Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HAPO
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. HAPO

    Airbrusher gevraagd

    Hallo Mede MF-mers, ik zoek iemand die kan airbrushen of netjes kan schilderen. Groeten, Hans.
  2. HAPO

    Wie kan dit voor me maken?

    Hallo handige harries, ik heb een plaat nodig: Door gebrek aan plaatsings hoogte, wil ik de motor naast de freesbank ophangen en door middel van tandriempoelies en tandriem een overbrenging maken. Niet alle maten zijn bekend, maar het gaat me even of het door een van de...
  3. HAPO

    Akront velg

    Te koop: Aluminium Akront velg, het gaat om een 19''-1.85-40-TC-393. Verder staat erop: E-DOT-SPAIN.
  4. HAPO

    Alu 6068T2

    Te koop: een stuk Aluminium 6068T2, rond 300mm en 100mm dik. En een Akront velg. Plus nog diverse remasjes: Autocad tekening van een remtrommel (4ls) kan erbij.
  5. HAPO

    GSR900: de voltooing

    Goedemorgen/middag/avond volgers van het vorige topic (RF900 ombouw naar GSR900): ik zou een nieuw topic openen wanneer ik de tank terug zou hebben. Zover is het dus nog niet, maar zonder een lopend topic vind ik er ook niks aan... :N Is er wat gebeurd in tussentijd? Jazekers wel...
  6. HAPO

    Schakel DID 50VM

    Wie kan me helpen aan een stukje ketting van D.I.D type 50VM. Ik kom net een cm ketting te kort voor mn GSR900. Bij voorbaat dank! Groeten, Hans.
  7. HAPO

    O of X-ring ketting bij Scottoiler?

    Voor de verandering een technische vraag van mijn kant. Wat ik me afvraag: bij gebruik van een Scottoiler, is het wel zinvol om een O of X-ring ketting te monteren? Immers de O of X-ring houdt de olie vd Scottoiler tegen... Is het zinvoller om een ringloze ketting te monteren? Het gaat om...
  8. HAPO

    Te koop: oliethermostaat

    Oliethermostaat met 9,5mm aansluitingen.
  9. HAPO

    Alarm M&S TG 400

    Te koop: motorfiets alarm M&S type TG 400.
  10. HAPO

    GT driepitter prutsprojekt (of zoiets...)

    Mijn eerste projekt de GS550E daar ben ik mee uitgeprutst, een paar kleine dingetjes nog. Het vermelden niet weerd. Met mijn tweede projekt, de GSR900, schiet het op. Daar ben ik achter de schermen weer mee bezig. Alle onderdelen heb ik, de lijn zit erin. Kwestie van aflassen, inelkaar...
  11. HAPO

    RVS uitlaatdemper

    Te koop: een RVS uitlaatdemper afkomstig van een Suzuki Bandit 600: Eventueel met de uitelkaar geslepen bochtenset:
  12. HAPO

    Kleine uitlaatdemper

    Te koop gevraagd: niet al te grote uitlaatdemper, liefst rvs (inox). maten ong 40 cm lang, ong 10cm rond met aansluiting van ong 35mm.
  13. HAPO

    RVS buis 22x1.5mm

    Te koop: RVS buis, rond 22mm met een wanddikte van 1.5mm. 3 lengtes van 6 meter. 316L 1.4404 kwaliteit. Af te halen in Zutphen.
  14. HAPO

    Suzuki GS topic deel 4 alweer

    Okee, aan mij de eer om deel 4 van het GS topic te openen. De GSX versies zijn uiteraard ook weer welkom, maar de GSR versies niet en de 900 serie zeker niet! ;) Eerst maar de eerste 3 delen vermelden: Suzuki GS topic Suzuki GS Topic 2 Suzuki GS topic 3 Zinvolle info...
  15. HAPO

    Koelwaterslang

    Te koop gevraagd: een koelwaterslang in een S vorm. Slang mag twee cm langer zijn, want deze is iets te kort. Binnendiameter moet zijn: 20 a 22 mm. Bedankt alvast! :W
  16. HAPO

    Benzinekraan Suzuki GSXR

    Te koop: benzinekraan voor een GSXR. Heveltje en pakking mist, verder prima.
  17. HAPO

    Schakelstang met gaffel van een Suzuki

    Gezocht: wie kan me helpen aan een schakelstang met gaffel voor een Suzuki RF600/900 / GSR600? Lengte stang ong 15cm. Als het er een van een Suzuki is moet ie passen, want ik heb een reserve gaffel van een GS550 en die past. Bedankt alvast.
  18. HAPO

    Voetsteuntjes

    Te koop: twee voetsteuntjes rechts.
  19. HAPO

    Bouwpakket MV-Agusta

    Te koop aangeboden: een bouwpakket van een MV-Agusta F4-750. Merk: Protar, schaal 1op9.
  20. HAPO

    Onbekende motorfiets

    Hallo iedereen, ik heb een scan gekregen van een oude familiefoto. Het gaat om een foto genomen zo rond 1930>1940. Op de linker motorfiets zit mijn moeder en nu wil graag weten wat voor een dat is. Ik kan er zelf niks van maken. Groeten, Hans.
  21. HAPO

    Achteras 25mm

    Te koop: een achterwielas van rond 25mm en ruim 30cm lang:
  22. HAPO

    Suzuki RF onderdelen

    Te koop VAN een Suzuki RF900: Zijkappen die onder het zadel zitten, kleur: groen. Onbeschadigd. Spatscherm met de knippers en nummerplaat houder. Achterknippers. Koplamp, onbeschadigd. Een of ander zwart kapje. Kettinkap, afstandsbus. Twee zwarte stalen beugels die onder het zadel...
  23. HAPO

    GSR600 onderdelen gevraagd

    Te koop gevraagd van een Suzuki GSR600: koplamp, zijkapjes vd koplamp, ruitje (boven de koplamp), richtingaanwijzers voor, zijkapjes die aan de tank zitten (waar dus de richtingaanw inzittten), spiegels, spatbordje achter (die op de achtervork). Bedankt alvast.
  24. HAPO

    Cilinderkop Suzuki GS550

    Tegen verzendkosten: cilinderkop voor een Suzuki GS550 met 28mm carbs. Alle schroefdraden, klepgeleiders en kleppen zijn nog goed.
  25. HAPO

    Opslaan van je eigen topic

    Ik denk eraan om mijn topic (die ten einde loopt) op te slaan op mijn eigen harde schijf. Is dit uberhaupt mogelijk, zoja hoe doe ik dat?
Terug
Bovenaan Onderaan