Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Whatashockr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Welke MF er kan dit maken?

    Hee hallo MF, Dacht ik dat ik eindelijk mijn motor een beetje klaar had, kom ik gister thuis en ik had toch het gevoel dat er iets miste, ja hoor 1 van de 2 dempers waarop ik me de pleuris heb zitten polijsten was een eindstukje armer! Hij moet eraf zijn getrild echt balen dus :( Nu vroeg ik...
  2. W

    Kawa GPX 750 dynamo stuk?!?!

    Hallo allemaal! We zijn bezig met een kawasaki gpx 750 die helemaal niks meer laad. Zoals we het kunnen zien zit er een losse dynamo op met daarop de gelijkrichter. De dynamo is zo te zien via een snaartje aangedreven. Nu is onze vraag of dit allemaal klopt en je de dynamo er zo uit kunt...
  3. W

    Duitse motor voor onderdelen

    Hee hallo allemaal, Ik heb een duitse motor op het oog die ik puur wil gebruiken voor de onderdelen: ik ga er dus niet mee de weg op, althans niet met dat frame. Ik wil hem dus ook niet importeren, waar moet ik rekening mee houden zodat ik niet achteraf voor verassingen kan komen staan? Bedankt!
  4. W

    Motor instabiel bij plat in bochten

    Heja, Mijn GPX heeft de vervelende neiging om erg instabiel te worden als ik wat platter door een bocht ga, het stuur begint te slingeren en ik heb het gevoel dat als ik hem nog wat verder zou drukken dat ik hem dan niet meer houd. Op het rechte stuk rijdt hij prima, ik kan zo de handjes los...
  5. W

    Laten repareren "Triple S ketting"

    Beste vrinden, De vorige eigenaar van mijn GPX was zo stom om de ketting niet te laten klinken, maar hij is gelast met 2 "pikjes". Dit is zo onveilig als de pest, maar aangezien de ketting+tandwielen nog niet versleten zijn vroeg ik mijn motorzaak of er niet een paar nieuwe schakels tussen...
  6. W

    GPX600R Voorvorkolie verversen

    Hallo forummers! Ik wil graag de voorvorkolie van mijn gpx vervangen alleen ik vraag me af hoe je er nieuwe olie in moet gieten, moet je die moer bovenop de veerpoort eraf schroeven en daar de hoeveelheid olie in gieten ofzo? Of krijg ik dan die veer in mijn gezicht :) In mijn...
  7. W

    Hoe lang heeft jou motor gestald gestaan??

    Toen ik afgelopen najaar mijn motor kocht baalde ik al een beetje met de winter voor de deur, maar toen hij goed en wel 6 weken zonder accu stond vond ik het weer wel goed genoeg, en kon ik me niet bedwingen de accu erin te schroeven voor een rondje :] Hoe lang stallen jullie je motors elke...
  8. W

    Laadproblemen kawa gpx600r

    Hallo! Ik lees hier al tijden mee, en heb me nu maar eens geregistreerd omdat ik zelf met een probleem zit waar ik en mijn werkplaatshandboek niet uitkomen :( Tijdens het toeren een paar weken terug kreeg ik door dat alle lampjes steeds zachter gingen branden, en na een tijdje begon de motor...
Terug
Bovenaan Onderaan