Ace, knipperlichten verplaatsen

10 feb 2008
148
0
Heeft iemand dit wel eens gedaan ? Gaat vooral om de voorknippers. Wil er bulletstyle opzetten, maar de poten zijn zo dik....
 
Laatst bewerkt:
@HondaHielke.............harm was/is toch van de HELLS........... uhh..brothers ?? of vergis ik me nou alweer !!
 
Zo is het maar net. Ik ben geen sissy meer tegenwoordig.

( heb nog wel een sissybar...hahahahhaahaaha ). Hij is leuk, he ?
 
Op je Senke of TransAlp.. ;)


Nee, ik heb nu stiekem ( m'n vrouw weet er niets van, hahahah, stomme wijven *O* ) een Honda Shadow Ace op afbetaling gekocht. Goed he ? Ik betaal maar 9 jaar iedere maand 45 euro.

Ik zeg altijd maar zo: wat de vrouw niet eet, kent ze niet.
 
Nee, ik heb nu stiekem ( m'n vrouw weet er niets van, hahahah, stomme wijven *O* ) een Honda Shadow Ace op afbetaling gekocht. Goed he ? Ik betaal maar 9 jaar iedere maand 45 euro.

Ik zeg altijd maar zo: wat de vrouw niet eet, kent ze niet.

Goed bezig :Y

Foto? Of krijg je hem pas over negen jaar?
 
Nee, ik heb hem al. Het gaat heel makkelijk, je hoeft alleen maar een handtekening te zetten.( en je rijbewijs natuurlijk ) De motorzaak vroeg niet eens naar salarisstrookjes of zoiets.

Als je meer informatie wilt, moet je me maar even p.m.en.
 
Nee, ik heb hem al. Het gaat heel makkelijk, je hoeft alleen maar een handtekening te zetten.( en je rijbewijs natuurlijk ) De motorzaak vroeg niet eens naar salarisstrookjes of zoiets.

Als je meer informatie wilt, moet je me maar even p.m.en.

Ik hoef geen Honda van 5000 euro. Dank je ;)
 
Nou, jullie moeten me niet allemaal gaan aanvallen. We zijn toch brothers onder elkaar hier bij choppers ?
En wat ik met m'n zakgeld doe moet ik toch zelf weten ? Ik snap jullie niet.

En geen chinezen meer voor mij ( alleen als eten hahahaha )
 
Nee, ik heb nu stiekem ( m'n vrouw weet er niets van, hahahah, stomme wijven *O* ) een Honda Shadow Ace op afbetaling gekocht. Goed he ? Ik betaal maar 9 jaar iedere maand 45 euro.

Ik zeg altijd maar zo: wat de vrouw niet eet, kent ze niet.

The story continues ..... :')
 
Ik kan wel overal over meepraten, maar ik voel me bij choppers cruisers en fatboys en laat al dat chroom maar zien toch meer thuis.

Voelt hier meer een familie. Lees maar: ik stel een vraag n een heleboel mensen reageren.

Niet 1 met een antwoord op m'n vraag, maar ja, wie verwacht antwoorden ?

O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan