Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. HarmChoppers4life

    Ace, knipperlichten verplaatsen

    Heeft iemand dit wel eens gedaan ? Gaat vooral om de voorknippers. Wil er bulletstyle opzetten, maar de poten zijn zo dik....
  2. HarmChoppers4life

    Route oosten van Frankrijk, wie weet een goede..

    Hoi, Na vorig jaar door miden Frankrijk naar Spanje te zijn gereden, wil ik nu via (grofweg) Verdun, Grenoble, Avignon, Montpellier. Als ik dit probeer te plannen in Google Maps krijg ik niets anders dan: 7 meter rechtdoor, 14 rotondes rechtdoor, na 12 meter rechtsaf etc etc Op m'n navigon...
  3. HarmChoppers4life

    Eindelijk weer rijden..

    Ik heb weer een chopper gekocht. Jaja, jullie dachten natuurlijk: " Die Harm, die mag niet meer...", maar mijn vrouw heeft ook ingezien dat je dat choppervirus niet zo maar uit je lichaam krijgt. :-). Eens een chopperbrother, altijd een chopperbrother. 8-) Dus ik hoef niet meer achterop (...
  4. HarmChoppers4life

    Rijvaardigheid voorde HD rijder

    Hey Brothers, Ik wil in de zomer enkele van jullie rijvaardigheidstrainingen geven. Het kost helemaal niets en na afloop krijg je een patch. Ik heb dit zelf gedaan in zuid-afrika en wil die kennis nu doorgeven. Helaas heb ik zelf nog geen motor, dus als iemand er 2 heeft ben ik erg...
  5. HarmChoppers4life

    Nieuwe helm, merk Shad

    Hallo, Ik weet dat je nooit een 2e hands helm moet kopen, maar deze is nieuw. Maat S, afgelopen zomer gekocht voor m'n dochter, maar ze heeft hem nooit gedragen. Nieuwplrijs was 130 euro, nu teab.
  6. HarmChoppers4life

    Nieuwe helm, merk Shad

    Hallo, Ik weet dat je nooit een 2e hands helm moet kopen, maar deze is nieuw. Maat S, afgelopen zomer gekocht voor m'n dochter, maar ze heeft hem nooit gedragen. Nieuwplrijs was 130 euro, nu teab.
  7. HarmChoppers4life

    Harm is in the house

    Ola, allemaal. Even voorstellen. harm, 43 jaar, heb afgelopen november een Sporster gekocht en ik moet zeggen.....gaaaaaaaaaaaaaf. Hij staat nu bij de dealer, want hij wordt radicaal verbouwd. Weet niet of ik de naam mag noemen, maar we hebben samen uit de catalogus diepvette dingen...
Terug
Bovenaan Onderaan