Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: atredz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Helm shoei

    De Shoei VFX-WR, hoe je het ook bekijkt, door zijn gedurfde ontwerp, zijn uitzonderlijke veiligheidskenmerken of zijn praktisch comfort,de VFX-WR voldoet gewoon aan alle eisen. De VFX-WR heeft een lichtgewicht AIM+ helmschaal, met veel ventilatie, comfortabele binnenvoering en door Shoei zelf...
  2. A

    1pcs dainese maat 48

    gebruikte 1pcs dainese maat 48 richtprijs €500 (bieden mag) pasbaar in arnhem nog goed te gebruiken niks mis mee. gaat in de verkoop omdat ik een nieuw pak wil met ander kleurtje.
  3. A

    Het Honda CBR 600RR topic deel 67

    Het Honda CBR 600RR topic - sinds dinsdag 3 mei 2005 - [hr] Vooruitzichten: [hr] Buienradar: [hr] Vorige Delen: Topics: Het Honda CBR 600RR topic deel 01 - 147 dagen - BRAMCBR600 Het Honda CBR 600RR topic deel 02 - 037 dagen - UPP-Racing Het Honda CBR 600RR...
  4. A

    flushmount / hotbodies knipperlichten LED

    ongeveer 10 euro ofzoiets verzendkosten voor de koper perongeluk dubbel besteld dus liggen hier stof te happen
  5. A

    Folding extendable clutch/brake levers

    http://shop.the2wheels.com/CNC-Folding-Extendable-Clutch-Brake-Levers-Set-for-Honda-Folding-Lever-Set-Honda.htm Ik had deze gekocht voor me honda cbr 600rr 2007 maar ze passen niet helemaal lekker -O- En ookal ben ik redelijk handig dit passend maken vind ik toch beetje riscy Zijn nog...
  6. A

    Led knipperlicht spiegel

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HONDA-CBR-600RR-1000RR-600-1000-RR-LED-SIGNAL-MIRRORS-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem20ba0c0a13QQitemZ140560304659QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories Onlangs deze gokocht op ebay en toch niet helemaal wat ik wil dus bij deze. Biedden is vrij...
  7. A

    weerstanden kopen

    zoals de titel zegt waar kun je fysiek 15ohm weerstanden kopen. Ik bedoel dus in een winkel en niet op internet. via google niet echt iets kunnen vinden helaas :s hoop dat iemand het hier weet
  8. A

    Scm goedkeuring

    Ik heb onlangs een Cbr 600rr gekocht van uit engeland met daar in een honda spyball alarm(ingebouwd door een oficieele honda dealert). Nou zou ik het natuurlijk prettig vinden als ik hiervoor korting kreeg bij de verzekering. Alleen het geval is nou dat scm en tevens spyball zegt helaas...
  9. A

    Solo seat 600rr blue

    zoals de titel zegt solo seat 600rr uit 2005. seat is nog in nieuw staat en maar driekeer gebruikt. motor die erbij hoorde is TL dus vandaar te koop. vraag prijs is 100 Euro maar ben open voor sugesties
  10. A

    betalen bij parkeergarage?

    Korte vraag wieowie hier pakt netjes een kaartje als je je motor in een parkeer garage zet? Of rijd je gewoon lang de slagboompjes als het kan ?
  11. A

    knipperlichten 600RR blijven kapot gaan

    zoals de titel zegt blijven mijn knipperlichten(achter) op mijn 600RR 2005 kapot gaan. Ben inmidels aan me 6de knipper toe en begin er een beetje gek van te worden :( Heeft iemand hier ervaring mee of ideeen wat het kan zijn? er gaat er elke keer maar eentje kapot en recht/links wisselt.
  12. A

    Veilig rijden begint...

    Toen ik gisteren middag opweg naar leiden was kwam ik op de A325 richting arnhem (terhoogte van rijkerswoerd voor de locals ) een lesser tegen . Op zich niks raars aan aangezien het gisteren best een mooie dag was om te lessen, maar wat schertst ineens mijn verbaazing is dat de leerling op de...
Terug
Bovenaan Onderaan