Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: M.to.the.Z
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M.to.the.Z

    Te Koop: Circuit rijden Assen, 3 augustus, minder snel

    Aangezien ik toch maar ineens geen vrij kan krijgen doe ik mijn eerste ritje circuit rijden er uit... -O- Het gaat om de datum 3 augustus aanstaande in de groep minder snel... Hier besteld, hij is op de site uit verkocht, maar zo kan je dus toch nog een plekje bemachtigen... :9 Prijsje...
  2. M.to.the.Z

    TK: Leren Akito broek MT58

    Wegens inschattings foutje te koop :9 Op motorbeurs gekocht en op de gok mee genomen, verkeerd gegokt dus... Staat op 't kaartje €184,- maar heb 'm voor 85 meegenomen :9 Vraagprijsje €50,- (Zal ook niet veel lager meer gaan...) Ik 1.85, 80kg... Pak heeft nodig 1.85 t/m 1.95 ennuh...
  3. M.to.the.Z

    En nu pas kan ik zeggen dat ik een echte motorrijder ben!

    Kom zojuist uit m'n werk... (ja zo laat ja) Fietsje wou niet starten, aanlopen, pruttel pruttel, vroem... Ik is blij! want hij loopt... Een kleine 50km naar huis toe... Mistig, koud maar daar ben je op gekleed... Na 5 km word het zicht wat minder, na 10 nog minder, na 15... etc etc Een...
  4. M.to.the.Z

    T.K.A Suzuki Gs700e

    Met pijn in m'n hart doe ik mijn eerste fietsje de deur uit... Het betreft hier een Gs700e uit1985 (Geimporteerd in '94) Waarom doe ik 'm weg? Heb Hier laatst een klein probleempje mee gehad dat ik de stelschroefjes uit 2 kleppen kwijt was, daardoor had ik een flinke ratel in het blok...
  5. M.to.the.Z

    Ratel na burnout..

    Hoi, Na een geslaagd dagje Groningen voor Actie Stoomboot heb ik na de kinderen vermaakt te hebben met een rokend achterbandje |( een ratel in m'n blok... B| (was te verwachten) Het is dus geen tik, maar echt een ratel... In alle versnellingen, op alle toeren het enige verschil is hoe...
  6. M.to.the.Z

    5e versnelling doet raar..

    Ben ik weer! :Z Mijn 5e versnelling doet niet wat hij moet doen... Dacht eerst dat het aan mijn koppeling lag, omdat hij stopte met trekken boven de 5 a 6 duizen toeren... Koppelings veren vervangen etc doet 't nu weer perfect in alle versnellingen behalve de 5e (laatste) Als ik boven de...
  7. M.to.the.Z

    Het nieuwe onderdeel voor het motor examen!

    The wheelie machine! Tadaa! Voor alle mooi weer rijders zelfs binnen te doen! Ook nog eens heel veilig! Mischien ook leuk voor op de TT camping volgend jaar! :P Lijkt me erg leuk zo'n apparaat! Als algemene motorpraat de verkeerde afdeling is mijn excuses en gelieve te...
  8. M.to.the.Z

    Wat kost jouw motorpak?

    Ik ben benieuwt wat men hier uitgeeft aan hun motorpak... En dan heb ik het over je complete uitrusting, helm, jas, broek, handschoenen, laarzen helm muts, kraag etc etc... Zie soms prijzen staan bij (nieuwe) pakken die voor mij onbetaalbaar zijn en vraag me af wie dit er wel aan kan/wil...
  9. M.to.the.Z

    Motorrijder neergeschoten door chauffeur connexxion..

    Chauffeur Connexxion schiet op man In Amsterdam-Noord is een motorrijder neergeschoten door een chauffeur van een wit Connexxion busje. De schietpartij vond plaats na een verkeersruzie op de Papaverweg. De motorrijder raakte door de schoten gewond. Volgens de politie is het slachtoffer buiten...
  10. M.to.the.Z

    Extreem hoge toeren bij doortrekken..

    Hai, Als ik mijn ouwe gsje (gs700e '85) ff door trek heb ik wanneer hij boven de 7 á 7 duizend toeren komt dat hij ineens heel erg gaat gillen en alle acceleratie er uit is... Alsof je de koppeling in trekt zeg maar... Heb hier minder last van met een warme motor... Kan 'm wel met wat...
  11. M.to.the.Z

    Gs700e met een drank probleem..

    Hai, mijn gs700e ('85) doet maar 100 mijl (+- 160km) met een volle tank... (15 liter dacht ik) Ligt het aan mij of is dit niet wat veel? Ook niet constant de fiets in het rode gehad uiteraard, sterker nog heb 'm nog niet boven de 6 duizend toeren uit gehad... Ow ik heb er even tijdelijk...
  12. M.to.the.Z

    Vraagje over nieuwe Continental conti tour banden..

    Hoi, zoals sommigen mischien ondertussen weten ben ik tegenwoordig ook in het bezit van mijn roze pasje *O* (alleen voor de motor wel te verstaan) *O* Dus ik vanavond eventjes een stukje touren uiteraard... Zoals de hele dag regende het ook vanavond een beetje, maar ik was toch alleen dus...
  13. M.to.the.Z

    Pffff, ik hoor er ook bij..

    Nou vandaag even een stukje wezen rijden en toen ik terug kwam zei de examinator dat ik geslaagd was!!!!! *O* *O* Dus vanaf heden hoor ik officieel bij het Motor tuig!!! *O*
  14. M.to.the.Z

    Goedkope alien wave remschijven?

    Hoi ik krijg net een mailtje van de motozoom en daar stonden deze remschijven in vanaf €69,95... Nu heb ik even gekeken en ze varieren van tussen de €69,95 tot €200 + Maar is €69,95 niet heel erg goedkoop voor dit soort remschijven? Over deze gaat 't... Bron (ff naar bladzijde 2)...
  15. M.to.the.Z

    Mf naast naam..

    Heb vast ergens overheen gelezen, maar waarom staat er bij sommige lui MF voor hun naam boven avatar en bij andere niet? Heeft dit iets met sponsoring te maken of krijg je dat vanzelf wanneer je X aantal maanden lid bent? Geen belangrijke vraag maar ben gewoon erg nieuwsgierig :P
  16. M.to.the.Z

    Wat is de functie van stuurgewichtjes?

    Hoi! Nou de topic naam zegt het al... We hebben een soort dischussie hier over het nut van stuur gewichtjes... De een zegt dat het is voor de mooi, de anders zegt tegen het beschadigen van je stuur als je valt. En ik dacht dat het was om trillingen van je stuur tegen te gaan... Weet...
  17. M.to.the.Z

    Oostellingwerfse motormuizen!

    Ok zie hier deel 1 van *O*Ooststellingwerfse motormuizen!*O* Het is natuurlijk de bedoeling om hier gewoon een beetje slap te ouwehoeren met mensen uit de omgeving en eventueel met elkaar eens een toertje te doen... Dus kom je uit de buurt, Zet het hier neer (eventueel een foto van de...
  18. M.to.the.Z

    Geen offtopic... hoe kan dat?

    Hoi, mijn zwager heeft zich een week of 2, 3 aangemeld voor mf... Nu ziet hij mij vaak bij offtopic een beetje rond neuzen en het feit is dat hij helemaal geen offtopic heeft... Ik heb dit alleen niet als ik niet ben ingelogd, maar hij gewoon helemaal niet... Ow en hij heeft geen banaan...
  19. M.to.the.Z

    Uitslag TT Assen 2007 (spoiler!)

    Mensen, van de 11e naar de 1e plek rijden en het er uit laten zien alsof het geen moeite kost... Hebben jullie ook zo genoten van rossi vandaag!! Ik wel, hij is voor mij de absolute koning van de GP!!
  20. M.to.the.Z

    Hulptroepen gevraagd!

    Hoi, Jullie hebben vast wel gehoord van de oordoppen aktie in baggelhuizen, Nu is het feit dat we een sponsor hebben die de oordoppen verzorgd, een begeleidende brief mee stuurt en een pers bericht opstuurt... Het is de bedoeling dat we op 23 juni (aanstaande zaterdag) om 13:00 in het...
  21. M.to.the.Z

    vraagje over de honda cbr 125r

    een fiets?
  22. M.to.the.Z

    Mijn motor nergens bekend..

    Hai, ik rij dus op een suzuki gs700e, maar het rare is dat ik dit type nergens op een nederlandse site kan terug vinden... Was net voor een leuk uitlaatje aan het kijken bij laser en boss, maar de enige die er bij in de buurt komt is een gs750(zonder E)... Op google afbeeldingen is hij wel...
  23. M.to.the.Z

    Gezocht stuntfietsje..

    Heeft er iemand toevallig nog een motorfiets staan die geschikt is om als stunt fietsje te gebruiken... Iets in de richting van een gs 500e ofzo, geen dure dingen... Max €600,- M'n vriendin wil leren wheelies maken, maar haar eigen suzuki gsx 600f (streetfighter) is iets te leuk om mee op...
  24. M.to.the.Z

    Help, wat is een leuke her opstap motor voor mijn mams?!

    Hoi, ik heb een moeder (duh) die word over 2 weken 50 jaar oud, nu heeft ze al een tijdhje weer de motor rij kriebels, want ze heeft vroeger altijd motor gereden maar is daar mee gestopt in verband met de kids en wil nu dol graag weer beginnen, mede omdat ik dus nu ook m'n eigen toet heb...
  25. M.to.the.Z

    Goeiendag!

    Hoi mijn naam is michael, ik ben dus nieuw... Ik ben op dit forum verzeild geraakt via m'n vriendin die hier ook ergens op staat... Ben op dit moment bezig met het rijbewijs, maar heb onlangs al wel een motor aan geschaft... De witte is dus van mij en de rode van mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan