Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: -arthur-
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Yamaha R6

    Beste forummers, Afgelopen week ben ik tegen een andere circuit fiets aangelopen. Ik was niets van plan, maar werd verliefd :Y Hierdoor kan mijn betrouwbare R6 in de verkoop doen. Met de R6 heb ik enkel vrije circuit dagen gereden. Afgelopen jaren veel plezier van gehad en ongeveer van...
  2. A

    R6 2002 € 1400,-

    Bij deze bied ik mijn circuit motor aan. Merk: Yamaha Type: R6 Bouwjaar: 2002 Waarom deze prijs? Mijn motor ging steeds slechter starten. Hij start wel, maar komt van ver. Na onderzoek door een motorzaak bij mij uit de buurt bleek hij nog maar 5 Bar compressie te hebben. Dit is normaal...
  3. A

    YAMAHA R6 2001

    Beste, Bijdeze bied ik mijn R6 aan uit 2001 Dit omdat ik een wat jonger model wil rijden. 2005 of later. Heb deze motor nu 2 seizoenen en heb me iederedag zwaar goed vernaakt. De motor is erg compleet en ready to roll. Specificaties: - set keurige pirelli supercorsa's ( achter nog...
  4. A

    GZ. Zijstandaard R6 '99-'02

    Zoals de titel zegt zoek ik een zijstandaard voor mijn Yamaha R6 2001 Enkel de standaard is voldoende, schakelaars of andere ongein mag achterwege blijven. Moet verder wel plug en play zijn. Wie o Wie ? 35,- incl. verzendkosten. Groeten Arthur
Terug
Bovenaan Onderaan