.youtube.com/watch?v=asBSn62BF_E&feature=relmfu
  5. zzz

    ARAI VIPER GT

    Te koop splinternieuwe Arai Viper GT; net gekocht maar jethelm bevalt toch beter dus deze zal ik nauwelijks dragen dus beter proberen weer te verkopen ;( ... Kleur: frost black [matzwart], maat :S [55-56cm]. Incl. 2 jaar Arai pasgarantie en fabrieksgarantie uiteraard. Bon, doos, alles erbij...
  6. zzz

    doodgeschrokken

    Ik ging gisternacht nog een stukje toeren [is het lekker stil op de weg] komt er midden in bosrijk gebied bij Dieren ineens een auto uit een paadje de weg op [hij had geen voorrang], ik reed tussen de 80 en 100km/u en maakte een paniekstop en zag mezelf er al vol in gaan: dankzij het ABS stond...
  7. zzz

    Nwe Handkappen Burgman te koop

    Vanwege het varioscherm heb ik de handkappen laten verwijderen; stuur naar achteren verstellen was niet prettig rijden; ik heb mijn Burgman 400 net een week dus de handkappen [zwart] zijn splinternieuw [€89 bij Suzuki]. Wellicht zijn er hier geinteresseerden die ze over willen nemen tegen...
  8. zzz

    Burgman Z-edition gekocht

    De proefrit vanmiddag overtrof al m'n verwachtingen; wat ligt dat als een blok op de weg, wat zijn de remmen fantastisch en wat gaat 'ie er vandoor! :) Van een dip tijdens accelereren niets gemerkt: ik werd gewoon verrast hoe snel 'ie optrok. Het is een K9 400 Z-edition [=comfortpakket]...
  9. zzz

    Burgman 400 vs Silverwing 400

    Zoals wellicht bekend wil ik in het loop van dit jaar een nieuwe ms aanschaffen, wil eigenlijk niet meer dan €5000 uitgeven maar wil wel een ms waarop ik lekker zit en mijn benen kan strekken. De Aprilia Atlantic 500 [á €5999] vond ik tot nu het meest aantrekkelijk, maar om de 6000km kleppen...
  10. zzz

    officiele sites nog altijd niet best

    Ik zit te denken aan een nieuwe ms rond de €5000 dus ben me aan het orienteren en nou valt me op dat vergelijken niet zo gemakkelijk is vanwege veelal belabberde sites: -Peugeot lijkt de potentieel geinteresseerde niet serieus te nemen met een enkel suf fotootje en weinig info [jammer want de...
  11. zzz

    x-max vs x-city

    Stel ik wil voor rond de €5000 een nwe MS kopen [dat zou best eens kunnen gebeuren :) ] dan 'moet' ik bij roadrunner kopen want die zit bij mij aan het eind van de straat en die verkopen alleen japans [en voor andere merken moet ik op z'n minst naar Nijmegen] dus dan is mijns insziens de beste...
  12. zzz

    Hyosung ms3 250cc

    Concurrerend geprijsd: de nieuwe Hyosung MS3 250cc voor €3845 met 2jr volledige garantie. De opgegeven topsnelheid van 160km/u lijkt mij sterk overdreven [130 lijkt mij realistischer] maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit... De voorkant van een Burgman gecombineerd met de achterkant...
  13. zzz

    Derbi Rambla

    Wat vinden we van de nieuwe Derbi Rambla? Met 125cc echt een stadsracer; hij is in ieder geval apart en origineel vormgegeven!
  14. zzz

    Welke MS heeft het mooiste dashboard?

    Ik heb wat met dashboards [als kind tekende ik al hele kladblokken vol met meters]; een dashboard is mede bepalend voor de 'sfeer' die een motor uitstraalt, maakt een motor chique of cheap ogend en laat ook zien of de ontwerpers een beetje fantasievol zijn. Je kijkt er continu tegenaan dus...
  15. zzz

    BMW C1 zijn tijd vooruit of flop?

    De unieke BMW C1 was een flop; ik vraag me af waarom: Pluspunten: Het is de enige ms waar je geen helm op hoeft zodat als je bijv. naar een receptie of verjaardag moet je kapsel niet verfromfraait onder je helm vandaan komt. Hij is voor een motor uiterst veilig dankzij de kooiconstructie...
  16. zzz

    Hoge ruit of geen ruit?

    Ik heb naast mijn Arai integraalhelm nu ook een jethelm voor op de ms alleen geeft die nóg meer windgeruis dan mijn integraalhelm. Ik ben 1m83 en het ruitje op mijn Hexagon is eigenlijk veels te laag waardoor ik met m'n kop vol in de wind zit, als ik extreem onderuitzak zit ik achter het ruitje...
  17. zzz

    Vespa rijders bang in 't donker?

    :+
  18. zzz

    Probleem: start zeer slecht, loopt zeer goed?

    Gisteren nog een flinke rit van 60km gemaakt naar Zutphen en op de terugweg getankt. Vanochtend ga ik naar de stad en hij start al moeilijk maar toen 'ie eenmaal liep leek het wel of er ether in zat: als een raket spoot 'ie steeds weg. Op de terugweg nog even boodschappen gedaan en toen kreeg...
  19. zzz

    scooter op lpg

    Zijn er al mensen die ervaring hebben met een scooter op gas? Da's namelijk pas echt economisch én milieuvriendelijk rijden :Y . Zijn er uberhaupt bedrijven in NL die zich daarmee bezighouden :?
  20. zzz

    Nieuwe Italiaanse scooter voor €690...?

    Deze in Italie gebouwde motorscooter wordt geleverd in Duitsland; v.a. 125cc en kost slechts €690. Exporteren de chinezen hun scooters in onderdelen naar Italie zodat er geadverteerd kan worden met "gemaakt/gebouwd in Italie!'' of is JW ITALIA S.R.L. écht een italiaanse producent?
  21. zzz

    BMW f650 kopen?

    Er worden nu diverse F650's aangeboden voor rond de €2200 en ik vind dat erg aantrekkelijk. Met de zoekfunctie heb ik weinig kunnen vinden dus vandaar hier mijn vraag: zijn er specifieke zwakke punten waar ik op moet letten bij een ''oude'' F650?
  22. zzz

    prijsverschil motor vs scooter

    Een beetje een 'open deur' vraag maar als ik het boekje alle motoren 2008 doorlees vraag ik me toch weer af waar nou toch dat grote prijsverschil tussen motoren en motorscooters vandaan komt. Motorscooters zijn voor het [relatief lage] vermogen dat ze leveren schrikbarend duur ivm motorfietsen...
  23. zzz

    band vervangen; waar?

    Goedemiddag mede-motorscooterrijders; Ik heb een nieuwe Michelin-achterband besteld en die wordt binnenkort geleverd. Nu vraag ik me af; waar kan ik die op de velg [die ik zelf demonteer] laten monteren? De meeste 'bandenoplegapparaten' zijn niet geschikt voor 10inch wielen dacht ik, en de...
  24. zzz

    ''holleeder-windscherm''

    Gezien op MP bij de beschrijving van een te koop staande motorscooter: ''De scooter is in nieuwstaat en heeft ook nog een holleeder-windscherm.'' Holleeder kan van alles verwachten, maar dat een windscherm naar 'm vernoemd zou worden?! Hij zou copyright op z'n naam moeten aanvragen...
  25. zzz

    Sito uitlaat

    De originele uitlaat van mijn Hexagon begon een paar plekjes te krijgen dus ik demonteerde de uitlaat en begon 'm mechanisch te schuren om 'm daarna in de hittebestendige lak te zetten. Wat schetst mijn verbazing: onder de lak bleek de uitlaat over het gehele oppervlak roestig en al eens eerder...
Terug
Bovenaan Onderaan