Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vays
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Vays

    Gezocht! 30 juli Zandvoort

    Zoals de titel zegt zoek ik nog een circuitdag voor de 30e op Zandvoort Het gaat om de groep minder snel. Iemand? *O*
  2. Vays

    [Gezocht met spoed] Rempedaal GSX-R 600 Srad uit 1998

    Ik ben door een ongeluk met spoed op zoek naar een rempedaal voor een SRAD uit 1998. Het liefst voor aankomend weekend omdat ik zondag naar Zolder vertrek. Er zijn ook nog een aantal andere modellen (Bandits bv. ) rond dat bouwjaar die ook gebruik maken ervan. Hier een foto van het onderdeel:
  3. Vays

    Proefrit zonder rijbewijs

    Velen van jullie zullen ondertussen al een aantal proefritten achter de rug hebben, of het nu om het verkopen van een fiets gaat of om het proefrijden van een potentiële nieuwe fiets. Maar ik vraag mij af of sommige van jullie ook wel eens proefrit gemaakt hebben zonder rijbewijs? Of is het...
  4. Vays

    Verschillende combi's, verschillende verbindingsritsen?

    De naam zegt het al, veel merken hebben vaak een ander soort rits. Nu heb ik een jas van Berik en ben ik op zoek naar een broek, en toevallig heb ik laatst een broek van Revit gezien. Mijn vraag is nu: weet iemand of de ritsen op elkaar passen? Tot nu toe heb ik vaak 2 verschillende soorten...
  5. Vays

    Voorstellen

    Toch maar even voorstellen op het forum, wel zo leuk. Ik ben Vays, een student van 21 jaar jong en woon in Rotterdam. In het dagelijks leven studeer in aan de Erasmus universiteit in Rotterdam en voorlopig zit ik daar nog wel een tijdje. Ik neus hier al aardig tijdje rond op het forum, en...
Terug
Bovenaan Onderaan