Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: <maurice>
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. <maurice>

    Paddockstand en inrijklem wit

    VERKOCHT!
  2. <maurice>

    Maple Selvedge motorjeans

    Door een miscommunicatie thuis heb ik nu twee stuks van de mooiste motorjeans momenteel verkrijgbaar! *O* Maar eentje is genoeg.... De Maple motorjeans is DE jeans voor de echte denim liefhebber. Gemaakt van 13,5oz Kurabo selvedge denim met kevlar lining tot onder de knie. Er zitten geen...
  3. <maurice>

    Evolution leren combi maat 52/50

    Te Koop: Evolution leren combipak inclusief kneesliders. Jas is maat 52, de broek is maat 50. Ben wat aangekomen dus pas deze niet meer. Ik was toen 1,93 en 83kg. Iemand die iets kleiner is zou dit pak ook prima passen! Er zit alleen een klein schaaf plekje op de rechterkant van het pak...
  4. <maurice>

    Sidi Crossfire SRS zwart mt 47

    Te koop: Een paar Sidi Crossfire srs laarzen met twee zolen: de originele zwarte en de optionele rode supermoto zolen! Het is maat 47 maar ze vallen iets kleiner, heb normaal 45 of 46 van schoenen. Ze zijn maar enkele keren gedragen, zien er als nieuw uit!! Hooguit een minimaal krasje...
  5. <maurice>

    Arai Viper GT Banda mt L

    Te koop: Omdat ik de komende twee jaar in ieder geval geen motor meer ga kopen doe ik weg: Arai Viper GT Banda. Maat L Inclusief DarkSmoke vizier,clear vizier met pinlock en helm zak. De helm is in top staat en heeft slechts ieniminimale gebruikerssporen, niet noemswaardig. De gehele...
  6. <maurice>

    Triumph Street triple 675 '09

    Met pijn in met hart zal ik mijn street weg moeten doen... Door meerdere factoren waaronder een verhuizing en tijd gebrek heb ik geen tijd en ruimte meer om de fiets te stallen en op te rijden. Info: Triumph street triple 675 Phantom black Bouwjaar:6-2009 Km: 8873 Vraagprijs: €7199,-...
  7. <maurice>

    Diverse orginele Aprilia Shiver onderdelen

    Wegens diefstal ;( van mijn motor aangeboden: -Orginele voor knipperlichten. -Orginele katalysator. -Stuurdop(1 goed, 1 geschaafd) Doe een leuk bod (wel reëel natuurlijk) Ik zal deze week nog even wat foto's plaatsen. Kan je niet wachten? Stuur dan even een berichtje! Alles te...
  8. <maurice>

    Aprilia carbonlook tankpad

    Te koop: Aprilia carbonlook tankpad Ik vond het toch niet zo mooi staan op een witte motor..... ik ga op zoek naar een mooie witte of transparant! Wie wil?? €10,- incl. porto
  9. <maurice>

    2 paar Evo handschoenen

    Te koop wegens erg overcompleet O-) : Twee paar Evo handschoenen! Beide zijn maat XXL. De zomerhandschoenen met gaas zijn slechts twee keer gedragen!! De leren wel iets vaker maar ze ziet er nog erg goed uit! Als set te koop voor €40,- Los voor: -gaas:€20,- -leer:€25,-
  10. <maurice>

    Caberg Rhino systeemhelm maat M

    Te Koop: Caberg Rhyno systeemhelm met ingebouwd zonnevizier maat M De helm valt ruim. Van Hjc en Arai heb ik maat L. De helm heeft lichte gebruikerssporen maar ziet er nog goed uit! Deze helm heb ik gebruikt om te lessen en paar keer gebruikt op mijn eerste motor. Nieuw prijs€...
  11. <maurice>

    Remhendels: Kort of lang

    Ik sta op het punt om nieuwe remhendels te bestellen voor mijn Aprilia Shiver. Nu twijfel ik of ik korte (shorties) of lange (normaal formaat) moet bestellen..... :? Wat zijn jullie ervaringen?? Ik rem meestal maar met twee vingers maar gebruik de koppeling wel met mijn hele hand. :)...
  12. <maurice>

    CRG spiegels - waar te koop?

    Wie weet of er CRG spiegels in nederland verkocht worden?? Ik heb al op internet zitten zoeken maar kon zo niks vinden, alleen wat buitenlandse sites. Ik heb wat slechte ervaringen met bestellingen uit amerika dus probeer het eerst via nederland. Mocht dat niet lukken dan toch maar via...
  13. <maurice>

    Windscherm Aprilia Shiver

    Te koop: VERKOCHT!! Mag een slotje op!
Terug
Bovenaan Onderaan