Maple Selvedge motorjeans

<maurice>

Die hard MF'er
25 mrt 2008
406
0
Breda
Door een miscommunicatie thuis heb ik nu twee stuks van de mooiste motorjeans momenteel verkrijgbaar! *O* Maar eentje is genoeg....

De Maple motorjeans is DE jeans voor de echte denim liefhebber. Gemaakt van 13,5oz Kurabo selvedge denim met kevlar lining tot onder de knie. Er zitten geen lelijke vlakken op de broek die de protectors op zn plek houden. Deze zijn subtiet weggewerkt met hooguit een onopvallende stiknaad.

De maat van de jeans is 36 maar deze is shrink to fit. Je past deze jeans dus als je maat 36 hebt of maat 33/34(zoals ik heb). Afhankelijk hoever je de broek laat krimpen.

De prijs komt zo.... Eerst foto's!!
Foto800-O44OXNLY.jpg


Foto800-H4BAREJ4.jpg


Foto800-7LJTUVDE.jpg


Foto800-RFUDTQJW.jpg


Om via Maple er eentje in huis te halen ben je met de huidige wisselkoers ongeveer €435 kwijt(jeans+protectors+shipping).
Voor €325 mag mijn Maple weg. Dit is inclusief een kop koffie tijdens het passen en eventueel hulp met het krimpen van de broek om de juiste maat te krijgen.


*Prijsdrop*

Deze set kost nu bij Maple €316 ex verzending en is pas vanaf april leverbaar.

Deze mag nu weg voor €250!!
 
Laatst bewerkt:
Up!

De prijzen bij Maple zijn iets aangepast. Deze jeans met kevlar en protectie kost nu €316 ex verzending. En is pas vanaf april weer leverbaar!

Daarom mag die van mij nu weg voor slechts €250!!
 
'T is jammer dat ik even blut ben, anders had ik em zéker over genomen. Heb er zelf al 1 vanaf de eerste dag dat ze beschikbaar waren en dit is by far de beste motorbroek die er te krijgen is.

Gratis up :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan