Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bourne
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bourne

    Te Koop | Assen 2-07 - Medium - RSZ

    Te Koop | trackday Assen 2-07 Organisatie | RSZ Motorsport Vrij rijden | Groep Medium Aantal sessies 5 Graag whatsappen of bellen naar: nul zes 24915749
  2. Bourne

    Gezocht | Rem-schakel set GP schakelen - RSV Mille 98-00

    Wegens GP schakelen op het circuit wil ik mijn straatmotor ook wijzigen naar GP schakelen. Motor: RSV Mille 98-00 Type: GP schakelsetje Wie heeft er iets in de aanbieding?
  3. Bourne

    Originele uitlaat Honda CBR 1000 RR SC57

    Te koop Originele uitlaat in goede staat €50,- Op te halen in Deventer.
  4. Bourne

    Achtervelg CBR 1000 RR SC57 SC59

    Te Koop 1 achtervelg incl. regenband. E200,- Kleur Oranje Velg is recht.. voorvelg verkocht bij de motor.
  5. Bourne

    Gezocht | 180-55 sc2 / K2

    Gezocht: 180-55 SC2 / K2 achterband. Voldoende profiel voor 2 circuitdagen.. Gr. Michael
  6. Bourne

    Pirelli Diablo Superbike Pro Slick - 120/70

    Te Koop wegens overcompleet na crash 1x Diablo Superbike Pro Slick (NIEUW) Dot Code: 2915 Bandenmaat: 120/70 Prijs: 100,- Op te halen uit Almelo of Deventer.
  7. Bourne

    Ervaring Frixon wave remschijven

    Ben opzoek naar nieuwe remschijven, nu kwam ik de frixon's tegen bij Jos Smit. Ik kan echter weinig tot niets lezen over de schijven? Iemand al ervaring met deze schijven?
  8. Bourne

    Dainese combipak mt 54

    Aangeboden Dainese lederen combipak maat 54. Pak ziet er nog zeer goed uit en heeft geen schaaf of val plekken. Tevens zijn alle ritsen en voeringen zeer netjes. Passen of verzenden is mogelijk! Vraagprijs €250,00
  9. Bourne

    Pk verschil Duitse import

    Hai, Ik ben aan het rond kijken voor een mille r uit 2000. En tot Mijn grote verbazing heeft de Duitse r maar 118 pk? Waarom en hoe is dit te tackelen, aangezien de markt Voor de mille r uit 2000 klein is. En 118 pk is niet bijster veel. Graag hoor ik van jullie. Gr. Michael
  10. Bourne

    Honda cbr 600 1995

    Te koop aangeboden: Honda cbr 600 f3 Bouwjaar: 1995 KM stand: 57xxx Opties: Kleine knippers Sport uitlaat Dubbel bubbel ruit (kleur zwart) De motor heb ik 3 jaar in mijn bezit gehad, waarvan 2 seizoenen 25kw. De motor staat momenteel op vol vermogen, maar is...
  11. Bourne

    CBR valt uit tijdens rijden

    Beste Mede motorfreaks, Wil ik net gaan tuffen na het werk om nog even te genieten van de laatste mooiemotor dagen stopt mijn motor er WEER mee. Ik rijdt nog geen 1km van huis of hij valt al uit. Na vele malen starten en wachten (5min) Kreeg ik hem langzaan aan de praat. Eerst loopt hij...
  12. Bourne

    pad pin plug verwijderen

    Ben ik bezig nieuwe rem blokken te monteren. Krijg ik de zo gehete pad pin plug niet los! betreft: cbr 600f3 tijdens het draaien met platbek schoeven draaier mol ik alleen de pad plug? iemand idee hoe ik hem los krijg?
  13. Bourne

    Deuk in frame

    Nu kan ik voor weinig een Aprilia kopen met een deuk in het frame. Geen verstand hoe erg, de deuk nu is. Gelezen dat een klein deukje geen probleem moet opleveren voor het weggedrag en stevigheid. maar wat is een klein deukje!? Graag advies!
  14. Bourne

    accu koker

    Beste mede-forumers! Zondag op weg naar Arnhen stopt mijn motor er plots mee.;( De volgende oorzaken waren op te merken: * piepend geluid, alsof je uit de disco kwam * Vermogen weg en voordat ik stil stond, was de motor al uit. (geen stroom niks) * een beetje rook kwam er onder de...
  15. Bourne

    Welke achter demper?

    Hallow motorfreaks, Mijn cbr 600 f3 heeft een belabberde rear shock. Nu vind ik op ebay diverse shocks van o.a. 2003 en later modellen. Zijn deze of andere geschikt te maken voor mijn cbrtje. Iemand enig idee wat wel past of ervaring met andere dempers op hun oude cbr. Het moet wel...
  16. Bourne

    Snelheids overtreding

    Beste Mede motor fanaten, Nu zal ik maar zwijgen over hoe zielig en kwaad ik ben op de burgerpesten brigade :r . Even het volgende: hoelang blijven je snelheids overtredingen geregistreerd? Welke boete mag men verwachten 38km/h te hard op 60 km/h zone? De zaak komt voor de rechter...
  17. Bourne

    Scherp geluid rond de 5k

    Beste MF-ers, Vandaag een dikke 300 km gereden hoor ik steeds vaker en luider een snaar geluidje rond de 5000 toeren. Het trilt en is erg irritant, maar zodra ik boven de 5k kom is het weg? Iemand enig idee wat het is en of ik mij hier zorgen over moet maken * wat ik nu dus wel doe...
  18. Bourne

    Damp uit omgeving radiator bijvul dop

    Hallow mensen, Afgelopen weekend mijn motor klein beurtje gegeven, waaronder koelvloeistof ververvangen. Nu heb ik hem na het vullen ff laten lopen met dop er af! Daarna dop er op en toen kwam er op een gegeven moment kwam er damp uit de omgeving van de radiator dop! Ik ben een klein...
  19. Bourne

    spanningsregelaar cbr 600f

    Beste mensen, Betreft cbr 600 f3 uit 95. Mijn spanningsregelaar is kapot en ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe. Ik schok nogal van de prijzen, maar op ebay verkopen ze het volgende voor iets meer als 50euro incl. verzendkosten...
  20. Bourne

    25 KW set CBR 600 F3

    Te koop: 25 kw set voor CBR 600 F2-F3 Betreft originele set.. bezoek aan de Honda dealer en je kan officieel 25kw rijden. Het is ook mogelijk om op vermogens uitdraai te rijden, bezoek brengen aan een dealer voor een dyno run. Groeten Michael :)
  21. Bourne

    ervaring tecklenburg

    Hallo mensen, Ik wil weer een route plannen dit keer richting osnabruck want volgens michelin.nl ken je daar ook leuk rijden. Voor ons twentenaren dichtbij dus waarom niet. Mijn vraag is hoe zit het met de kwaliteit van de wegen daar en heeft iemand nog tips en verder hoor ik natuurlijk...
  22. Bourne

    zoekfunctie!?

    Ik zit al een tijd in Korea en verveel mij, dus d8 ga het een en ander opzoeken op motor-forum! Maar nu doet de zoekfunctie het al enige tijd niet meer! Wordt gelijk doorverbonden met Google?? En dat zoekt niet fijn!!! Iemand een idee?? of is dit de nieuwe methode van zoeken!? Groeten Michael
  23. Bourne

    spanner vervangen cbr 600 95'er

    Beste motorforumers, Mijn motor (cbr 600 f3) ratelt nu enige tijd lichtjes als hij koud is. Ik wil dit graag verhelpen door een nieuwe spanner te kopen. Inclusief montage kost mij dat rond de 200 euro. Aangezien ik gewoon krap bij kas zit (lees student) zou ik graag even willen weten hoe en...
  24. Bourne

    cbr 600f tikje bij de rem

    Hallo.. nou heb ik zondag de hele dag lopen rijden wil ik hem terug zetten in de garage hoor ik een kleine tik rechtvoor bij de schijfrem -O- Als ik een klein stukje terug loop en eer verder duw hoor ik weer een tikje!!? Ik weet niet of dit erg is... iemand enig idee wat het kan zijn. oh het...
  25. Bourne

    afstelling spiegels 2004 Blade

    Hee.. Ik heb een probleem met de afstelling vna de spiegels van de Blade van mijn pa!? Ik zie nix anders dan de ellebogen van mij zelf en als er iemand achterop zit is het helemaal een drama? Iemand tips voor mij... Groeten Jason
Terug
Bovenaan Onderaan