Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Buzzin
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Buzzin

    Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros topic deel 11

    Deel 11 alweer, ze zijn nog steeds onverwoestbaar! *O* *O* Waarom een Hawk/NTV (Revere)? gewoon, omdat het kan. en omdat buikschuivers veel te veel platic meezeulen. en natuurlijk omdat het rete strakke machientjes zijn *O* *O* Makkelijk sturende en zeer betrouwbare machientjes...
  2. Buzzin

    Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros topic deel 10

    Deel 10 alweer, ze zijn gewoon onverwoestbaar! *O* *O* Waarom een Hawk/NTV (Revere)? gewoon, omdat het kan. en omdat buikschuivers veel te veel platic meezeulen. en natuurlijk omdat het rete strakke machientjes zijn *O* *O* Makkelijk sturende en zeer betrouwbare machientjes die...
  3. Buzzin

    Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic deel 9

    Deel 9, Het blijft maar door gaan :) *O* *O* Waarom een Hawk/NTV (Revere)? gewoon, omdat het kan. en omdat buikschuivers veel te veel platic meezeulen. en natuurlijk omdat het rete strakke machientjes zijn *O* *O* Makkelijk sturende en zeer betrouwbare machientjes die nog pittig...
  4. Buzzin

    Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic 8

    Part 8, Het word steeds drukker hier :) *O* *O* Waarom een Hawk/NTV (Revere)? gewoon, omdat het kan. en omdat buikschuivers veel te veel platic meezeulen. en natuurlijk omdat het rete strakke machientjes zijn *O* *O* Makkelijk sturende en zeer betrouwbare machientjes die nog...
  5. Buzzin

    Gezocht: Achterspatbord(verlenger) voor een NTV Revere

    Ik weet dat veel me voor gek zullen verklaren, maar ik wil een langer spatbord voor op m'n Revere, het standaard ding is veel te kort en m'n topkoffer word ontzettend goor van alle opspattende troep. (en zonder koffer...ik dus) Nu weet ik dat Honda ook spatbord verlengers leverde, en dat...
  6. Buzzin

    Hoe zit dat: Dubbele kolampen aanpassen?

    Zelf ben ik nog aan het lessen, maar wil toch wel meteen na het behalen van het papiertje een motor kopen. Heb wel al gekeken naar bijvoorbeeld een Honda cbf600 tophalf (was dat de s?) Ik zag alleen dat standaard er maar 1 koplamp brand bij dimlicht, en dat alleen bij grootlicht de ander aan...
  7. Buzzin

    Even voorstellen (Buzzin)

    Na wat rond zoeken naar informatie over motoren kwam ik snel hier terecht :) Ben zelf nog bezig met lessen, heb net m'n avb aangevraagt.....wat duurt dat lang voor dat je mag '( (17-9 pas) Heb dus nog niet zoveel ervaring.... maar dat komt vanzelf :) Met het motorrijden dan...vind zelf...
Terug
Bovenaan Onderaan